Advertentie | |
|
![]() |
|
Ff wat namen die onder supporters worden genoemd(dus die ze graag willen).
1. Hiddink, zal wel weggaan bij Z-Korea + PSV verleden 2. Martin Jol, doet het heel goed bij RKC. 3. Henk ten Cate, goeie periode gehad bij Vitesse en doet het bij Nac ook goed. 4. Frans Adelaar, gaat toch niet voor niks weg. 5. Trond Sollied, doet het heel goed bij Club Brugge 6. Frank Rijkaard, toch een grote naam. 7. Ruud Gullit, zie Rijkaard 8. Huub Stevens, 1 van de favorieten van de supporters, maar net getekend bij Hertha. Dit zijn ze wel zo'n beetje, Adriaanse is absoluut geen optie, past niet bij PSV. |
![]() |
||
Citaat:
dus..hiddink/gullit maken meeste kans ![]()
|
Vind Henk ten Cate wel een gave vent... Na de eerste wedstrijd was ie met 2punten uitgelopen op PSV
![]() Maar als Sparta degradeerd zal Frank Rijkaard wel vertrekken... Dan is hij ook weer vrij! Zou Ruud Gullit wel weer willen beginnen met trainer zijn?
|
Wat een paupergedoe. Zijn ze er toch het hele seizoen door nie helemaal uitgekomen, de spelers en Gerets bedoel ik.
En wie nu? Misschien een buitenlander? Of toch Erwin Koeman? Lijkt me wel geinig, krijgen we Ajax en PSV tegen elkaar, dus broer versus broer ![]() Wat is er toch allemaal aan de hand met trainers dezer dagen? Koolhof weg, Gerets weg, Adelaar weg... ![]()
|
Tis het einde van het seizoen. Er zijn ook clubs die netjes het seizoen afsluiten en dan bekend maken dat de trainer weg moet. Is goed voor de interne rust. Dan heeft een coach het vertrouwen dat ie tijdens het seizoen niet echt hoeft te vrezen voor zijn baan. Dat werkt fijner. Is 1 van die dingen waarom veel Nederlandse talenten de laatste jaren voor PSV kiezen ipv voor Ajax. De sfeer binnen de club...
|
![]() |
|
Ik vind het jammer. Gererts was een van de betere trainers in Nederland. Maar het is hoogstwaarschijnlijk wel een logische beslissing. Beter nu dan na een maand competitie. Anyway, als er toch zo slecht ging tussen spelers en trainer dan valt het mij toch op dat men tot de laatste dag voor de titel heeft meegedaan, dat men de halve finale van de beker van NL heeft gehaald, en door Feyenoord Europa is uitgetrapt.
Wie de nieuwe trainer wordt van PSV zou ik geen flauw idee hebben, maar als ik hier boven zo zou lezen, Huub Stevens lijkt me wel een leuke al betwijf ik dat serieus. Trouwens, Gerets heeft misschien een nieuwe club. Er worden geruchten gemaakt dat Standaard hem graag als trainer zou willen hebben. Ook daar was Gerets ooit actief als speler, zoals bij PSV.
|
![]() |
Georges Leekens is één van de kandidaten om Gerets op te volgen bij psv. De zaakwaarnemer van de vroegere belgische bondscoach voerde al een eerste gesprek met met het eindhovense bestuur.
andere kandidaten zijn Guus Hiddink en Morten Olsen. bron: het nieuwsblad
|
![]() |
|
Op de site van psv (en ook op andere) staat te lezen dat Pim Verbeek de leiding gaat nemen van de jeugdopleiding van PSV. Hij wordt de trainer van het 2de elftal van PSV (Jong PSV dus).
Dit is een voorteken dat Hiddink ook afkomt als trainer van de eerste ploeg.
||
Bron: viplanet
Citaat:
Goed nieuws ![]()
||
Citaat:
En anders wordt O'Leary gelinkt met PSV, kan ie mooi wat spelers meenemen van Leeds, Harte bijv ![]()
|
![]() |
|
|