Het ging bij mij na 2 maanden uit. Ik was er echt helemaal kapot van. Daarna heb ik heel veel gehuild, dat heeft zeker 2 weken geduurd. Vervolgens nog veel aan hem gedacht, maar na de vakantie (voor de zomervakantie ging het uit) was ik zover dat ik er geen pijn meer bij voelde.
En ja..wij zijn ook als vrienden uit elkaar gegaan. Maar dat blijft altijd lastig. Heel af en toe chat ik nog wel eens met hem, maar zien doe ik hem eigenlijk nooit meer. Hoe goed je ook als vrienden uitelkaar gaat, de eerste paar weken kun je elkaar gewoon maar beter niet zien...voor jouw is het heel moeilijk om dan niet aan hem te zitten, en voor hij zal ook niet zo goed weten wat te doen.
Als je hem tegen komt? Nou gewoon hoi zeggen natuurlijk! Een praatje komt vanzelf wel dan, maar probeer hem niet uit de weg te gaan, daar word je alleen maar ongelukkig van.
Sterkte ermee! Ik weet hoe moeilijk het is, maar er komt een tijd dat je weer met een lach op je gezicht aan hem kan denken, en niet meer zoveel pijn voelt, dat komt vanzelf....
|