Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2004, 12:02
onderdekoffer
onderdekoffer is offline
Vanaf februari kreeg ik af en toe van een jongen dus flirtende opmerkingen, ik ben hier eigenlijk nooit op in gegaan omdat ik dus een andere jongen leuk vond, en had ze op dat moment ook helemaal niet door.(ik zag hem toen ook bijna niet meer)
Nou, in juli zag ik hem dus weer en heb toen ook met hem gekust, Vanaf dat moment had ik het dus wel door, en begonnen we elke week dus een beetje te flirten. Dit ging niet altijd even makkelijk omdat hij werkt als ik uitga.
Maar we kwamen steeds dichterbij elkaar eigenlijk,maar soms was hij ook best afstandelijk. Laatst ben ik dus bij hem gebleven en toen hebben we o.a een goed gesprek gehad.
Het kwam er op neer dat hij me dus echt wel leuk,lief,etc vond ,maar hij was op dit moment gewoon nog niet toe aan een relatie.
Daarop hebben we besloten gewoon door tegaan zoals we al beetje deden (dus niet opeens gaan negeren enzo), en dan maar zien hoe het gaat...

Hoe ga je hier nou precies mee om, want er is dus die avond gewoon meer gebeurt dan praten. En iedere keer als ik hem zie is het moeilijk want we willen niet dat iedereen het weet, en we willen rustig aan doen. Maar voor mezelf wil ik gewoon zekerheid of het wel zin heeft hier mee door tegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2004, 13:10
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: ben je M(an) of V(rouw), want dat is niet echt duidelijk

ontopic: Het is idd een lastige situatie, maar vooral duidelijkhied is gewenst, vooral voor jou. Jij kan niet in zijn hoofd kijken of hij er helemaal voor wil gaan, of dat hij zoveel twijfelt dat hij ws toch afhaakt.
Ik denk dat praten met hem de enige oplossing is, vragen waar je aan toe bent en zekerheid vragen. Wat wil hij? Wil hij met je door? Ziet hij er een toekomst in?
Oud 18-11-2004, 13:44
Mo6
Mo6 is offline
als iemand niet toe is aan een relatie kun je er echt niets aan veranderen. je kunt gewoon lekker aanklooien met zo iemand, als je daar zelf mee kunt leven, maar je kunt iemand niet dwingen bepaalde gevoelens te krijgen. ik kan me zelf ook niet goed binden aan iemand momenteel, dus ik weet hoe zo'n jongen zich moet voelen. ik heb ook niet echt zo'n behoefte aan een relatie, maar gewoon lekker een beetje met een leuke meid daten enzo is nooit iets mis mee heh
Oud 20-11-2004, 09:20
onderdekoffer
onderdekoffer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 18-11-2004 @ 14:10 :
Offtopic: ben je M(an) of V(rouw), want dat is niet echt duidelijk

ontopic: Het is idd een lastige situatie, maar vooral duidelijkhied is gewenst, vooral voor jou. Jij kan niet in zijn hoofd kijken of hij er helemaal voor wil gaan, of dat hij zoveel twijfelt dat hij ws toch afhaakt.
Ik denk dat praten met hem de enige oplossing is, vragen waar je aan toe bent en zekerheid vragen. Wat wil hij? Wil hij met je door? Ziet hij er een toekomst in?
Vrouw

Dat praten hebben we dus eigenlijk die avond beetje gedaan,daarna hebben we het er niet meer over gehad.
Maar juist omdat hij rustig aan wil doen, wil ik hem nu niet opdringen met vragen.
Hij heeft die avond gezegt dat die me leuk,lief,etc vond,maar op dit moment geen relatie wou aangaan(hij heeft net hoop veranderingen gehad in z';n leven die best veel invloed hebben), en rustig aan doen en zien hoe het gaat, wel gewoon met elkaar blijven omgaan zoals we deden enzo.

