Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan ![]() (ofwel: ik zou eigenlijk geen oplossing weten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Wat, wil jij nog een keer het zwembad in? Nee hoor, blijf jij maar buiten. Je kon je vorige keer niet gedragen dus waarom nu wel?" Een tijdje volhouden en dan misschien weer een keertje laten proberen. Lukt het hen weer niet om normaal te gedragen, dan zet je hen alsnog om 10 minuten voor het einde eruit en vertel je ze dat ze de eerste maand niet terug hoeven te komen. Ik neem aan dat je collega's daar ook wel aan mee willen werken als die jongens meisjes lastig vallen
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je zulk soort jongens best mag weigeren. Ze hebben zich maar te gedragen in het zwembad, als ze dat niet kunnen, dan weiger je ze de volgende keer maar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of er gewoon een grote (liefst mannelijke) collega's op af sturen die heel boos doet oid, wie weet schrikken ze er van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op een gegeven moment is het toch niet zo leuk dat theekransje, en worden ze stil. Dan geef je hun de keuze voor meewerken of theekransje. Geloof me...dan is het zo afgelopen.
||
Citaat:
Nee, ik zou zeggen: kleerkast van een mannelijke collega meenemen en ze eruit laten zetten. En communicatie met collega's dat ze er echt niet meer in komen. Mocht het niet helpen, altijd de politie erbij halen. Als ze echt meisjes lastig vallen is er sprake van ongewenste intimiteiten. Niet dat ze meteen aangeklaagd moeten worden, maar je kunt ze hard genoeg laten schrikken door ze dat te laten denken.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
moet jij zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik neem aan dat er ook badmeesters zijn en badgasten die last van ze hebben. Als de badgasten een formele aanklacht indienen moet er toch iets te doen zijn? Lik op stuk beleid. Let op! PDF document |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon laten zien wie de baas is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je ze er niet voor laten oppakken en naar halt sturen? Of een deal met de politie sluiten, dat ze die jongens een beetje de schrik aanjagen (mee naar het bureau, namen adressen etc. opschrijven?) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Psychologie |
niet blij Boef | 9 | 04-12-2005 01:54 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken via MSN alu_aapi | 69 | 29-11-2004 17:50 | |
Liefde & Relatie |
Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten? Angel Of Faith | 5 | 29-08-2003 09:02 | |
Muziek |
stront in de oren fucking hero | 39 | 26-06-2003 16:52 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |