Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2002, 07:04
FB
FB is offline
OK, het is geheel tegen mijn gewoonte om iets dat zo persoonlijk is als dit op het forum te posten, maargoed...

Tot zaterdag ging - naar mijn gevoel - alles goed tussen mij en mijn vriendin. Maar toen ik zaterdag bij haar was was ze een beetje down, dus ik vroeg waarom... Zei ze dat ze niet zeker wist of het feit dat we van elkaar hielden wel genoeg was om de relatie in stand te houden...

Naja, tijd over gepraat, toen ik 's avonds wegging kreeg ik een SMSje van haar waarin ze mij de 'man van haar dromen' noemde, dus ik dacht dat het wel weer goed zat.

Maar nu ontving ik gister een mailtje van haar, waarin ze zei dat ze niet weet of het wel zo goed gaat tussen ons, dat ze het gevoel heeft dat we in een sleur zitten. Later hebben we gebeld, en 's avonds ben ik naar haar toe geweest, en waar het in feite op neerkomt is dat ik 1) mijn gevoelens niet goed met haar deel, waarvoor ik mezelf natuurlijk wel voor m'n kop kan slaan omdat ik dat veranderd zou hebben als ik het maar door had gehad.

En 2) dat ze de tijd wil - tot zondag/maandag in dit geval - om na te denken over wat ze verder wil. Tot die tijd hebben we geen contact meer met elkaar, zodat we beiden de tijd hebben na te denken over wat we willen.

Voor mij is dat niet zo moeilijk: Ik hou van haar, en ik wil haar niet kwijt. Dus mijn vraag: Hoe ga ik ermee om als zij vrienden wil zijn?
Ik weet niet of ik het emotioneel gezien aankan om tijd door te brengen bij iemand van wie ik zoveel hou, zonder dat ik haar kan kussen of aanraken op de manier waarop we dat altijd deden... Ik bemin haar.

Ik heb altijd gehandeld volgens het principe op de eerste plaats een vriend te zijn, op de tweede plaats een steun, en pas in de derde plaats een minnaar. Helaas ben ik dat uitgangspunt even vergeten, en ik hoop en bid dat dit onze relatie niet fataal gaat worden.

Ik hou van haar, dat maakt dit zo moeilijk. Maar wat het nog moeilijker maakt is dat zij zegt dat ze ook van mij houdt, ze weet alleen niet zeker op welke manier.

Ik heb haar vanmorgen een mailtje gestuurd waarin ik zei dat ik van haar hou, dat ik haar vrij laat om haar keuze te maken, en dat ik haar mis...

Dit wou ik gewoon even kwijt denk ik.

F

Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 07:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2002, 09:26
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
khoop dat alles goed komt!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 05:48
FB
FB is offline
Dat hoop ik ook, thanx.

Maar ik schat m'n kansen helaas niet al te groot

Het ergste vind ik nog dat ik komende dinsdag naar haar toe ga, maar dat ik nog niet weet HOE.
Ik weet dus zondag of maandag pas of ik naar haar toe ga als zijnde haar vriend, of de eerste keer als 'gewoon' een vriend...

Ik wou dat ik het wist, dan kon ik me erop voorbereiden...

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 06:03.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 08:21
~Crying Eyes~
~Crying Eyes~ is offline
Citaat:
FB schreef:
Dat hoop ik ook, thanx.

Maar ik schat m'n kansen helaas niet al te groot

Mjah, dat probleem ken ik toch wel een beetje, maar je moet het nu nog niet opgeven en niet wachten op het ergste.. denk ik.. Ook al kun je jezelf ook niet voor de gek gaan houden natuurlijk..
Moeilijkl hè??

Citaat:
Het ergstevind ik nog dat ik komende dinsdag naar haar toe ga, maar dat ik nog niet weet HOE.
Ik weet dus zondag of maandag pas of ik naar haar toe ga als zijnde haar vriend, of de eerste keer als 'gewoon' een vriend...

