Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar we een beetje een 'argument' gehad over 't feit dat m'n ouders gescheiden zijn.. hij snapte niet helemaal dat ik liever 2 ouders apart gelukkig heb, dan 2 samen ongelukkig.. Dus daarom begin ik er een beetje aan te twijfelen.. of ik hier wel tijd & energie in wil steken.. of dat 't gewoon een groot verschil is.. misschien..
||
Citaat:
Zusje & broer zijn wel okay.. betweters, maar goed, wie is dat nou eens niet.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar er zijn ook heel veel mensen die vinden dat je niet de belofte mag breken die je dan (vaak..) in de kerk heb gemaakt.. Maja, het is wel essentieel in het leven om andere mensen & visies te begrijpen en te respecteren *zucht*
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En bij missyE is het probleem helemaal niet het geloof maar dat ventje zelf die blijkbaar niet zo ontwikkeld is ofzo dat hij niet snapt wat jij bedoelt...en als hij je nu al niet snapt hoe moet het later dan? Als je in een (serieuze) relatie geen begrip voor elkaar kunt tonen, vooral met zulke belangrijke dingen wordt het nogal moeilijk om die relatie in stand te houden hè. Het heeft in ieder geval niets met geloof te maken, ik ga met een hoop gelovige mensen om maar niet met die ouderwetse typetjes dat de ouders alles uitmaken ofzo ![]() Jammer dat sommige mensen zo kortzichtig zijn, maar daar kunnen ze zelf ook niets aan doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: shit verkeerde knopje, nu zit ik met mezelf te praten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
atheist schrijf je btw met een H ertussen |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe zit het met seks voor het huwelijk? Abortus? Hoe denkt hij over homo's? Als jullie kinderen krijgen, moet jij dan achter het aanrecht? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is het omdraaien van de bewijslast een drogredenatie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
( |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn hersenen krijgen geen zuurstof meer en houden op met functioneren. Dan doe ik het dus niet meer. Poef, over en uit. Dat vind jij waarschijnlijk triest, maar bang zijn voor een dag des oordeels, dat is pas triest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet dat ik daar een negatieve bijklank aan wil geven overigens.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je iets gelooft, weet je het voor jezelf zeker. jij gelooft dat er geen God is. Zeker weet je het niet, want bewijs maar eens dat hij niet bestaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En hoezo is het dan te laat? God vergeeft alles, dat is zijn vak. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het zal me worst wezen waar ik trouw. Of is de poppenkast eromheen met die witte jurk en het orgel en de priester en snotterendew moeders en het wijwater en de wierook eigenlijk belangrijker dan het feit dat je levenslange trouw aan iemand belooft, en meteen maar gemeenschap van goederen en schulden aangaat....? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|