Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 17:57
nik-neem
nik-neem is offline
Hebben jullie misschien wat goeie tips om wat meer zelfvertrouwen te krijgen om op een meisje af te stappen met de mededeling dat je haar leuk vind? Ik heb namelijk al een tijdje het idee dat zij mij leuk vind, en ik vind haar ook ontzettend leuk. Maar geen van beiden heeft denk ik de moed om op de ander af te stappen. Het klinkt raar, maar het is zo. Dus heeft iemand een tip ofzo voor me hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2002, 19:20
Q
Q is offline
80x een blauwtje lopen dan is het niet zo erg en dan zeg je stomme dingen die nog wel eens leuk kunnen klinken (dan krijg je een beetje ervaring) Enuh... dan denk je ook van HA 80 keer al afgewezen dan kan die ene er ook nog bij. En dan stap je op haar af en doe je gewoon AARDIG.

- Intresse laten zien
- Niet gierig overkomen
- Geen serieuze gesprekken
- Niet teveel over jezelf lulle

Succes
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:28
^Rambo^
^Rambo^ is offline
gewoon eerlijk zijn voor jezelf,

gewoon er voor gaan, erop afstappen en als je weet dat zij je ook al leuk vind dan maakt het probleem kleiner, dus vraag haar mee naar de Bios daar zie je wel verder, en een goede tip denk nooit vooruit met zoiets, maak geen plannen.

gewoon lekker chille met haar en dan vertel je langzaam wat je van haar vind en dan gebeurt het vanzelf
Oud 05-04-2002, 19:29
~Roosje~
~Roosje~ is offline
vertel het aan een wederzijdse vriend/vriendin die weten meestal wel heel "subtiel" te koppelen. Zij vindt het meestal ook wel heel schattig als ze te horen krijgt via iemand anders dat je haar heel leuk vindt maar je niet op haar af durft te stappen. Meestal komt ze dan vanzelf wel of duwen haar vriendinnen haar wel jou kant op! heel erg veel succes!!! Liefs Roos
Oud 05-04-2002, 20:34
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Q schreef:

- Intresse laten zien
- Niet gierig overkomen
- Geen serieuze gesprekken
- Niet teveel over jezelf lulle
dat van geen serieuse gesprekken voeren vind ik een beetje belachelijk. SOms heeft het juist wel zin om serieuze gesprekken te voeren. Als je elkaar beter leert kennen is het vaak makkelijker om een stap te zetten naar het zeggen dat je iemand leuk vind!

Is bij mij ook zo. En ik ben ook ontzettend verlegen als ik verliefd ben, wat ik nu ben!
Reageren

Regels voor berichten