Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2002, 21:20
REIE
REIE is offline
Vul maar al je tackles, trappen beuken, mappen, etc. in, en je straf.

Verder had ik ook (ik speel hockey (maar ga voetballenn)) een bal op de lijn gestopt met me voet, terwijl het met me stick ook ging: strafbal, en ik heb een doorgebroken speler per ongeluk gehaakt, of een klein ventje omver gelopen, terwijl hockey niet echt een contactsport is!

Als ik de bal verlies terwijl-ie nog dichtbij is, ga ik in de weg staan, en op de bal lopen hehehe...

REIE

Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 21:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2002, 21:22
Krugdinho
Krugdinho is offline
als spelers doorgebroken zijn hak ik ze
Oud 20-05-2002, 21:51
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Volleybal is een non-contact sport, dus wat dat betreft kun je niet onsportief zijn.
Maar verder ben ik heel sportief, misschien wel te.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 22:29
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
1 gele kaart maar in mijn hele leven
Oud 20-05-2002, 22:38
mobie
mobie is offline
Ben best wel sportief. Hard, maar fair in de duels. Als ik echt tegen een achterbakse tegenstander sta, durf ik wel van die venijnig, kleine foutjes maken en een zwaardere reactie van hem uitlokken
Oud 21-05-2002, 12:16
Tofke_H
Tofke_H is offline
euh... Normaal sportief. Misschien mijn hand eens gebruiken bij het voetballen als de speler me voorbij is, en er niemand van mijn ploeg in de buurt is om het over te nemen van me.
Ik haat het als mensen natrappen enzo. Gisteren was een tegenstander van me die dat steeds deed, en een keer heb ik me omgedraait om eens duidelijk te maken dat het gedaan moest zijn. Iets later deed die dat weer bij iemand van mijn ploeg. Bij iemand die daarop dan reageerd. En toen kreeg ie een kopstoot, daar ben ik toen op afgevlogen. Zelf een kopstoot gekregen
Nog geen 10 min later doet de ploeg weer zo'n actie, pakt die iemand van mijn ploeg gewoon bij de keel... Scheidsrechter had het natuurlijk niet gezien... Ben ik weer op af gegaan omdat ik weer in de buurt stond, en beginnen te duwen...
Gisteren dus een beetje over de streep gegaan. Maar normaal ben ik diegene die spelers gaat weghalen bij dergelijk situatie's.
Oud 21-05-2002, 12:29
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Heb al te veel rode en gele kaarten gehad. Heb op een of andere manier altijd ruzie met mijn tegenstander, de trainer van de tegenstander en het publiek.
Tackles komen elke wedstrijd wel voor. Vaak is de spanning hoog en dan komen ook geregeld opstootjes voor. Iedereen van je team helpt elkaar. Echt tot geweld komt het nooit!
Oud 21-05-2002, 13:32
bram_05
bram_05 is offline
Wij spelen 8erin 1 op 1, dus soms breekt er wel es een speler door. En aangezien k de keeper bent komt het regelmatig voor dat k em (buiten het strafschoopgebied) door midden schop. Zeker als we achter, gelijk of net voor staan...het doel heiligt de midellen zullen we maar zeggen

Verder een tegenstander een keer een elleboogstoot gegeven met een corner, maar alleen toen ie op mij doorliep (k lag op de grond) en het nodig vond z'n noppen op mijn neus te plaatsen...auw!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:01
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Mijn eerste voetbal wedstrijd werd ik er al uitgestuurd
Oud 21-05-2002, 16:12
Verwijderd
Heb met hockey een keer een doorgebroken speler een euhmmm... 'schouderduwtje' gegeven , kreeg een strafbal tegen. Maar ik heb nog nooit zelfs maar een groene kaart gehad.

Met tennis blijven de bodyshots natuurlijk erg leuk
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:13
Boogie
Boogie is offline
iemand onderuitschoppen zal ik niet zo gauw (expres) doen, vasthouden wel als iemand te snel is
Oud 21-05-2002, 18:22
-=©Mavie©=-
-=©Mavie©=- is offline
vasthouden soms... beetje in de rug lopen enzo maar niet onderuit schoppen of zoiets
Oud 21-05-2002, 19:58
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Heb met hockey een keer een doorgebroken speler een euhmmm... 'schouderduwtje' gegeven , kreeg een strafbal tegen. Maar ik heb nog nooit zelfs maar een groene kaart gehad.

Met tennis blijven de bodyshots natuurlijk erg leuk
tja als je bij hockey een scheet laat krijg je al zo'n domme groene kaart!
Oud 22-05-2002, 15:01
she_devil
she_devil is offline
Kben eigenlijk nooit echt onsportief. Weleens een paar P's met basketbal, maar kheb er nog nooit 5 in een wedstrijd gehad, weleens 4.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 15:18
TeiZ
TeiZ is offline
OOk nog nooit 5 gehad wel eruit gezet vanwege vechtpartij, die gast was de hele wedstrijd in het pools ofzo me aan het uitschelden....zo onwijs hatelijk! Ben op begeven moment door het lint gegaan, schold hem verrot in NL, wat het hele publiek dus kon horen en de bankspelers ook en toen ging het fout, en jammergenoeg speelden wij uit

volgende wedstrijden waren tegen dat team waren geschorst door kbb, hmm net toen zij bij ons thuis moesten....verstandig van ze

Maakte nooit eigenlijk vieze fouten, speelde gewoon mn wedstrijd en als er iets gebeurde dan was dat per ongeluk
Oud 22-05-2002, 16:26
Firebolt
Firebolt is offline
Er was een keer een klein "rot" ventje op het veld, en steeds als ik de bal ontving kwam hij vanuit mijn rug, en ging er mee vandoor. Behoorlijk frustrerend.

Maar toen kregen wij een vrije trap an de zijkant van hun 16. Ik moest hem eigenlijk hoog voor het doel geven, maar dat ventje stond in de muur...

hij kon nog wel verder spelen
Oud 23-05-2002, 21:08
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Als ik rechtvoor sta (wat ik soms speel) ben ik niet zo onsportief maar als ik op linksback sta wil ik wel eens iemand onderuit trekken en een tikje op de enkel geven ( dat laatste vooral aan het begin van de wedstrijd, de tegenstander beetje bang proberen te maken en te laten weten waar hij aan toe is)

Maar ik haal niet extreem veel gele of rooie kaarten
Reageren

Regels voor berichten