Ik moet dit jaar VMBO examen doen nu heb ik een vraagje er over.
Worden de cijfers die je het afgelopen jaar hebt gehaald eerst afgerond en daarna pas berekent met je examen cijfers?
Keith schreef op 02-05-2005 @ 13:48 : maar bij vakken waarbij je alleen een SE cijfer krijgt moet je opletten dat een 8,47 op je cijferlijst als 8,5 komt te staan, maar toch een 8 is en heen 9.
Het komt toch juist als een 8,4 op je cijferlijst te staan? Ze ronden het niet af, maar kappen het toch af? Ik weet het ook niet echt zeker hoor... Maar dat dacht ik.
Keith schreef op 02-05-2005 @ 13:48 : maar bij vakken waarbij je alleen een SE cijfer krijgt moet je opletten dat een 8,47 op je cijferlijst als 8,5 komt te staan, maar toch een 8 is en heen 9.
Daar hoef je helemaal niet op te letten, want een 8,47 is een 8,4. Ze rekenen met 2 decimalen anders kunnen ze bezig blijven