Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik had een keer in een soort brief opgeschreven wat er de laatste jaren allemaal met me gebeurd was, gewoon alles ff van me afschrijven. die brief lag onder em matras en hij was zijn telefoon kwijt en toen vondtie m. Ik schrok heel erg dus trok m uit zijn handen, hij schrok van mijn reactie.....een week daarna vond ik dattie best mocht weten wat er gebeurd was, hij las hem toen en de tranen liepen over zijn wangen. Niet zo perse om wat er gebreurd was, dat wist hij voor een groot deel al, maar door de geveolens, die kan ik normaal moeilijk uiten maar in die brief zaten ze wel.....
||
Citaat:
![]() ik zal me maar stil houden over huilen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vond ik heel lief. |
![]() |
|
de eerste keer is 2 jaar geleden, toen hadden we voor de 1ste keer iets met elkaar en was hij tot de conclusie gekomen dat het om de afstand (die groot is)niks zou worden en zo waren er nog wat dingen waardoor hij het uit wilde maken, hij vond het echt heel erg en kwam naast me zitten zei `ik denk dat het beter is als het uit is....´, en toen kwamen er tranen in zn ogen sloegtie een arm om me heen en begon zelf te huilen....vond ik zo verschrikkelijk lief...ben wel weggerend en zelf gaan janken maarja
![]() ![]() |
![]() |
|
Toen ik t uitmaakte met me vriendje.. Ik jankte, hij toen ook. Hij had me net verteld da ie manisch-depressief was en een paar x had geprobeerd zelfmoord te plegen, dus t kwam extra hard aan en ik vond het ook moeilijk om t uit te maken. Hij keek zo zielig, ik kon ech nie meer stoppen met janken
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar om even bij de les te blijven: nee heb mijn (ex) vriend nooit zien huilen, maar daar was onze relatie toendertijd ook niet sterk genoeg voor en hij had zowiezo moeite met het uiten van zijn gevoelens.. moet zeggen dat ik het aan de ene kant wel fijn zou vinden als een jongen zijn emoties zo bij mij zou durven uiten; aan de andere kant zit ik niet te wachten op iemand die al echt in het begin van de relatie uit komt huilen of om het minste of geringste emotioneel wordt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Bleef bij me Roosje | 16 | 08-04-2006 15:47 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |