Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Helaas kan je nu geen examen meer doen of richting kiezen zonder wiskunde, het zit in werkelijk elk profiel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Stom... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten testen kan meestal niet via school, maar moet via een speciaal bureau die dergelijke tests doen (maar misschien heeft je school wel een adres van zo'n bureau bij jou in de buurt). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, mt motivatie en zelfvertrouwen kom je idd een eind. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vecht er voor !!!!! Stelltje $&^%%& daar op school ![]() En sterkte he ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Vandaag overigens weer een toets gehad, zondag nog 2,5 uur bijles gehad en donderdag een uurtje, maar ik heb er werkelijk geen moment iets van gesnapt. Toets ongelovelijk verknald, misschien 3 antwoorden in kunnen vullen? Mijn vader heeft over dit hele rotprobleem naar mijn afdelingsmanager gebeld en die zegt dat ik het in principe zou moeten kunnen halen met mijn intelligentie, al snap ik niet waar ze die informatie vandaan haalt want ze kent me niet eens. Anyway, er komt een gesprek over mijn opties en toekomst. Tsja. Bedankt allemaal weer. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
@schurk: dank! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Eindexamens 2014 |
[HAVO] Wiskunde A examen, Grafiek tekenen??? Raar jong | 2 | 15-05-2014 09:58 | |
Eindexamens 2013 |
[VWO] Nieuwe examen regel? Jamie-W | 10 | 18-05-2013 16:21 | |
VWO |
Wiskunde A1,2 Reem | 176 | 05-06-2006 15:17 | |
Eindexamens 2003 |
[havo]wiskunde-a12 agressie forum :d kandidaat '03 | 4 | 23-05-2003 09:32 | |
Eindexamens 2003 |
Deelvak-examen? Ireentje | 4 | 27-04-2003 21:31 |