Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2004, 09:42
Lady Psychè
Lady Psychè is offline
Hey..

Mijn vriend en ik zijn ondertussen bijna 4 jaar samen en zijn nooit echt apart weg geweest. We hebben er zelf nooit last van gehad en hadden hier ook geen behoefte aan. In zijn stad wordt met carnaval heel erg hard gefeest, maar het is niet zozeer feesten om carnaval, maar je gewoon lazarus drinken en heel gek doen. Ik ben drie jaar op rij met hem meegeweest en je ziet daar soms toch wel vreemde dingen gebeuren, iedereen loopt daar met bier in de hand en zo.

Nu, volgend jaar ligt het moeilijk voor mij om mee te gaan, omdat men examenperiode net onder carnaval valt. Carnaval duurt daar 3 dagen. Normaal zou hij het begrepen hebben en met me meegeleefd hebben en maar één dagje of zo gegaan zijn. Maar, nu helpt hij mee aan de wagen van een carnavalgroep en niets of niemand kan hem tegenhouden van 3 dagen te gaan feesten en drinken en al wat er nog bijkomt. Terwijl ik lekker met men neusje in de boeken moet gaan zitten.

Ik heb het hier enorm lastig mee, en met al die dronken meisjes daar en zo, vertrouw ik het niet echt. Soms kan een mens zo veel drinken dat hij niet meer beseft wat hij doet. Ok, het gaat puur om een kwestie van vertrouwen, maar een dronken persoon kan je volgens mij niet voor de volle 100% vertrouwen, toch?

Hij wil koste wat het kost 3 dagen gaan en ik weet zeker van mezelf dat als ik daar achter men boeken zit, me constant ga afvragen waar hij mee bezig is, en wat hij op die moment doet en zo. Ik voel me er echt niet prettig bij Nu is er van die carnavalgroep volgend weekend een fuif.. en nu wil hij per se dat ik meega en ik wil er niet naartoe.. hij gaat er zo enorm in op, dat hij mij zo'n beetje uit het oog verliest en dan heb ik zoiets van "dan heb je mij DAAR ook niet bij nodig"..

Zouden jullie hier nu ook zo op reageren of ben ik gewoon dom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2004, 09:51
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Als je je vriend vertrouwt moet het kunnen. Als hij duidelijk in z'n hoofd heeft dat hij absoluut niet vreemd wil gaan zal hij dat ook niet doen als hij dronken is. Maar als jij tijdens het leren voor je examens toch alleen maar daaraan kan denken kan je net zo goed meegaan.

Maar doe even normaal, carnaval is pas over een halfjaar ofzo..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 09:52
Verwijderd
Ik zou waarschijnlijk ook zo reageren, maar uiteindelijk kun je hem moeilijk tegenhouden. Als hij zo graag wil, laat 'm lekker gaan. Misschien is het dan een vuile egoïst, maar dat is natuurlijk maar wat jij daarvan maakt.
Als het wel 'fout' gaat is het gebeurd, kun je niets aan doen.

Proberen er niet aan te denken en alsnog op 'm vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 09:52
ilse
ilse is offline
ik denk dat hij het gewoon onwijs leuk vindt en heel graag daarheen gaat. ik heb nog nooit carnaval gevierd want daar doen we hier niet aan, maar als ik verhalen hoor vind ik het wel logisch dat je dat niet leuk vindt. ik denk dat je er weinig aan kan doen, maar ik zou me hetzelfde voelen als jij denk ik. vertrouw je je vriend normaal wel? misschien moet je dat dan nu ook wel doen. als hij nix doet weet je ook weer dat het helemaal goed zit...
Oud 18-11-2004, 09:59
Lady Psychè
Lady Psychè is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 18-11-2004 @ 10:51 :
Als je je vriend vertrouwt moet het kunnen. Als hij duidelijk in z'n hoofd heeft dat hij absoluut niet vreemd wil gaan zal hij dat ook niet doen als hij dronken is. Maar als jij tijdens het leren voor je examens toch alleen maar daaraan kan denken kan je net zo goed meegaan.

