Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als het snurken heel erg is kan hij idd beter even langs de huisarts gaan. Het is vervelend en misschien kan hij er wat aan doen. In ieder geval lijkt het me logisch dat je er met hem over kan praten. Je bent 4 jaar bij elkaar en dan moet je denk ik absoluut alles kunnen zeggen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Meid, als je hem nog helemaal leuk vindt op zijn dikke pens na, dan praat je er toch met hem over? Ik neem aan dat hij het ook prettig vindt als jij hem aantrekkelijk vindt, en daar zal hij heus wel iets voor over hebben en er dus aan gaan werken. Zo niet weet je ook waar je aan toe bent. Sjeesh
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (edit: ik heb ook 3 jaar gehad) En Jules <3
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En de rest van je vriendjes en vriendinnetjes. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
dat stukje aantrekkelijkheid heeft te maken met die chemie (vaak... er zijn natuurlijk uitzonderingen
![]() uiterlijk, daar ga je op af. als ik bv een jongen zou leren kennen op msn ofzo en hij is leuk en aardig etc en t klikt dan op dat gebied en ik zou dan een foto zoen en hij is in mijn ogen niet knap ofzo dan knap ik daar al heel erg op af. lullig misschien. hard misschien, maar er zijn veel mensen die zeggen dat het niet zo is en wel zo doen zeg maar. tuurlijk ben ik niet bij een jongen als ie niet lief is daar zou ik t ook over hebben hoor enzo maar de een van de eerste vragen is toch ook van mensen: hoe ziet hij/zij er uit? kijk als mensen je vriend leren kennen, vaker zien etc dan ga je t ook meer over innerlijk hebben.. meer dan over uiterlijk iig.. maar als je met m over straat loopt dan wil ik ook kunnen denken: die gozer die hier met mij hand in hand loopt is de leukste jongen op deze aardbol en ik vind m mooi, aantrekkelijk en lief en ik ben er trots op dat ie met mij daar zo wil lopen! vooral op straat telt uiterlijk, dat zie je bv al als je iemand ziet lopen met een afwijking ofzo.. iedereen kijkt dan altijd.. |
![]() |
|
ja vind ik ook.....
maar vaak als ik een jongen leer kennen (niet over msn ofzow) dan vind ik hem eerst vaak niet zo knap...maar later ga je dan wat in m zien..had ik bij mn ex ook..eerst vond ik m helemaal niet zo knap eigelijk maar na een tijdje...oooeei...alleen die blik al.
||
Citaat:
is dat niet een beetje zwart wit? ik bedoel er kan toch wat aan gedaan worden?
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En inderdaad: je bent eerlijk. Maar 'eerlijk zijn' wil natuurlijk nog niet zeggen dat je gedrag moreel goed is. Citaat:
Ik ben nu trouwens beetje verliefd aan het worden op een meisje. Ze is niet knap. Maar ze is zo leuk! |
![]() |
|
![]() |
Pimp? Hahahhahahhahah!
Serieus: er moet chemie zijn. Tuurlijk! Tja, ik hang nu wel veel rond met knap, blond, lief meisje. Perfect zou iedereen zeggen. Maar er is geen chemie. En dan houdt het op. Ben nu dus wel beetje verliefd op ander meisje. Niet knap, maar.... wel chemie! Maar Ereshkigal, ook voor jou: wat als je love-subject een ongeluk of ziekte krijgt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Ik heb ook ervaringen met meeten. Genoeg zelfs. Heb ook vaak zat meegemaakt dat iemand juist heel erg tegenvalt in het echt. je hoort mij ook niet zeggen dat alles wat ik zeg en doe goed is hoor. natuurlijk is het idealistisch beter als het niet zo zou zijn, maar ik kan er gewoon niets aan doen. Als ik iemand lichamelijk niet aantrekkelijk vind dan voel ik me niet aangetrokken tot die persoon en zal ik geen relatie met diegene beginnen. 3. Ik zeg altijd: op ieder potje past een deksel. Wat ik niet aantrekkelijk vind, vindt een ander wel weer aantrekkelijk. 4. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daarom heb ik ook zo'n knappe vriendin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Ze moet NIET blond zijn - Ze moet een halfbloedje zijn (het liefst half Aziatisch, geen spleetogen) - Ze moet minstens havo doen (of hebben gedaan en een leuk toekomstperspectief hebben) - Ze mag niet kleiner dan 1,70 zijn, niet groter dan 1,80/1,81 m - Bruine ogen (als halfbloedje niet moeilijk om te hebben) - Ze moet slim zijn. - Er moet een goed gesprek mee te voeren zijn. - Ze moet een nymfomane zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|