Ik wou dat ik het wist, dan kon ik me erop voorbereiden...
Jeetje moeilijk

Gaat ze het niet IRL vertellen, ik denk dat ik dat meer op prijs zou stellen. Want hoe kan ze nou verwachten van je dat je nog "zin" hebt om naar der toe te gaan als ze je al heeft gezegd dat je alleen een vriend van der bent..??
Naja.. ik weet niet hoe je je op moet stellen. Ik denk dat het vanzelf gaat als je eenmaal hoort wat ze wil.. DENK IK.

Voorbereiden kan trouwens altijd. Zoals ik je zelf al vertelt heb laatst. Maar ik moet je wel waarschuwen dat je niet al je "voorbereiding" moet laten varen als ze je weer enige hoop geeft (ook al is dat heel moeilijk hoor), want dat is alleen maar meer pijnlijk als ze het dan alsnog uitmaakt..
(Been there, Done that, got the T-shirt )

Ik spreek je snel weer! Veel sterkte!

Kus.

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:49.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 08:23
FB
FB is offline
Dank je voor je reactie! *kiss*

Tjah... Ze kan het moeilijk IRL vertellen, ik heb dit liever... Anders dan zit ik dinsdag drie kwartier op de fiets zonder eigenlijk te weten als wat ik daarheen ga... En nu weet ik het tenminste voor ik haar weer zie.

Maar het is moeilijk, ondanks dat ik beloofd heb geen contact met haar op te nemen sta ik continu op het punt haar te SMSen of te mailen... of te bellen... Naja, je kent het gevoel

F

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:49.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 08:42
M@TRIX
M@TRIX is offline
hoop dat het goed komt, kweenie wat je moet doen...
mar als mijn vriendin het nu zou uitmaken zou ik gek worden zou ook niet met een vriendschap gedachte kunnen leven.

kan der nie meer van maken...sorry, suc6
Oud 23-05-2002, 09:18
FB
FB is offline
Dank je voor je reactie.

Ik zit nu met een enorm dilemma... Een deel van mij zegt dat ik haar moet bellen/mailen om mijn gevoelens uit te leggen, dat ik van haar hou, en dat ik alles wil doen om te zorgen dat zij dat gevoel weer terugkrijgt en dat onze relatie gaat lukken, en het andere deel zegt dat ik haar wens haar met rust te laten moet respecteren...

Ik weet het gewoon niet meer!!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 09:22
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
FB schreef:
Dank je voor je reactie.

Ik zit nu met een enorm dilemma... Een deel van mij zegt dat ik haar moet bellen/mailen om mijn gevoelens uit te leggen, dat ik van haar hou, en dat ik alles wil doen om te zorgen dat zij dat gevoel weer terugkrijgt en dat onze relatie gaat lukken, en het andere deel zegt dat ik haar wens haar met rust te laten moet respecteren...

Ik weet het gewoon niet meer!!!
nou als ze echt rust wil, moet je die geven en niet pushen denk ik...
ik zou als het maandag was (als ik jou was) haar overspoelen met TE lieve berichtjes
Oud 23-05-2002, 09:26
FB
FB is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

nou als ze echt rust wil, moet je die geven en niet pushen denk ik...
ik zou als het maandag was (als ik jou was) haar overspoelen met TE lieve berichtjes
Ow jah, stel dat ze het uitmaakt... Dan zit ze denk ik toch echt niet te wachten op lieve berichtjes van mij
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 09:40
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
hoop dat het goed komt, kweenie wat je moet doen...
mar als mijn vriendin het nu zou uitmaken zou ik gek worden zou ook niet met een vriendschap gedachte kunnen leven.

kan der nie meer van maken...sorry, suc6
mar dat gaat ook nooit gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 15:19
FB
FB is offline
Het is uit.

Sluit het onderwerp maar
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 15:20
sase
sase is offline
Ik heb het gedaan, ik heb het met FB uitgemaakt..het spijt me zo, jongen! Ik kan er niets aan doen..
Oud 23-05-2002, 15:31
Squall
Squall is offline
hartverscheurend!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 18:22
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
heb jen meeltje verstuurd..
Oud 24-05-2002, 08:32
FB
FB is offline