Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Natuurlijk kun je wel boos worden op iemand als hij/zij het uitmaakt. Kijk, niets duurt eeuwig. Dat weet je vantevoren - je moet ook niet verwachten dat je voor je 25e een levenspartner tegenkomt (ik hoor het commentaar alweer). Natuurlijk ben je boos op de ander als hij/zij het uitmaakt, het is alleen maar de vraag of dat gerechtvaardigt is. Het is in ieder geval wél begrijpelijk. Maar je kunt een ander niet dwingen dingen te voelen die hij/zij niet voelt. De meeste mensen worden gedumpt omdat de ander 'niet meer verliefd' is (mijns inziens trouwens ook de grootst mogelijke onzin, maar dat terzijde). Het is eigenlijk niet eerlijk om boos te worden op iemand, alleen omdat die persoon bepaalde gevoelens (niet) heeft...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad, kwaad zijn omdat iemand bepaalde gevoelens niet heeft 'kán' gewoon niet, je kunt er echter wel verdrietig om worden. Kwaad worden op iemand door de manier waarop ie je behandelt, of de manier waarop ie je dumpt, kan naar mijn mening heeeeel erg goed.. |
![]() |
|
moet er wel rekening mee houden, maar je kunt wel boos zijn als de ander iets lulligs flikt (bijv vreemdgaan), en anders ook nog wel maar das dan meer een emotioneel effect en dat moet de ander dan ook accepteren denk ik
||
Citaat:
And de reden dat die gene het uitmaakt.... als er geen gevoel meer in het spel is voor de een heeft het geen zin meer. Tuurlijk kan je daar wel boos om worden, als die ander nog wel gevoelens heeft... is toch logisch. And inderdaad weet je van te voren.. dat het oooit zal/kan eindigen.... tja daar kies je voor. Dat zorgt ook voor "bindingsangst" bij sommigen...
|
Zo bespaar jejezelf verdriet denk ik, zo maak je het voor jezelf makkelijker, leef met de dag. Maar als je dat denkt, dat je het gewoon al zou accepteren als het zou uitgaan, heb je wel een mindere relatie, ga je er niet helemaal voor, omdat je toch die acceptatie moet houden, dus moet je jezelf al beschermen, waardoor je je niet helemaal kunt geven...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
jah, je kan verwachten dat het uitgaat.
maar je kan wel boos worden, boos op de situatie, dat het uit is en dat je dat niet wilt... maar idd als je een relatie begint weet je dat het uit kan gaan, zeker als je jong bent. als je getrouwd bent en kinderen hebt, zou ik boos worden als mijn man het uitzou maken zonder heeeeele goede reden maar da is een andere zaak denk ik |
![]() |
|
Verwijderd
|
je kunt niet boos zijn als het uitgaat, vinnik ook.
de ander is ook maar een mens en mensen doen soms loze beloftes wanneer ze verliefd zijn (heb ik nooit gedaan, dus ik snap ook niet hoe dat kan, maarjah ![]() en gevoelens kunnen nou eenmaal verdwijnen, het leven is hard. Maar je kunt wél boos worden over de manier waarop het uitgaat, of de manier waarop iemand met je gevoelens omspringt. Wanneer iemand gelogen heeft tijdens de relatie en dat blijkt achteraf, kun je daar zeer terecht boos om zijn. edit: hey zoiets zei dark voice net ook ![]() najah, zijn we het weer eens ![]() Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 19:36. |
![]() |
||
Citaat:
je kan overigens wel teleurgesteld zijn |
![]() |
|
![]() |
Je gaat toch niet aan een relatie beginnen als je verwacht dat ze ooit toch misloopt?!
![]() Als er zovele mensen voor hun hele leven bij elkaar kunnen blijven, dan wil ik dat ook wel proberen.. en dan wil ik echt niet denken aan de dag dat het zou kunnen gedaan zijn..da maakt je alleen maar depressief lijkt mij. Ik heb er wel al aan gedacht dat het zou kunnen gebeuren, maar accepteren dat ik gedumpt wordt? echt niet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of nooit. het ligt ook aan je persoonlijkheid. sommige mensen houden het net 4 maanden bij een persoon uit en anderen járen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|