Maar doe even normaal, carnaval is pas over een halfjaar ofzo..
I know.. 't is nog ver af.. maar het zit toch in men hoofd, kan ik toch niet aan doen

En meegaan.. ik wil geen herexamen riskeren hoor, dat is me die f*cking carnaval echt niet waard. We komen beiden uit een andere streek en bij ons wordt ook niet aan carnaval gedaan, dus voor mij heeft het allemaal niet zo'n grootse betekenis. Twee jaar geleden zijn we ook maar één dagje gedaan, want 'k zat met een gebroken voet. Moest ik in zijn plaats zijn, ik zou wel gaan, maar geen drie dagen aan een stuk.. 'k zou ook een beetje aan hem denken
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 10:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 18-11-2004 @ 10:52 :
ik denk dat hij het gewoon onwijs leuk vindt en heel graag daarheen gaat. ik heb nog nooit carnaval gevierd want daar doen we hier niet aan, maar als ik verhalen hoor vind ik het wel logisch dat je dat niet leuk vindt.
Naar bier stinkende en bier drinkende idioten verkleed als nog grotere idioten, die helemaal uit hun dak kunnen gaan op TE blije muziek. Dat is carnaval.

ontopic; Jij moet toch leren, laat hem toch feesten. Als je zolang al iets hebt en je vertrouwt hem niet, dan heb je: of een relatie met de verkeerde persoon, of je kent hem niet.
(als je hemt kent en hij gaatn iet vreemd, dan is er geen probleem. Als je hem kent en hij gaat vreemd, dan heb je een relatie met de verkeerde. Als je hem niet kent, dan twijfel je).
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 10:07
Marcade
Marcade is offline
Heu kan hij je niet beloven uit te kijken en een glaasje minder te drinken en elke avond bv. een sms of een telefoontje te plegen?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 10:08
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik vind het OK.
Oud 18-11-2004, 10:08
Lady Psychè
Lady Psychè is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-11-2004 @ 11:01 :
Naar bier stinkende en bier drinkende idioten verkleed als nog grotere idioten, die helemaal uit hun dak kunnen gaan op TE blije muziek. Dat is carnaval.

ontopic; Jij moet toch leren, laat hem toch feesten. Als je zolang al iets hebt en je vertrouwt hem niet, dan heb je: of een relatie met de verkeerde persoon, of je kent hem niet.
(als je hemt kent en hij gaatn iet vreemd, dan is er geen probleem. Als je hem kent en hij gaat vreemd, dan heb je een relatie met de verkeerde. Als je hem niet kent, dan twijfel je).
Hij heeft zelf al een keertje tegen mij gezegd dat hij nog NOOIT zo dronken is geweest de tijd die hij met mij verkeert, als een keer voor onze relatie op carnaval, dus op dat vlak heb ik hem nog niet leren kennen.. is het dan niet een beetje normaal?

Ik zie dan al dingen voor men ogen als dronken meiden die rond z'n nek vliegen en al die dingen.. Argh.. ben veel te onzeker, weet ik wel.. maar toch En nu gaat hij niet met de mensen mee waar we voorheen altijd mee naar carnaval gingen, maar met die carnavalgroep.. en hoe die jongens zijn op zulke dagen.. who knows?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 10:17
Maurice
Maurice is offline
die jongen wil gewoon drie dagen lol trappen. laat 'm lekker, er zal echt niks gebeuren.
en hij nodigt je uit voor dat feest om je er toch bij te betrekken (hoe lief) en dan straf jij 'm af met 'hij heeft toch geen aandacht meer voor me, dus dan neem ik wraak door niet mee te gaan'

vrouwen
Oud 18-11-2004, 10:25
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
als je al vier jaar bij elkaar bent moet je elkaar toch kunnen vertrouwen. overigens vind ik 'dronken mensen kun je niet vertrouwen' nogal een loos argument - hij zou ook gewoon niet dronken kunnen worden. (das wat anders dan helemaal niet drinken).

(ff offtopic : een stel schreeuwerige, aanstellerige zuiplappen bij elkaar die rondlopen in pakjes waar een aap nog niet dood in gevonden zou willen worden, jee, wat leuk....)
Oud 18-11-2004, 10:26
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Maurice schreef op 18-11-2004 @ 11:17 :
die jongen wil gewoon drie dagen lol trappen. laat 'm lekker, er zal echt niks gebeuren.
en hij nodigt je uit voor dat feest om je er toch bij te betrekken (hoe lief) en dan straf jij 'm af met 'hij heeft toch geen aandacht meer voor me, dus dan neem ik wraak door niet mee te gaan'

vrouwen
ze zegt toch waarom ze niet mee kan, ze heb een examen...
Oud 18-11-2004, 10:28
Lady Psychè
Lady Psychè is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 18-11-2004 @ 11:26 :
ze zegt toch waarom ze niet mee kan, ze heb een examen...
Naar die fuif zou ik wel mee kunnen gaan.. maar ook, als hij bij die mensen is (collega's van z'n werk) wil hij alleen maar stoer overkomen en doet hij toch helemaal anders tov mij dus jah.. zie ik ook het nut niet echt in van mee te gaan..

En believe me.. hij zal wel drinken..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 10:44
Hagel
Hagel is offline
Ik vind je een enorm zeikwijf
Oud 18-11-2004, 10:56
ilse
ilse is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-11-2004 @ 11:01 :

oke zoiets dacht ik wel
Oud 18-11-2004, 11:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hagel schreef op 18-11-2004 @ 11:44 :
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:12
Verwijderd
Laat hem gaan. Als je hem dwingt thuis te blijven forceer je niet alleen een breuk, maar je komt er ook nooit achter of je die drie dagen zult overleven. Persoonlijk vind ik het niet normaal dat je in vier jaar nooit apart bent weggeweest. Je creeërt dan zo'n afhankelijkheid dat je inderdaad iets heel normaals als drie dagen stappen met vrienden zoals jouw vriendin nu wil, gaat zien als iets onoverkomelijks. Dat is ongezond.

Je zult hem dus gewoon moeten vertrouwen. Denk even voor je vriend. Zou hij nou echt een relatie van vier jaar, iets wat je een heel serieuze relatie moet noemen, weggooien voor een slippertje onder invloed van alcohol? Natuurlijk zou hij dat nooit doen. Misschien onder invloed van drank, maar dan kun je moeilijk zeggen dat hij dat wilde. Dus in beide gevallen moet je je er gewoon geen zorgen over maken. Da's meteen een goeie les voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als je hem na 4 jaar nog steeds niet vertrouwt, dan is er wat mis, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:22
PogoSticK
PogoSticK is offline
Citaat:
Hij heeft zelf al een keertje tegen mij gezegd dat hij nog NOOIT zo dronken is geweest de tijd die hij met mij verkeert, als een keer voor onze relatie op carnaval, dus op dat vlak heb ik hem nog niet leren kennen..
Met andere woorden: hij houdt zich in zodat er geen gekke dingen gebeuren.

Dat sluit ook weer aan bij het verhaal van MightyMarcel, die zegt dat hij ook gewoon níet dronken kan worden, waar ik t volledig mee eens ben. Het is helemaal niet nuttig om dronken te zijn

Als hij z'n twijfels heeft of et wel allemaal goed gaat als ie dronken is, moet ie dus gewoon niet dronken worden.

Verder heb ik het idee dat je je ietsjes teveel zorgen maakt (komt omdat je van em houdt natuurlijk ), maar dat hoeft helemaal niet...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:00
Sithan
Sithan is offline
Ik zie t probleem niet...

Wat moet hij dan doen als jij moet leren, maar niet naar het carnaval mag terwijl hij dat graag wil, bij jou gaan zitten of zo als je moet leren
Laat m lekker die 3 dagen feesten...
Hij weet zich heus wel in te houden na 4 jaar.
Oud 18-11-2004, 14:38
Anaïs
Anaïs is offline
Ik snap het wel een beetje... Mijn vriend studeert journalistiek en krijgt constant de tofste opdrachten die je maar kan bedenken. Wij gaan ook bijna altijd samen weg, nauwelijks apart, en nu hij waarschijnlijk naar een hele reeks concerten zal moeten (zonder mij...) en dus heel wat super momenten zal beleven, wringt dat ook wat.

Er iets van zeggen ligt moeilijk é, anders komt het over alsof je het hem niet gunt. Maar anderzijds zal ik me die avonden ook wel wat alleen voelen...

We zullen elkaar wat bezighouden dan
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:43
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Lady Psychè schreef op 18-11-2004 @ 10:42 :
Ik ben drie jaar op rij met hem meegeweest en je ziet daar soms toch wel vreemde dingen gebeuren, iedereen loopt daar met bier in de hand en zo.
Da's idd wel zeer vreemd ja!

[/nutteloze bijdrage]
Oud 18-11-2004, 14:44
miro
miro is offline
Tis toch alleen maar goed als blijkt dat ie ook lol kan maken zonder jou?

Hij heeft zich hier waarschijnlijk hartstikke op verheugd en het is ook gebruikelijk dat als je meewerkt aan een carnavalswagen dat je ook met die bups op stap gaat enzo. Zeg nou zelf, hij kan moeilijk thuis blijven zitten omdat jij je daar prettiger bij voelt. Dan verpest je t ook voor hem. Gun hem gewoon een leuke tijd, lijkt me de meest normale zaak in een relatie (dus ook dat je elkaar vertrouwd, zeker als je al zo lang met elkaar gaat)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:58
-bambi-
-bambi- is offline
Ik zou met hetzelfde gevoel zitten als jou denk ik, en als ik thuis zou moeten leren zou er van leren toch niets komen.
Ik heb het ook niet zo op die dronken chickies enzo..
Maar als je NU al weet dat het carnaval er aan zit te komen en alles wat daarbij hoort, waarom ga je dan niet vantevoren leren?
Dan kun je namelijk gewoon mee.
Of ga eerst leren ga aan het einde van de avond naar dat carnaval (de meeste rare dingen gebeuren toch pas later op de avond )
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:09
Jampot
Jampot is offline
nou. op zich heb je wel een goed punt.. als ik 4 jaar een vriendin had zou ik er nieteens over twijfelen om compleet zat te worden en dan vreemd te gaan.. dat is (volgens mij voor alle mannen) een kans die je met beide handen aan moet grijpen!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2004, 15:13
Escapism
Escapism is offline
zeiksnol
Oud 18-11-2004, 15:13
Punkygirl
Punkygirl is offline
veel drank is altijd gevaarlijk..
zou t ook niet leuk vinden dat hij daar is om zich echt helemaal klem te zuipen..
Oud 18-11-2004, 16:12
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik snap wel dat je vriend mee wilt doen met carnaval

vertrouw hem gewoon, je hoeft echt niet alles samen te doen hoor!
Oud 18-11-2004, 16:29
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Sorry, maar als ik het zo lees, krijg ik het idee dat je wil dat als jij leert, iemand anders niet plezier heeft, maar je handje moet vasthouden tijdens het leren?

Ik snap best dat het idee niet leuk is, dat jij aan het leren bent en hij aan het feesten is. Maar laat hem! Als jullie al een relatie van 4 jaar hebben, kun je er toch wel vanuit gaan dat hij wel te vertrouwen is.

Maak je er nu iig niet druk over. En ja, als je geen zin hebt om mee te gaan naar dat feest, dan ga je niet mee. Maar als je een beetje van feesten houdt, ga dan gewoon gezellig mee! Je hebt nu toch nog geen examen...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 16:47
filia dei
filia dei is offline
Ik vind dat je veel te overdreven reageert. Laat 'm lekker, je gaat daar toch heen om lol te trappen en niet om met elk dronken grietje het bed in te duiken hoor.
En waarom zou je binnenkort niet naar dat feestje gaan. Kan je meteen zien met wat voor 'n mensen je vriend daar wel drie hele dagen zonder jou zal vertoeven en hoe hij zich dronken onder vrienden gedraagt...
Oud 18-11-2004, 16:55
Verwijderd
zeg hem gewoon dat hij zich moet gedragen op dat carnaval, niet te veel drinken en geen gekke dingen doen. als hij dat wil beloven kan je hem toch met een gerust hart laten gaan? hij zal heus wel aan je denken...

ok, 't is niet leuk dat hij drie dagen gaat feesten terwijl jij moet studeren, maar da's toch geen reden om hem thuis te laten blijven?? dan krijg je alleen maar meer problemen. hij wordt slecht gezind omdat je hem niet vertrouwt en omdat je hem zijn carnaval niet gunt. jij wordt slecht gezind omdat hij jou niet wil begrijpen. de spanning stijgt ten top en uiteindelijk keldert het je relatie. (= worst case scenario)

als je hem een keer alleen laat uitgaan, krijgt hij tenminste het gevoel dat je hem vertrouwt, dat je weet wat je voor hem betekent, en dat kan je relatie alleen maar ten goede komen!

xxx
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 18:13
Envy
Envy is offline
Citaat:
Inderdaad. Je kon hem sowieso al niet zien, want je moest leren. En het lijkt me dat hij na 4 jaar toch wel te vertrouwen moet zijn en dat je dat vertrouwen ook moet hebben.
Oud 18-11-2004, 18:16
Verwijderd
Jaaa, zeg, hoe dúrft hij zomaar drie dagen lol te hebben als jij examens hebt! Belachelijk!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 18:20
TexasBarbecue
TexasBarbecue is offline
Je zit niet aan hem vast hoor? Laat elkaar lekker los en ga je gang. Mocht hij vreemdgaan, is hij duidelijk niet aan jou besteed. Als het is omdat hij fucking dronken is, is hij niet echt betrouwbaar, maar is er vast wel uit te komen. Gawd, jullie hebben 4 jaar hoor
Oud 18-11-2004, 19:15
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
Lady Psychè schreef op 18-11-2004 @ 10:42 :
Hey..

Mijn vriend en ik zijn ondertussen bijna 4 jaar samen en zijn nooit echt apart weg geweest. We hebben er zelf nooit last van gehad en hadden hier ook geen behoefte aan. In zijn stad wordt met carnaval heel erg hard gefeest, maar het is niet zozeer feesten om carnaval, maar je gewoon lazarus drinken en heel gek doen. Ik ben drie jaar op rij met hem meegeweest en je ziet daar soms toch wel vreemde dingen gebeuren, iedereen loopt daar met bier in de hand en zo. Zijn dit vreemde dingen?

Nu, volgend jaar ligt het moeilijk voor mij om mee te gaan, omdat men examenperiode net onder carnaval valt. Tsja.. jammer, maar je moet je prioriteiten zelf stellen Carnaval duurt daar 3 dagen. vrij kort, hier zijn we er 6 dagen mee bezig Normaal zou hij het begrepen hebben en met me meegeleefd hebben en maar één dagje of zo gegaan zijn. Waarom verwacht je dit van hem? Hij heeft die dagen weinig aan jou, want je moet studeren, dus kan hij toch net zo goed met zijn vrienden optrekken? Maar, nu helpt hij mee aan de wagen van een carnavalgroep en niets of niemand kan hem tegenhouden van 3 dagen te gaan feesten en drinken en al wat er nog bijkomt. Logisch, als je er een paar maanden voorbereiding voor treft, wil je wel alles meemaken Terwijl ik lekker met men neusje in de boeken moet gaan zitten.

Ik heb het hier enorm lastig mee, en met al die dronken meisjes daar en zo, vertrouw ik het niet echt. Is dit niet een beetje overdreven, na 4 jaar ken je hem toch goed genoeg neem ik aan? Soms kan een mens zo veel drinken dat hij niet meer beseft wat hij doet. je bent zeker nog wel in staat om te kiezen tussen het mooie meisje in de hoek en je vriendin waar je al 4 jaar mee samen bent hoor Ok, het gaat puur om een kwestie van vertrouwen, maar een dronken persoon kan je volgens mij niet voor de volle 100% vertrouwen, toch?

Hij wil koste wat het kost 3 dagen gaan en ik weet zeker van mezelf dat als ik daar achter men boeken zit, me constant ga afvragen waar hij mee bezig is, en wat hij op die moment doet en zo. Waarom laat je hem niet gewoon 3 leuke dagen hebben? Dit lijkt me niet heel veel gevraagd. Ik voel me er echt niet prettig bij Nu is er van die carnavalgroep volgend weekend een fuif.. en nu wil hij per se dat ik meega en ik wil er niet naartoe.. hij gaat er zo enorm in op, dat hij mij zo'n beetje uit het oog verliest en dan heb ik zoiets van "dan heb je mij DAAR ook niet bij nodig".. zo zal hij het echt niet bedoelen. Hij is waarschijnlijk gewoon erg enthousiast over het hele gebeuren en wil jou er ook in laten delen, ook al kun je er tijdens de uiteindelijke dagen niet bij zijn

Zouden jullie hier nu ook zo op reageren of ben ik gewoon dom?
Of je dom bent? waarschijnlijk niet, maar dat kan ik hier niet uit concluderen. Ik vind wel dat je moet proberen om hem de ruimte en tijd te gunnen om iets te beleven wat hij erg leuk vindt. Als jullie een gezonde relatie hebben, zal hij die vast niet voor 3 daagjes op het spel zetten, dus probeer hem een beetje los te laten. Ik had in ieder geval heel anders gereageerd (ik had het zelfs uitgemaakt als ik een vriendin had die mij volledig zou claimen, maar goed..dat is een ander verhaal).
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 19:18
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Maurice schreef op 18-11-2004 @ 11:17 :

vrouwen
Mee eens.
Oud 19-11-2004, 13:50
Poepkind
Poepkind is offline
eey ik snap je echt wel hoor, maar je moet gewoon tegen hem zeggen dat je niet wilt dat hij vreemdgaat enzo. en weetje uiteindelijk komt het echt goed. ik zat ook in zo'n dip toen mijn vriendje ging verhuizen naar delft om te studeren was super bang dat hij 1of andere delfste snol leuker zou vinden dan iemand uit almere. dat hij veel te veel ging drinken en vreemdgaan en blaat blaat blaat. nouja nu woont ie dus in delft en is er echt niets aan de hand, we zien elkaar alleen minder. voor de rest peinst hij er volgens mij niet over om vreemd te gaan. dus heeeeeel erg duidelijk maken hoe je erover denkt, "ik wil niet dat je vreemdgaat" "ik wil niet dat je drinkt" en "ik wil dat je me belt" want anders.... ghe ghe
Oud 19-11-2004, 14:25
Verwijderd
Ja, ik vind het zeker okee.

Hij mag toch wel zijn eigen dingen doen, ook als jij niet mee kunt. Laat het nu maar gewoon gaan en merk dan dat jullie zo goed zijn samen dat zélfs dat hele carnaval geen gekke dingen oplevert.

Er is geen probleem zolang jij er geen probleem van maakt.

(Vergelijk nu eens. Optie 1: Je zet het van je af tot het daadwerkelijk aan de orde is, op het moment zelf heb je het even moeilijk voor drie dagen en daarna is alles weer goed en leven jullie nog lang en gelukkig. Optie 2: Je gaat je tot het moment zelf constant zorgen maken waardoor er ruzies ontstaan tussen jou en je vriend waardoor er al wat kreukjes zijn wanneer hij daar eenmaal heengaat, je zit je extra op te vreten doordat hij ondanks jouw bezwaren tóch is gegaan en bent dus ook nog eens kwaad op hem en achteraf voel je je belachelijk stom omdat er niets is gebeurd. Lijkt me toch dat Optie 1 aantrekkelijker is.)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 19:12
Tiño
Tiño is offline
Beter als je wel meegaat, want dan is hij meteen wel ''die jongen met vriendin'' naja misschien zoiets,dus dan denken ze misschien wel 2x na voor ze em spontaan gaan zoenen in een dronken bui.
Maarja, je kunt ook gewoon ff met em erover praten, hij snapt het vast wel.
Oud 19-11-2004, 19:25
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 19-11-2004 @ 14:50 :
eey ik snap je echt wel hoor, maar je moet gewoon tegen hem zeggen dat je niet wilt dat hij vreemdgaat enzo. en weetje uiteindelijk komt het echt goed. ik zat ook in zo'n dip toen mijn vriendje ging verhuizen naar delft om te studeren was super bang dat hij 1of andere delfste snol leuker zou vinden dan iemand uit almere. dat hij veel te veel ging drinken en vreemdgaan en blaat blaat blaat. nouja nu woont ie dus in delft en is er echt niets aan de hand, we zien elkaar alleen minder. voor de rest peinst hij er volgens mij niet over om vreemd te gaan. dus heeeeeel erg duidelijk maken hoe je erover denkt, "ik wil niet dat je vreemdgaat" "ik wil niet dat je drinkt" en "ik wil dat je me belt" want anders.... ghe ghe
Nou, als mijn vriend zo zou beginnen..
Lekker vertrouwen heb je dan in elkaar.
Oud 20-11-2004, 00:39
Aine
Aine is offline
Kom, jullie hebben 4 jaar. Dan moet je toch wel weten dat je hem kan vertrouwen? Ik vind dat je elkaar toch een beetje je eigen dingen moet kunnen laten doen. Als hij dat een keer wil vind ik dat dat moet kunnen.
Het heeft voor jou geen zin om er zo over in te zitten. Dat is ook niet goed voor je examens. Probeer het van je af te zetten en je moet hem na zo'n lange tijd wel kunnen vertouwen. Je kan hem niet verbieden te gaan. Daar schiet je ook niks mee op. Hij wil daarheen en als je hem dwingt thuis te blijven zal dat echt niet goed zijn.
Het is moeilijk, maar probeer hem te laten gaan en concentreer je op je tentamens.
Oud 20-11-2004, 02:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
eey ik snap je echt wel hoor, maar je moet gewoon tegen hem zeggen dat je niet wilt dat hij vreemdgaat enzo.

Daar was 'ie zelf NOOIT opgekomen natuurlijk

Oh, en wat een klotesig heb jij zeg, jezus.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 02:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tiño schreef op 19-11-2004 @ 20:12 :
Beter als je wel meegaat,
Pff. De types die hun partner niet vertrouwen doen dat volgens mij niet, omdat ze zelf makkelijk vreemd gaan. Waard-Gasten verhaal. Waarom is het nu zo verrekte moeilijk gewoon een beetje vertrouwen in elkaar te hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 10:23
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
ik zat ook in zo'n dip toen mijn vriendje ging verhuizen naar delft om te studeren was super bang dat hij 1of andere delfste snol leuker zou vinden dan iemand uit almere.
Gelukkig is Delft ook zo'n stad waar veel vrouwen studeren
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 10:32
Experiment
Experiment is offline
Pff, hij gaat drie dagen weg, wat een probleem zeg
Kom op, jullie hebben 4 jaar iets, zou hij nou meteen iets verkeerds gaan doen als 'ie je drie dagen niet ziet? Of is het zo 'erg', omdat hij lol heeft terwijl jij moet leren? Ik kan ook wel eens niet uit omdat ik ergens heen moet, of moet eren o.i.d, als mijn vriendje dan wel uitgaat heeft ie groot gelijk, omdat ik geen plezier maak, mag hij dat nog wel! Je moet elkaar dat wel gunnen!

Trouwens, jullie zijn 4 jaar samen en nog nooit apart weggeweest? Waarom niet? Hoe hou je dat vol
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 11:29
saturday
saturday is offline
Hey, je hebt 4 jaar met hem! Hij 'mag' toch ook wel eens iets zónder jou doen? Of heb je een goede reden waarom je hem verdenkt van vreemdgaan? Maar wat wil je er dan tegen gaan doen? Hem verbieden erheen te gaan?
De enige reden waarom ik het niet leuk zou kunnen vinden, is omdat ik niet van carnaval houd. Maar dan moet hij het nog zelf weten.

Je claimt hem teveel.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 11:30
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
Trouwens, jullie zijn 4 jaar samen en nog nooit apart weggeweest? Waarom niet? Hoe hou je dat vol
ja dat vroeg ik me ook al af
en STEL nou dat het ooit fout zou gaan tussen jullie en gaan uit elkaar dan is het helemaal een klap voor jou om dan weer dingen voor jezelf te doen en alleen op stap te gaan. Je moet NAAST hem zelf ook een leven hebben...

ontopic: wat iedereen zo'n beetje al gezegd heeft! I agree with Dusjrib
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 12:39
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
En ik vind jouw Koel!
Oud 20-11-2004, 13:08
Luna
Luna is offline
Citaat:
Kabouter schreef op 20-11-2004 @ 13:39 :
En ik vind jouw Koel!

ontopic: jezus, ik heb te doen met die jongen.
Oud 20-11-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 20-11-2004 @ 11:23 :
Gelukkig is Delft ook zo'n stad waar veel vrouwen studeren
Delft is een leuke stad en studenten zijn gezellig, terwijl Almere een mislukte postmoderne opslagplaats is voor de minst gefortuneerde Amsterdammers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten