Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2002, 20:02
*InANna*
*InANna* is offline
Mijn vriend heeft het bijna 2 weken geleden uitgemaakt. We hadden pas een maand wat met elkaar en ik had hem met carnaval ontmoet. Gezoend met hem terwijl ik hem nog niet kende. Maar daarna leerden wel elkaar kennen en ik was echt smoorverliefd. Hij dus blijkbaar niet. Ik moet nog steeds iedere dag aan hem denken en kan hem echt niet vergeten. We horen niks meer van elkaar terwijl we toch als vrienden uitelkaar zijn gegaan. Ik weet dat ik hem waarschijnlijk nog wel eens zie als ik weer uit ga, maar ik weet niet hoe ik dan ga reageren. Hoe lang duurt het bij jullie om je ex te vergeten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2002, 20:03
Verwijderd
dat ligt net aan de persoon en aan de jongens die ik tegen kom.. en steun enzow van andere mensen.. succes
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:08
U-NiQ
U-NiQ is offline
Exvriendjes waar ik echt om gegeven heb, en veel leuke herinneringen aan heb, zal ik nooit vergeten. Die jongens houden altijd een speciaal plaatjes in mijn hart, en zal altijd een zwak voor ze hebben. De pijn dat het over is zal op een gegeven moment wel verdwijen. Maar dat ligt aan de duur van de relatie, aan de manier waarop er een einde aan de relatie is gekomen.

En Jos, ik geef nog steeds wel om je hoor

Kuzzie,
Linda
Oud 05-04-2002, 12:19
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Het ging bij mij na 2 maanden uit. Ik was er echt helemaal kapot van. Daarna heb ik heel veel gehuild, dat heeft zeker 2 weken geduurd. Vervolgens nog veel aan hem gedacht, maar na de vakantie (voor de zomervakantie ging het uit) was ik zover dat ik er geen pijn meer bij voelde.

En ja..wij zijn ook als vrienden uit elkaar gegaan. Maar dat blijft altijd lastig. Heel af en toe chat ik nog wel eens met hem, maar zien doe ik hem eigenlijk nooit meer. Hoe goed je ook als vrienden uitelkaar gaat, de eerste paar weken kun je elkaar gewoon maar beter niet zien...voor jouw is het heel moeilijk om dan niet aan hem te zitten, en voor hij zal ook niet zo goed weten wat te doen.

Als je hem tegen komt? Nou gewoon hoi zeggen natuurlijk! Een praatje komt vanzelf wel dan, maar probeer hem niet uit de weg te gaan, daar word je alleen maar ongelukkig van.

Sterkte ermee! Ik weet hoe moeilijk het is, maar er komt een tijd dat je weer met een lach op je gezicht aan hem kan denken, en niet meer zoveel pijn voelt, dat komt vanzelf....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:08
almere_girl
almere_girl is offline
zo'n liefde op eerste gezicht is meestal erg, uhm, hevig qua verliefdheid. ik denk dat je hem nooit zult vergeten. maar ik heb wel gewoon andere gehad maar ik denk nog vaak aan hem. good luck
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 15:08
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik ben een bepaald iemand na 9 maanden nog niet vergeten.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 16:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
ik ben een bepaald iemand na 9 maanden nog niet vergeten.
En dat gaat ook voor mij op...die barts ook altijd
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 16:55
lake bodom
lake bodom is offline
ik kende mun vriendje al 1.5 jaar.. toen waren we vrienden.. toen kregen we wat na 1.5 jaar (ik vond hem al heel lang leuk, hij mij ook, toen draaiden we de hele tijd om elkaar heen enzo).. toen kregen we uiteindelijk wat... t is 2.5 maanden aangeweest..
toen ging t uit (samenloop van omstandigheden) en nu is t al 3 weken uit... en ik denk elke dag nog heel lang aan hem dus...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 17:12
Optima
Optima is offline
vergeten doe je nooit

er niet meer aan denken, of de herinnering koesteren kan bij ieder mens vershcillend zijn

na een relatie van 4,5 maand had ik e,5 maand nodig om mezelf weer op orde te krijgen
Maar mijn eerste liefde....daar heb ik denk ik 10 jaar voor nodig....( het liefst geen enkel jaar )
Oud 05-04-2002, 18:55
blacky
blacky is offline
Echt vergeten als ik weer een ander tegenkom. Tuurlijk ik hoef na een aantal maanden niet meer hoteldebotel op hem te zijn als het niks meer is, maar echt vergeten doe ik hem pas als ik iemand anders tegen kom.
Oud 05-04-2002, 21:00
ilsy
ilsy is offline
Hmz..bij mn laatste ex heeft het errug lang geduurd en af en toe twijfel ik nog wel eens of ik nou écht helemaal over hem heen ben...het is nu al bijna een jaar uit maar als ik hem zie is het toch nog wel een btje zo van....'ooooow'..hij heeft me in het verleden erg gekwetst, en ik zie nu ook hoe hij dit nog steeds bij meisjes doet.
Ik ben blij dat ik in de toekomst nooit meer door hem wordt teleurgesteld en gekwetst, maar denk dat ik hem pas écht ben vergeten als ik een andere "lover'' heb gevonden!

Greetz!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:53
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

En dat gaat ook voor mij op...die barts ook altijd
idd.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:54
Verwijderd
Ik zou hem nooit kunnen vergeten...

Heel misschien zou het me lukken om ermee te leren leven.. Het accepteren... Zelfs dat lijkt me al moeilijk...

Maar vergeten... Nooit.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:16
^AmArU^
^AmArU^ is offline
vergeten nooit
maar dat is wel goed
de liefde gaat wel over natuurlijk op een bepaald moment
het ontmoeten van anderen en het kweken van nieuwe liefdes kan daarbij goed helpen
alhoewel het zwarte gat er altijd blijft zitten

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:12
basje
basje is offline
Het duurt bij mij nu al twee maanden. De eerste week nadat het uit was dacht ik dat ik er wel snel overheen zou komen. Maar na een tijdje begon ik haar steeds meer te missen. We hebben nog wel twee keer afgesproken maar dat ging twee keer fout (ruzie e.d)

Ik denk dat je wat dat betreft het beste met knallende ruzie uit elkaar kan gaan en niet als vrienden, dan mis je elkaar in ieder geval minder omdat je kwaad bent.

bas
Reageren

Regels voor berichten