Het is gewoon een rotsituatie,helemaal omdat hij erg moet oppassen met wat hij doet vanwege een naam enzo..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 09:21
onderdekoffer
onderdekoffer is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 18-11-2004 @ 14:44 :
als iemand niet toe is aan een relatie kun je er echt niets aan veranderen. je kunt gewoon lekker aanklooien met zo iemand, als je daar zelf mee kunt leven, maar je kunt iemand niet dwingen bepaalde gevoelens te krijgen. ik kan me zelf ook niet goed binden aan iemand momenteel, dus ik weet hoe zo'n jongen zich moet voelen. ik heb ook niet echt zo'n behoefte aan een relatie, maar gewoon lekker een beetje met een leuke meid daten enzo is nooit iets mis mee heh
Snap ook wel dat ik zijn gedachten niet kan veranderne,maar vraag me gewoon af hoe ik hier het beste mee kan omgaan,zonder wat kapot te maken.
De gevoelens zijn er wel,zijn gedrag,ogen maakt dat teveel duidelijk. Maar zijn verstand maakt het een beetje kapot lijkt het wel.
Maar hoe ga jij dan om met zo meid ?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 10:05
elledc
elledc is offline
Citaat:
onderdekoffer schreef op 20-11-2004 @ 10:20 :
Vrouw
Dan lijkt het me logisch dat je die M onder je naam verandert in een V
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 10:22
niempje..
niempje.. is offline
ik zou het niet kunnen van zo verder te gaan. ik zou er mezelf gewoon kapot mee maken. je moet zien of je je wel gelukkig zal voelen in deze situatie , en het is best dat je dat dan niet te ver laat komen. volgens mij is er geen zekerheid als je zo gewoon verder gaat zoals jullie al deden.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 10:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
Volgens mij gebruikt hij je als vervanger van zijn opblasschaap.

En hoezo "hij moeten oppassen vanwege zijn naam"?

Dat betekent dat hij: OF crimineel is (zal wel een buitenlander zijn; wat moet je daar toch mee? (diamant_sensation: hap hap hap) - voor de rest dat was een grapje o_0) OF het is iemand van de koninklijke familie en jij bent een cirmineel OF hij is een dikke player en als ze het horen wordt hij nog meer als player gezien (en terecht als ik het zo hoor)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 19:04
Sade
Sade is offline
Je zegt het zelf al; je kunt gaan zitten afwachten of je concentratie ergens anders op richten.
Oud 20-11-2004, 21:42
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik zelf spreek nu uit ervaring aangezien ik een serieus gesprek heb gehad met een vriendin van mij die ik leuk vind.
Ik zelf ben heel geduldig met wachten, vooral als het komt op relaties. Maar op een zekere tijd wil je gewoon weten of je er nou achter aan moet blijven gaan of niet.

Zelf stel ik aan jou voor om nog eventjes te wachten, op een bepaalde moment kom je er wel achter of hij her klaar is voor niet.

Ik zelf weet gelukkig in iedergeval wel dat ik haar kan vragen op een bepaalde moment, ik heb dus zekerheid gevonden.

Veel geluk er mee, hopelijk heb ik hier mee geholpen een beetje.
Oud 21-11-2004, 00:12
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
onderdekoffer schreef op 20-11-2004 @ 10:21 :
Snap ook wel dat ik zijn gedachten niet kan veranderne,maar vraag me gewoon af hoe ik hier het beste mee kan omgaan,zonder wat kapot te maken.
De gevoelens zijn er wel,zijn gedrag,ogen maakt dat teveel duidelijk. Maar zijn verstand maakt het een beetje kapot lijkt het wel.
Maar hoe ga jij dan om met zo meid ?
gewoon elke dag genieten van zo iemand om je heen hebben en lekker genieten van de leuke dingen die je samen doet. niet teveel naar de toekomst kijken, maar gewoon naar het heden. ik ben zelf trouwens diegene die niet zich kan binden... tjah...
Oud 21-11-2004, 09:14
ilse
ilse is offline
ik zou het nog even afwachten, kijken hoe het verloopt. als je iets hebt dat het beter gaat, blijven afwachten, als er meer afstand komt kan je er net zo goed mee stoppen, hoe moeilijk dat ook is.
Oud 22-11-2004, 10:41
Verwijderd
ik denk dat die jongen naast jou meerdere meisjes ziet... waarom mag niemand over jullie weten? en waarom denk je dat hij er nog niet klaar voor is? dat is gewoon een lulsmoes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten