Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
OOk nog nooit 5 gehad wel eruit gezet vanwege vechtpartij, die gast was de hele wedstrijd in het pools ofzo me aan het uitschelden....zo onwijs hatelijk! Ben op begeven moment door het lint gegaan, schold hem verrot in NL, wat het hele publiek dus kon horen en de bankspelers ook en toen ging het fout, en jammergenoeg speelden wij uit
![]() volgende wedstrijden waren tegen dat team waren geschorst door kbb, hmm net toen zij bij ons thuis moesten....verstandig van ze ![]() Maakte nooit eigenlijk vieze fouten, speelde gewoon mn wedstrijd en als er iets gebeurde dan was dat per ongeluk
|
Er was een keer een klein "rot" ventje op het veld, en steeds als ik de bal ontving kwam hij vanuit mijn rug, en ging er mee vandoor. Behoorlijk frustrerend.
Maar toen kregen wij een vrije trap an de zijkant van hun 16. Ik moest hem eigenlijk hoog voor het doel geven, maar dat ventje stond in de muur... ![]() ![]() ![]() hij kon nog wel verder spelen ![]()
|
Als ik rechtvoor sta (wat ik soms speel) ben ik niet zo onsportief maar als ik op linksback sta wil ik wel eens iemand onderuit trekken en een tikje op de enkel geven ( dat laatste vooral aan het begin van de wedstrijd, de tegenstander beetje bang proberen te maken en te laten weten waar hij aan toe is)
Maar ik haal niet extreem veel gele of rooie kaarten
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij aantrekkelijk? floyd101 | 55 | 01-07-2012 13:55 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk? Hachina | 208 | 27-11-2011 13:42 | |
Vrije tijd |
Irritante Pro-Ajax sfeer in de media. Verwijderd | 478 | 12-04-2004 12:45 | |
Algemene schoolzaken |
niet meegymmen miss sunshine1986 | 201 | 15-09-2003 12:34 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Hoe pep jij jezelf op als je je niet happy voelt?! guesst | 23 | 11-09-2002 07:14 |