Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 10:25
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ik heb nu anderhalve maand een hartstikke leuke vriendin maar ik merk de laatste tijd aan haar dat ze bv. minder smst, minder belt dus ik vraag me af of ze dat doet omdat ze me niet meer zo leuk vindt als in het begin of gewoon omdat het eigenlijk wel beetje overdreven was (lees: 1 uur bellen per dag en nog stuk of 5 smsjes)

ik was gewoon nieuwsgierig wat de mensen hier vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 10:36
someone17
someone17 is offline
Ik sms nu ook minder dan voorheen met mijn vriend. Maar ik doe dat meer omdat ik weet dat het wel goed zit nu. Eerst moest ik hem natuurlijk nog veroveren als ik dan 2 dagen niks had gestuurd was ik al bezorgt dat hij straks dacht dat ik niet geintresseerd meer was. Maar nu is hij van mij en weet ik dat hij me niet zomaar weer laat gaan
Oud 19-01-2005, 11:02
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Waarschijnlijk is ze erachter gekomen dat het aardig wat kost.
En dat het goed zit zal er ook wel aan meehelpen.
Ik heb zelf een lange tijd een vriendin gehad en ook wij hadden periodes dat we elkaar minder belden of sms-ten.
het voordeel van sms is dat je heel veel in korte tijd kan zeggen. op een gegeven moment heb je gewoon minder om over te praten.
Denk niet gelijk het ergste.
Het zit wel goed.
en voelt het niet zo praat er dan eens met haar over.
Oud 19-01-2005, 11:20
Pierreke
Pierreke is offline
Ik zou het haar gewoon vragen; al zal dat wel erg moeilijk zijn denk ik! Vertel dat het jou een beetje onzeker maakt. Lata wel merken dat je zelf nog echt wel verliefd bent (btje nutteloze info denk ik ) Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 11:59
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ja of dr beltegoed is gewoon op...
Oud 19-01-2005, 12:21
WolterB
WolterB is offline
Bellen en smsen is redelijk duur idd en de meeste jongeren hebben geen bodemloze put om geld uit vandaan te toveren.
Ik weet ook niet of jullie nu meer samen zijn dan in het begin, want dan is het wel logisch dat je elkaar minder vaak belt en/of smst.
Oud 19-01-2005, 13:45
Phlox
Phlox is offline
Hmm is niet gek, dat gebeurt wel vaker als het wel langer aan is hoor Dan hoef je niet meer elke dag een uur te bellen, want dan weet je dat het goed zit.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 14:11
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Phlox schreef op 19-01-2005 @ 14:45 :
Hmm is niet gek, dat gebeurt wel vaker als het wel langer aan is hoor Dan hoef je niet meer elke dag een uur te bellen, want dan weet je dat het goed zit.
Oud 19-01-2005, 14:22
Optima
Optima is offline
het was overdreven.

In het begin van een relatie heb je veel contact nodig om de relatie te bevestigen. Nu is ze misschien wat zekerder geworden, of heeft het gewoon druk met andere dingen

In het begin van mijn relatie belde ik mijn vriend ook iedere dag, en iedere avond sms'sen. Dat werd langzaam aan minder, maar ik ging niet minder van hem houden...
Oud 19-01-2005, 21:04
freakzor1987
freakzor1987 is offline
hmz vandaag kreeg ik smsje en daar vraag ze o.a. in of ik het erg vind om met carnaval verkering te hebben wat bedoelt ze hier nouw weer mee affentoe kunnen vrouwen zo onduidelijk en vaag doen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 21:07
ZerO
ZerO is offline
Nou ze hoopt eigenlijk dat je zegt jaa eigenlijk wel. Zodat je het uitmaakt en zij lekkaaah met iedereen kan bekkaaah
Oud 19-01-2005, 21:09
Drez
Drez is offline
Ja volgens mij ook!
Oud 20-01-2005, 01:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 19-01-2005 @ 11:25 :
ik heb nu anderhalve maand een hartstikke leuke vriendin maar ik merk de laatste tijd aan haar dat ze bv. minder smst, minder belt dus ik vraag me af of ze dat doet omdat ze me niet meer zo leuk vindt als in het begin of gewoon omdat het eigenlijk wel beetje overdreven was (lees: 1 uur bellen per dag en nog stuk of 5 smsjes)

ik was gewoon nieuwsgierig wat de mensen hier vinden
Da's freaking veel.
Oud 20-01-2005, 01:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 19-01-2005 @ 22:04 :
hmz vandaag kreeg ik smsje en daar vraag ze o.a. in of ik het erg vind om met carnaval verkering te hebben wat bedoelt ze hier nouw weer mee affentoe kunnen vrouwen zo onduidelijk en vaag doen
Ze heeft gewoon twijfels of jij nog wel graag 'n relatie wilt, en daardoor twijfelt ze zelf ook aan wat ze nou precies wilt.
Reageren

Regels voor berichten