Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het brengt op, maar voldoende? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of alleen nedstat meuk ofzo... Geef anders eend e link ![]() |
![]() |
|
![]() |
www.jongerenpraat.be is de link.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is nou niet bepaald veel, en 10 GB dataverkeer voor 296 leden vind ik al veel.. 296 leden wil zeggen max 50 actieve leden. Ik denk dat het goedkoper is het zelf op te zetten ![]() Dat de copyright is weggehaald van phpBB, terwijl dat niet is toegestaan, zegt genoeg vind ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() die kerel beweert nochtans dat die 10GB absoluut nodig is. Hij zegt dat mss omdat er dagen geweest zijn met meer dan 2000 pageviews? of is 10 GB nog steeds veel te veel...? hij zei me ook dat €70 een mooi prijsje was... ![]() |
![]() |
|
2000 pageviews
![]() Die sjoerd spoort niet, ik zou hem niet overnemen. Kost je alleen maar geld. Check http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=3069094 eens, daarboven staat GSMTOWN en ik haal hem van dat forum. Moet je nagaan, jouw forum heeft nog niet eens 50 visitors per dag als je Nedstat moet geloven (want hij geeft het aantal bezoekers weer van gsmtown (staat het nedstat teken ook) en dat forum bij elkaar). En ik weet niet in hoeverre Nedstat betrouwbaar is. Oja, 70 euro voor 10 gig en 100 mb is veel en veel te duur per maand. |
![]() |
|
![]() |
Haal je die nedstat van dat forum???
dit is die van jongerenpraat: http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=2578263 Het is trouwens €70 per jaar he Laatst gewijzigd op 18-11-2004 om 19:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
70,- per jaar is niks mis mee voor hosting
Maar geld betalen voor een forum wat eigenlijk niet actief is is niet aan te raden. En een website van mij heeft 2000 pageviews per dag en verbruikt per maand 2 GB ofzo. Nedstat is verre van betrouwbaar. Ik raad je dan eerder aan jongerenpraat.net/org of wat dan ook te registreren. Er zijn iig genoeg varianten vrij. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Maar vervangen door iets vergelijkbaars vind ik ook prima) |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn niet veel bezoekers.. onder de 50 per dag |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
125 GB Monthly File Transfer Control Panel Management Free and Instant Setup PHP/ASP(.net)/CGI-Perl/mySQL tien dollar per maand, da's een fractie van door de TS genoemde prijs. je kunt gerust stellen dat genoemde hosters of oplichters, of ongelovelijk duur zijn.
||
![]() |
Citaat:
pak gewoon een gratis forum proboards ofinvisionfree |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beetje appels met peren vergelijken... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Marlies haar nieuwe en eerste album thoisie | 32 | 15-08-2007 12:04 | |
Lifestyle |
HAAR & DREAD topic Back Door Man | 500 | 12-06-2007 13:22 | |
De Kantine |
Favorietenlijst Verwijderd | 63 | 23-04-2006 08:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |