Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en natuurlijk heb ik de cd al! persoonlijk van mijn Laura gekregen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() idd ![]() http://wm.warnermusic.com/wmbrazil/...tainascolto.wma Laatst gewijzigd op 25-10-2004 om 20:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ow, en ik heb de cd niet geluisterd...ik kijk alleen maar naar mijn Laura in dat boekie dat er bij zit ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jahoor, intwine ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
om toch even italiaanse muziek aan te prijzen:
Paola e Chiara Paola e Chiara Puzzi zijn vooral in italie geliefd onder homo's, maar ik vind ze wel stoer luisteren? Arsenico, Amoremidai, Fino Alla Fine paola e chiara website als je de muziek shitty vindt, kijk dan zeker even naar de foto's op hun website ![]() klein voorproefje: Subsonica subsonica is overal geliefd, behalve bij Tiziano Ferro aanhangers luisteren? il cielo sul torino, l'errore, strade, disco labirinto, sole silenzioso, nuova ossesione voor de zwijmelaars: Tiziano Ferro luisteren? Xverso, Ti Voglio Bene, Sere Nere, L'olimpiade andere aanraders: jovanotti ascoltare? Ti sposero ![]() daniele silvestri --> Saliro Articolo 31 bv. Domani Smetto Laatst gewijzigd op 26-10-2004 om 20:09. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
@ per piacere
Toch is Laura Pausini THE BIGGEST..ze is de meest succesvolle Italiaan in het buitenland (25miljoencd's verkocht) en in eigen land staat ze al 3 weken #1 met Resta in ascolto. Op haar deze week gereleasede cd staan nummers die voor haar geschreven zijn door niemand minder dan 1. MADONNA! 2. Biagio Antonacci (1 van de geliefste zangers in Italie) 3. Vasco Rossi (een mythe in Italie) Giorgia, Alessia, Elisa e.a. proberen Laura te immiteren maar dat lukt hen niet. Eros is behoorlijk 'uit' in Italie, NEK is behoorlijk 'uit' buiten Italie. De enige die in de schaduw staat van Pausini is Tiziano Ferro. 'T is een goede zanger en trouwens erg goed bevriend met Laura. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mijn pa luistert veel italiaanse shit, paolo conte en jovanotti zijn wel cool.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet er alles van overigens ![]() trouwens, Ik vind Alexia (niet alessia) en Elisa (tip!tip! Luister van haar 'Luce' heel mooi, de clip is al helemaal geweldig! ![]() ook wel goed, dat betekent niet dat ik Laura niks vind, maar succes staat bij mij niet garant voor leuke liedjes en Giorgia is een zeurderig typje en vasco rossi vind ik shitty en biagio antonacci is ook al zo'n ouwe zak dus ik heb mijn eigen voorkeur ![]() en Tiziano Ferro, tja I like him ![]() waarom hebben we het niet over Fillipa Giordano ![]() fotootje --> ![]() zij is een grootheid zelfs in Japan en overigens minstens zo bekend als Eros en Laura in haar eigen vakgebied wel te verstaan.. ![]() Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 11:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vind je trouwens niet dat Elisa qua uiterlijk veel op Pausini lijkt? In Italie zegt men soms ook wel dat Elisa Laura probeert te imiteren. Elisa heeft ook een Engelstalig album gemaakt maar die is internationaal nog meer geflopt dat Laura's Engelse album (you remember: Surrender?) Biagio Antonacci is helemaal geen ouwe zak ![]() Filipa Giordano ken ik alleen maar van naam, maar ik ben dan ook een fan van Italiaanse muziek. Ik denk dat de gemiddelde buitenlander haar echt niet kent hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die clip heb ik op de italiaanse tv gezien, maar ik kan je moeilijk hem sturen als ik hemzelf ook niet heb. Ze zit in een bos te rennen en zij zit achter een gast aan of die gast achter haar, ik weet het niet meer ![]() ![]() oh en trouwens, ik ken geen jeugd dat Antonacci leuk vinden : > Franco Battiato (nog een ouwe) is wel popi ![]() ![]() ![]() ![]() oh ik heb wel veel liedjes van Elisa op cd (copy)en van een ander vrouwke waar ik de naam van kwijt ben.. Carmen nog wat dacht ik, naja ik weet het niet meer maar heb wel Paola e Chiara, Subsonica, Tiziano Ferro (beide albums), Filippa Giordano, Velvet & Alexia origineel ![]() Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 12:53. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() leuke muziek maar niet helemaal mijn smaak overigens |
![]() |