Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
omdat ik al zooo lang heb geprobeerd hem uit mijn hoofd te zetten.... en hij wil gewoon niet weg.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja.. en als dat gewoon egt niet kan en je hem 5 dagen in de week moet zien, samen werkt enzz..... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (o ja, ik vind dit verre van klassiek hoor, maar dat kan aan mij liggen)
||
Citaat:
Als je dat wel hebt moet je je gaan afvragen of er misschien iets mis is in je relatie. Is hij niet spannent genoeg? Zit er iets niet goed? Loopt iets niet lekker? Allemaal van die dingen. Kijk dan of je daar wat aan kan doen. Je kan natuurlijk iemand anders zeker wel aantrekkelijk vinden, maar ik denk dat als je echt super verlieft bent op je vriend je imo niet echt belangstelling hebt voor anderen. Je kan hem het beste uit je hoofd zetten en leuke dingen gaan doen met je vriend. Beste zou zijn als je hem zo min mogelijk tegenkomt. Probeer dat echt.
||
Citaat:
ik snap (ook) niet waarom je je gevoelens aan die ander duidelijk wil maken als je bij je vriend wil blijven. Maak het dan maar gewoon uit.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Niet vertellen aan die jongen dus aangezien wat je voelde voor hem toch niet zoveel betekende. Alles steken in je huidige relatie dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jah klopt... maar ja ik vind het eigenlijk ook heel moeilijk...ik vraag me dan ook af van...waarom voel ik me aangetrokken tot iemand anders? is me vriend dan niet genoeg...ofzo ik dat probleem eigenlijk altijd wel gehad, het *perfecte* plaatje hebben, en het zelf vernielen...en niet snappen waarom, en het altijd moeilijker maken dan dat het zou kunnnen zijn heeft iemand dat ook? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tjah, mijn ex heeft het 3x gehad in de 2,3 jaar die ze met me had dus ik heb het er vaak met haar over gehad, want ze vertelde het me wel eerlijk. het is wel pijnlijk, maar houden van is toch meestal sterker. alleen de laatste keer heeft het onze relatie wel kapot gemaakt... maar dat was omdat ik het niet meer aankon dat ze steeds wat voelde voor anderen...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben ook iemand die mezelf niet openstel aan anderen als ik echt voor 1 persoon ga. Het is alles of niets. Ik kan me simpelweg niet inbeelden verliefd te worden op een ander dan mijn vriend (hij is tenslotte mijn vriend omdat ik van hém hou). Mijn ouders zijn nog steeds samen, dat is wat ook ik wil bereiken. Het is makkelijk om toe te geven aan gevoelens voor een ander, het is daarentegen veel moeilijker om die gevoelens van je af te zetten. Eerlijk gezegd walg ik een beetje van mensen die niet standvastig zijn in een relatie. Mijn vriend vertelde me ook gevoelens te hebben voor iemand anders. Het is nu uitgepraat en hij heeft voor mij gekozen maar stel dat dit een tweede keer zou gebeuren dan weet ik voldoende en zal ik hem niet meer de keuze laten te beslissen maar zal ik eisen dat hij mij verlaat. Je hebt inderdaad zo van die mensen die zeer wispelturig zijn en instabiel in een relatie, de relatie mag nog zo goed gaan, toch kan diegene zijn gevoelens niet onderdrukken, jammer maar dat is de reden waarom zovele relaties foutgaan. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]utopia5 schreef op 24-11-2004 @ 19:24 :
Eerlijk gezegd walg ik een beetje van mensen die niet standvastig zijn in een relatie. nou kijk het zit zo, mijn vriend is redelijk ouder dan mij, heeft al een groot gedeelte van zijn leven achter de rug, en is echt klaar om te binden. Ik ben best wel jong, kheb mijn studie en dergelijke en ik vind het gewoon heel moeilijk om nu te zeggen dat dit vooreeuwig is, want voor de rest in mijn leven staat nog niets vast. ja oke tis wel lekker om te weten dat je altijd je vriend zult hebben...maar inderdaad ik sta nog open voor andere gevoelens, en dat weet hij ook, en we hebben er het al over gehad in het begin dus hij beseft het wel. hij doet er ook alles aan om mij te overtuigen dat *wij* goed zijn. ik ben op dit moment toch wel erg door de war |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1 behorende tot de Griekse of Romeinse Oudheid => antiek; <=> modern 2 voorbeeldig in zijn soort, met blijvend gezag 3 van vroeger, maar niet verouderd => traditioneel
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Groot probleem. 2 kanten. Bogart | 13 | 04-05-2012 07:03 | |
Software & Hardware |
TV aansluiten op PC Go | 4 | 30-10-2007 17:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Lekkage Leeghoofd | 12 | 08-07-2007 16:05 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
Muziek |
Klassiek stuk voor gitaar Ruudje | 26 | 14-11-2004 20:25 |