Advertentie | |
|
![]() |
|
nou nou dat valt ook wel weer mee hoor
tis egt een lieverdje maar als ie van die grapjes gaat maken dan vinnik da kut,maar hij geeft van die hele kleine hintjes weet je wel, die ik alleen begrijp en een goeie vriendin van me want die weet het. en dan weet ik nie goed hoe ik moet reageren, meestal doe ik net alos ik nie hoorde.
|
Ja wat een dikke lul daar ga jij je zeker beter door voelen! Als hij het jammer vindt jij niet minder durft zal hij juist door lieve dingen te doen moeten zorgen dat jij je op je gemak gaat voelen bij hem zodat het goed komt.. als hij hier mee doorgaat moet je die gast dumpen want er zijn hele lieve jongens die er wel voor kunnen zorgen dat je wel durft zodat je op sexgebied goede en leuke ervaringen hebt.. en nog 1 tip
Doe alleen dingen als JIJ daar echt aan toe bent
|
![]() |
overdrijf niet zo mensen, et kan toch best grappig bedoeld zijn
zoiets als wat ik een keer meemaakte, anders maar toch mn vriend 'ja ik ben over et touw heen geweest en over de stormbaan' gewoon een vriend 'ookal over judith?' ![]() ik weet niet wat voor grapjes hij maakt, maar als je et gewoon niet leuk vind, praat er dan een keer met hem over
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij zo doorgaat moet je hem gewoon flink terugpakken.. op wat voor manier dan ook. Kan zijn door het uit te maken... kan zijn door hem te pesten, doe je gewoon alsof je het wel durft, maar dan stop je gewoon na een tijdje ![]() Maar verder moet je idd alleen dingen doen waar JIJ aan toe bent! |
![]() |
|
Verwijderd
|
in een vorig leven (lees: paar maanden geleden) durfde ik mijne vrijer nie te pijpen. vraag me nie waarom, want ik wilde da wel, ma ik had nie genoeg zelfvertrouwen ofzo. weetikveel. in elk geval, dieje gaf ook regelmatig van die steken, zo echt onder de gordel, weetgewel, van die opmerkingen da ge zegt van ... *MEP*
![]() pas toen het gedaan was met die opmerkingen durfde ik wat ik eerst niet durfde ![]() persoon 1 durft iets niet persoon 2 maakt persoon 1 'belachelijk' met smerige opmerkingen persoon 1 zijn zelfvertrouwen helemaal naar de vaantjes persoon 2 houdt op met de opmerkingen persoon 1 z'n zelfvertrouwen ^^^ *up* persoon 1 durft het it's as simple as that. zeg 'm dat maar eens. *blue* xXxXx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |