Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En meegaan.. ik wil geen herexamen riskeren hoor, dat is me die f*cking carnaval echt niet waard. We komen beiden uit een andere streek en bij ons wordt ook niet aan carnaval gedaan, dus voor mij heeft het allemaal niet zo'n grootse betekenis. Twee jaar geleden zijn we ook maar één dagje gedaan, want 'k zat met een gebroken voet. Moest ik in zijn plaats zijn, ik zou wel gaan, maar geen drie dagen aan een stuk.. 'k zou ook een beetje aan hem denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic; Jij moet toch leren, laat hem toch feesten. Als je zolang al iets hebt en je vertrouwt hem niet, dan heb je: of een relatie met de verkeerde persoon, of je kent hem niet. (als je hemt kent en hij gaatn iet vreemd, dan is er geen probleem. Als je hem kent en hij gaat vreemd, dan heb je een relatie met de verkeerde. Als je hem niet kent, dan twijfel je). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie dan al dingen voor men ogen als dronken meiden die rond z'n nek vliegen en al die dingen.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En believe me.. hij zal wel drinken.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zie t probleem niet...
Wat moet hij dan doen als jij moet leren, maar niet naar het carnaval mag terwijl hij dat graag wil, bij jou gaan zitten of zo als je moet leren ![]() Laat m lekker die 3 dagen feesten... Hij weet zich heus wel in te houden na 4 jaar.
|
Ik snap het wel een beetje... Mijn vriend studeert journalistiek en krijgt constant de tofste opdrachten die je maar kan bedenken. Wij gaan ook bijna altijd samen weg, nauwelijks apart, en nu hij waarschijnlijk naar een hele reeks concerten zal moeten (zonder mij...) en dus heel wat super momenten zal beleven, wringt dat ook wat.
Er iets van zeggen ligt moeilijk é, anders komt het over alsof je het hem niet gunt. Maar anderzijds zal ik me die avonden ook wel wat alleen voelen... We zullen elkaar wat bezighouden dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() [/nutteloze bijdrage]
|
Tis toch alleen maar goed als blijkt dat ie ook lol kan maken zonder jou?
Hij heeft zich hier waarschijnlijk hartstikke op verheugd en het is ook gebruikelijk dat als je meewerkt aan een carnavalswagen dat je ook met die bups op stap gaat enzo. Zeg nou zelf, hij kan moeilijk thuis blijven zitten omdat jij je daar prettiger bij voelt. Dan verpest je t ook voor hem. Gun hem gewoon een leuke tijd, lijkt me de meest normale zaak in een relatie (dus ook dat je elkaar vertrouwd, zeker als je al zo lang met elkaar gaat) |
![]() |
|
Ik zou met hetzelfde gevoel zitten als jou denk ik, en als ik thuis zou moeten leren zou er van leren toch niets komen.
Ik heb het ook niet zo op die dronken chickies enzo.. Maar als je NU al weet dat het carnaval er aan zit te komen en alles wat daarbij hoort, waarom ga je dan niet vantevoren leren? Dan kun je namelijk gewoon mee. Of ga eerst leren ga aan het einde van de avond naar dat carnaval (de meeste rare dingen gebeuren toch pas later op de avond ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sorry, maar als ik het zo lees, krijg ik het idee dat je wil dat als jij leert, iemand anders niet plezier heeft, maar je handje moet vasthouden tijdens het leren?
![]() Ik snap best dat het idee niet leuk is, dat jij aan het leren bent en hij aan het feesten is. Maar laat hem! Als jullie al een relatie van 4 jaar hebben, kun je er toch wel vanuit gaan dat hij wel te vertrouwen is. Maak je er nu iig niet druk over. En ja, als je geen zin hebt om mee te gaan naar dat feest, dan ga je niet mee. Maar als je een beetje van feesten houdt, ga dan gewoon gezellig mee! Je hebt nu toch nog geen examen... |
![]() |
|
Ik vind dat je veel te overdreven reageert. Laat 'm lekker, je gaat daar toch heen om lol te trappen en niet om met elk dronken grietje het bed in te duiken hoor.
En waarom zou je binnenkort niet naar dat feestje gaan. Kan je meteen zien met wat voor 'n mensen je vriend daar wel drie hele dagen zonder jou zal vertoeven en hoe hij zich dronken onder vrienden gedraagt...
|
Verwijderd
|
zeg hem gewoon dat hij zich moet gedragen op dat carnaval, niet te veel drinken en geen gekke dingen doen. als hij dat wil beloven kan je hem toch met een gerust hart laten gaan? hij zal heus wel aan je denken...
ok, 't is niet leuk dat hij drie dagen gaat feesten terwijl jij moet studeren, maar da's toch geen reden om hem thuis te laten blijven?? dan krijg je alleen maar meer problemen. hij wordt slecht gezind omdat je hem niet vertrouwt en omdat je hem zijn carnaval niet gunt. jij wordt slecht gezind omdat hij jou niet wil begrijpen. de spanning stijgt ten top en uiteindelijk keldert het je relatie. (= worst case scenario) als je hem een keer alleen laat uitgaan, krijgt hij tenminste het gevoel dat je hem vertrouwt, dat je weet wat je voor hem betekent, en dat kan je relatie alleen maar ten goede komen! xxx |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Je zit niet aan hem vast hoor? Laat elkaar lekker los en ga je gang. Mocht hij vreemdgaan, is hij duidelijk niet aan jou besteed. Als het is omdat hij fucking dronken is, is hij niet echt betrouwbaar, maar is er vast wel uit te komen. Gawd, jullie hebben 4 jaar hoor
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
eey ik snap je echt wel hoor, maar je moet gewoon tegen hem zeggen dat je niet wilt dat hij vreemdgaat enzo. en weetje uiteindelijk komt het echt goed. ik zat ook in zo'n dip toen mijn vriendje ging verhuizen naar delft om te studeren was super bang dat hij 1of andere delfste snol leuker zou vinden dan iemand uit almere. dat hij veel te veel ging drinken en vreemdgaan en blaat blaat blaat. nouja nu woont ie dus in delft en is er echt niets aan de hand, we zien elkaar alleen minder. voor de rest peinst hij er volgens mij niet over om vreemd te gaan. dus heeeeeel erg duidelijk maken hoe je erover denkt, "ik wil niet dat je vreemdgaat" "ik wil niet dat je drinkt" en "ik wil dat je me belt" want anders....
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, ik vind het zeker okee.
Hij mag toch wel zijn eigen dingen doen, ook als jij niet mee kunt. Laat het nu maar gewoon gaan en merk dan dat jullie zo goed zijn samen dat zélfs dat hele carnaval geen gekke dingen oplevert. Er is geen probleem zolang jij er geen probleem van maakt. (Vergelijk nu eens. Optie 1: Je zet het van je af tot het daadwerkelijk aan de orde is, op het moment zelf heb je het even moeilijk voor drie dagen en daarna is alles weer goed en leven jullie nog lang en gelukkig. Optie 2: Je gaat je tot het moment zelf constant zorgen maken waardoor er ruzies ontstaan tussen jou en je vriend waardoor er al wat kreukjes zijn wanneer hij daar eenmaal heengaat, je zit je extra op te vreten doordat hij ondanks jouw bezwaren tóch is gegaan en bent dus ook nog eens kwaad op hem en achteraf voel je je belachelijk stom omdat er niets is gebeurd. Lijkt me toch dat Optie 1 aantrekkelijker is.) |
![]() |
|
Beter als je wel meegaat, want dan is hij meteen wel ''die jongen met vriendin'' naja misschien zoiets,dus dan denken ze misschien wel 2x na voor ze em spontaan gaan zoenen in een dronken bui.
Maarja, je kunt ook gewoon ff met em erover praten, hij snapt het vast wel.
||
![]() |
Citaat:
![]() Lekker vertrouwen heb je dan in elkaar.
|
Kom, jullie hebben 4 jaar. Dan moet je toch wel weten dat je hem kan vertrouwen? Ik vind dat je elkaar toch een beetje je eigen dingen moet kunnen laten doen. Als hij dat een keer wil vind ik dat dat moet kunnen.
Het heeft voor jou geen zin om er zo over in te zitten. Dat is ook niet goed voor je examens. Probeer het van je af te zetten en je moet hem na zo'n lange tijd wel kunnen vertouwen. Je kan hem niet verbieden te gaan. Daar schiet je ook niks mee op. Hij wil daarheen en als je hem dwingt thuis te blijven zal dat echt niet goed zijn. Het is moeilijk, maar probeer hem te laten gaan en concentreer je op je tentamens.
||
Citaat:
![]() Daar was 'ie zelf NOOIT opgekomen natuurlijk ![]() Oh, en wat een klotesig heb jij zeg, jezus. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Pff, hij gaat drie dagen weg, wat een probleem zeg
![]() Kom op, jullie hebben 4 jaar iets, zou hij nou meteen iets verkeerds gaan doen als 'ie je drie dagen niet ziet? Of is het zo 'erg', omdat hij lol heeft terwijl jij moet leren? Ik kan ook wel eens niet uit omdat ik ergens heen moet, of moet eren o.i.d, als mijn vriendje dan wel uitgaat heeft ie groot gelijk, omdat ik geen plezier maak, mag hij dat nog wel! Je moet elkaar dat wel gunnen! Trouwens, jullie zijn 4 jaar samen en nog nooit apart weggeweest? Waarom niet? Hoe hou je dat vol ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey, je hebt 4 jaar met hem! Hij 'mag' toch ook wel eens iets zónder jou doen?
![]() De enige reden waarom ik het niet leuk zou kunnen vinden, is omdat ik niet van carnaval houd. Maar dan moet hij het nog zelf weten. Je claimt hem teveel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en STEL nou dat het ooit fout zou gaan tussen jullie en gaan uit elkaar dan is het helemaal een klap voor jou om dan weer dingen voor jezelf te doen en alleen op stap te gaan. Je moet NAAST hem zelf ook een leven hebben... ontopic: wat iedereen zo'n beetje al gezegd heeft! I agree with Dusjrib ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: jezus, ik heb te doen met die jongen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
scheikunde, aantal vragen INSPI | 3 | 14-09-2004 17:05 | |
Seksualiteit |
Vinden jullie het ook? nps | 17 | 11-07-2002 22:50 | |
De Kantine |
stelling: veel jongeren stellen fysiek weinig of nix meer voor... Verwijderd | 31 | 24-04-2002 18:05 | |
Liefde & Relatie |
The Lovestory bracelance | 15 | 13-03-2002 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Begrijp je dit....?? Sweetheart | 2 | 19-02-2002 12:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ok dan forumbaas: wat vinden jullie hiervan Verwijderd | 3 | 21-01-2002 14:57 |