Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2004, 22:03
unefille
unefille is offline
Hoi!
Ik heb net te horen gekregen dat ik bij de AH to go ben aangenomen. Op basis van een 8 uren contract. Heeft iemand ervaring met de AH to go? Leuk werk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
unefille schreef op 30-10-2004 @ 23:03 :
Hoi!
Ik heb net te horen gekregen dat ik bij de AH to go ben aangenomen. Op basis van een 8 uren contract. Heeft iemand ervaring met de AH to go? Leuk werk?
Ik hoor veel verschillende verhalen, de een vindt het heerlijk werk, omdat je op zich goed verdient en in een relatief kleine supermarkt werkt, de ander vindt het vreselijk omdat je soms vroeg moet beginnen en laat klaar bent (en dan vooral omdat er enge lui op een station rond hangen) en omdat het niet zo is als in een normale supermarkt.

(In je profiel staat dat je in Zuid-Limburg woont, ga je in Maastricht werken? )
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 17:39
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-10-2004 @ 23:11 :
Ik hoor veel verschillende verhalen, de een vindt het heerlijk werk, omdat je op zich goed verdient en in een relatief kleine supermarkt werkt, de ander vindt het vreselijk omdat je soms vroeg moet beginnen en laat klaar bent (en dan vooral omdat er enge lui op een station rond hangen) en omdat het niet zo is als in een normale supermarkt.

(In je profiel staat dat je in Zuid-Limburg woont, ga je in Maastricht werken? )
ach met enge lui valt het wel mee. Je moet alleen niet het verkeerde antwoord geven als er iemand aan je vraagt welke marokaan hij moet gaan vermoorden en hoelang hij daarvoor zou moeten zitten.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 21:15
unefille
unefille is offline
Citaat:
Nee, niet in Maastricht, in Sittard. Daar gaan ze een hele nieuwe openen....
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 13:03
Verwijderd
Het lijkt mij niks, je hebt het vooral in de spits erg druk en daarna niet meer. Ook lijkt het me irritant dat mensen veel proberen te jatten
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 01-11-2004 @ 14:03 :
Het lijkt mij niks, je hebt het vooral in de spits erg druk en daarna niet meer. Ook lijkt het me irritant dat mensen veel proberen te jatten

Dat jatten gebeurt in een gewone supermarkt ook wel.

Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me leuker dan een gewone supermarkt omdat het wat kleiner en overzichtelijker is. Engerds mag je gewoon buiten de deur houden dacht ik
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 20:58
Roos
Roos is offline
Het lijkt me vervelend om de heledag achter een kassa te moeten staan. De hele dag rondlopen is minder erg dan de hele dag stilstaan. Het lijkt me niks.
Oud 03-11-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
unefille schreef op 31-10-2004 @ 22:15 :
Nee, niet in Maastricht, in Sittard. Daar gaan ze een hele nieuwe openen....
Ah, ja, heb ik gezien, daar waar eerst de Wizzl zat toch he? Sittard lijkt me wel te doen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 02-11-2004 @ 21:58 :
Het lijkt me vervelend om de heledag achter een kassa te moeten staan. De hele dag rondlopen is minder erg dan de hele dag stilstaan. Het lijkt me niks.
Hier staan ze nooit enorm lang achter de kassa, alleen tijdens drukke momenten, anders lopen ze gewoon een beetje rond (vakken vullen, dingen opwarmen etc), ik denk dus dat dat staan wel mee valt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:14
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 01-11-2004 @ 16:09 :
Engerds mag je gewoon buiten de deur houden dacht ik
niet helemaal waar, wel mag je klanten die 'huisvredebreuk' plegen buiten houden..

zie dit formulier:

http://www.supermarkt.nl/pdf/CBL_winkelontzegging.pdf
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 08:36
Roxy
Roxy is offline
Lijkt me niks dan zou ik nog liever bij een gewone supermarkt werken, veel mensen met haast, lijkt me stresseriger en drukker dan bji een gewone.. en op nijmegen is het iig bijna altidj wel druk..
Oud 26-11-2004, 12:50
kakelkip
kakelkip is offline
Ik werk sinds deze week bij de ahtogo op utrecht centraal en het bevalt prima.
Tis wel wat stressig enzo ja maar ach de tijd gaat wel lekker snel
Oud 26-11-2004, 14:39
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
kakelkip schreef op 26-11-2004 @ 13:50 :
Ik werk sinds deze week bij de ahtogo op utrecht centraal en het bevalt prima.
Tis wel wat stressig enzo ja maar ach de tijd gaat wel lekker snel
Een medewerkster vertelde mij pas, toen ik stond te bellen in de AH to go, dat dat niet mocht in die winkel
Oud 26-11-2004, 15:08
kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 26-11-2004 @ 15:39 :
Een medewerkster vertelde mij pas, toen ik stond te bellen in de AH to go, dat dat niet mocht in die winkel
Whehe ja klopt wij mogen ook geen mobiel mee de winkel in (das opzich vrij logisch) maar ik zal eens navragen wat de exacte reden is.
Oud 27-11-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
unefille schreef op 30-10-2004 @ 23:03 :
Hoi!
Ik was gisteren toevallig in Sittard, meteen iets gekocht 't Is best een mooie winkel geworden, niet te groot. Ik zou er best willen werken In Maastricht is hij wat verouderd en een beetje raar ingedeeld, 't zou in principe heel handig zijn hier te werken; nog geen minuutje lopen. Maar ja, ze hebben duidelijk gezegd dat ze mensen van 16/17 zoeken
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 15:36
unefille
unefille is offline
Nou, ik werk er nu zo'n drie/vier weken en ik vind het allemaal best meevallen. Alleen supervroeg opstaan als ik om 6 uur moet beginnen!

@ Andijvie: Raar, ik ben ook al 19 en gewoon aangenomen. Tis wel waar dat er veel mensen van rond de 16/17 werken. Ik geef het wel door als ze nog 'oudere' mensen zoeken !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten