Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 20:18
Verwijderd
Wanneer heb jij je vriendje voor het eerste echt zien en horen huilen ? en hoe voelde je je daarbij ? heb je ook zoiets meegemaakt ?

bij mij was dit vandaag ; we hadden ruzie en hij zei kwaad tegen me "je gaat er nog spijt van hebben "
en ik zei stilletjes terug ' jij ook als je echt van me houdt '
en hij zei daarop ' zeg dat niet ... '

en hij begon stilletjes te huilen , toen had ik het nog niet door omdat ik zelf huilde en het niet hoorde maar toen zag ik het en wist even niet wat te doen .
ik pakte zijn arm vast en hij pakte mij vast en we huilden tesamen .

hij is zo schattig als hij huilt ..

hij had al eerder gehuild maar niet echt , zo meer een traantje wegpinken , snap je ?

ik voelde me goed , niet omdat hij huilde maar omdat hij zich openstelde en zijn kwetsbare kant liet zien . maar ook schuldig..

in ieder geval , ik denk dat we nu toch wel een stapje verder zijn en ik ben er blij om want ik hou van hem met heel men hart en ziel. we zijn al 10 maanden tesamen en er mogen er nog vele bijkomen !!

nou , dit is mijn verhaal ...

kussies
Advertentie
Oud 04-03-2003, 20:54
aansteker
aansteker is offline
ach wat een lief verhaal, moest zelfs haast een traantje wegpinken, alleen heb ik geen toevoeging toe te voegen
Oud 04-03-2003, 20:57
mieltje
mieltje is offline
Citaat:
aansteker schreef:
ach wat een lief verhaal, moest zelfs haast een traantje wegpinken, alleen heb ik geen toevoeging toe te voegen
same here!
Oud 04-03-2003, 21:14
mylentje
mylentje is offline
toen we elkaar een week kenden, en dus al 5 dagen iets hadden, en dat hij werd opgehaald door zn ouders om een week op vakantie te gaan
Oud 04-03-2003, 22:25
Verwijderd
Alleen mn beste vriend (met wie ik wel wat had) zien huilen.. hij ineens keek me aan "ik huil..." midden in de film
(the ring overigens) dis was eind januarie ofzo...
d'r kwam een scene, en iemand was zo ontzettend bang, kweet niet een of andere scene. (in de film) En hij kijkt me aan en zegt "ik huil... kijk maar" en hij lachte.
Beetje vreemd, hij vertelde daarna ook waarom, hij herkende de angst, het gevoel, vond het hele moeilijk uit te leggen maar hij vond er herkenning in. Ik vondt het zo lief, en hij lachte
was wel mooi.. toch op een manier. Daarna pakte die mn hand vast,
(Hij gebruikt paxil vanwege angst-aanvallen en suicidaal zijn)
*zucht* Mjah okeej
Oud 04-03-2003, 22:32
poesiefox
poesiefox is offline
Wij deden een weekendje Parijs, en we waren die avond een beetje van ons geld beroofd in de metro, en we hadden ook nog wat oneerbare voorstellen gehad. Ik moest zelfs keihard wegrennen bij het Gare du Nord. Niet de beste buurt van Parijs om middernacht.

We moesten lopen naar het politieburo om aangifte te doen, en toen ik daar klaagde dat ik was aangerand zeiden ze daar dat ik maar niet zo schattig uit moest zien.
Ik was in uitgaanstenue ja, maar vraag ik er dan om?
Terug naar het hotel moesten we ook weer lopen, we lagen pas om vier uur in bed,

En daar had hij een nachtmerrie dat ik was verkracht in demetro en dat ik liep te huilen met gescheurde kleren en daar moest hij vreselijk van huilen toen hij wakker werd,

Ik hield toen zo veel van hem...met hem huilend in mijn armen in dat vlooienhotelletje.
Oud 04-03-2003, 22:33
thunder110
thunder110 is offline
Hè gatsie, huilende mannen.
Oud 04-03-2003, 22:34
Thomas
Thomas is offline
Geen idee wanneer dat was, maar het is wel gebeurd.
Oud 05-03-2003, 20:55
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
thunder110 schreef:
Hè gatsie, gevoelloze vrouwen.
Oud 05-03-2003, 21:20
@Moon
@Moon is offline
nee, mijn vriend nog nooit zien huilen. Of dat ooit nog zal komen.....hummm. Dan zal er wel iets vesrchrikkelijks moeten gebeuren. Hij is altijd zo'n vrolijk ventje dus...
Oud 05-03-2003, 21:31
BertusBeentjes
BertusBeentjes is offline
Ik mag nooit huilen, want ik draag contactlenzen.
Oud 05-03-2003, 21:33
wissie
wissie is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Verhaal over Parijs
Wat heb jij een lief vriendje
Oud 05-03-2003, 21:37
Verwijderd
Mijn vriend huilde voor het eerst bij mij, om mij...Ik heb een periode gehad waarin het niet goed met me ging, en ik ook niet meer verder wilde. Ik vond dat hij recht had om dit te weten, en schreef hem een hele eerlijke, oprechte brief. En toen hij me 's avonds kwam halen van mijn werk, moest hij huilen...

Het jammere was dat we 's avonds een feestje hadden, en hij eigenlijk best vaak huilend weg liep, en iedereen vreemd keek, als ik er achter aan ging... Maar nu gaat het echt goed tussen ons, en ook met mij, dus hij hoeft zich geen zorgen meer te maken!

Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 21:44.
Oud 05-03-2003, 22:17
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Mijn vriend heb ik voor het eerst zien huilen toen we zijn hond in moesten laten slapen. Hij kreeg 'm toen die hond net 6mnd was. Was nu 12 en dat arme beest had een hernia en kon niet lopen zonder pijn. We hebben 'm toen samen naar 't dierencrematorium gebracht. Hij heeft de hele weg gehuild. Vond 't zo zielig.
De eerste paar nachten heeft ie nog liggen snikken.

Wat een schatje eigenlijk
Oud 05-03-2003, 22:31
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Tu-Tone schreef:
Ach wat. Gevoelloos of ouderwets, potàto, potáto.
Oud 06-03-2003, 00:30
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef:
Hier geldt: overdaad schaadt.
Oud 06-03-2003, 06:12
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hier geldt: overdaad schaadt.
Nee, vind ik niet.
Oud 06-03-2003, 09:35
*** is offline
Citaat:
BertusBeentjes schreef:

nog nooit meegemaakt btw
Oud 06-03-2003, 09:41
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Heb mn vriend nog nooit zien huilen, komt nog wel eens denk ik
Oud 06-03-2003, 10:14
ringpower
ringpower is offline
nu ik een aantal maanden een vaste vriendin heb kunnen we rustig huilen als er een reden voor is. alleen hou ik mij vooral in, maar goed. leuk voor je..dat je huilen schattig vindt..maar ik denk dat het beter is als je dat niet tegen hem zegt, misschien wordt hij dan nog chagareiniger. daar kunnen de meeste jongens namelijk niet tegen.

kus ralph (ringpower)
Oud 06-03-2003, 10:24
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
wissie schreef:
Wat heb jij een lief vriendje

Nou dank je wel, ook namens hem. Eindelijk erkenning.
Oud 06-03-2003, 11:09
berteltje
berteltje is offline
Mijn vriendje nooit, maar goed, ik hou het ook nooit zo lang uit. Dus ook geen echte diepe gevoelens oid.

Wel een keer een vriend van me... Ik voelde me zo schuldig, ik moest ook bijna huilen.... Maar ja...
Oud 06-03-2003, 12:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb em nog nooit zien huilen, maar dat is niet nodig, want hij is zoiezo al behoorlijk emotioneel..
Oud 06-03-2003, 12:16
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Tu-Tone schreef:
idd

Citaat:
AlmereGirl Schreef:
Heb mn vriend nog nooit zien huilen, komt nog wel eens denk ik
Hoezo ga je z'n hart breken?
Oud 06-03-2003, 12:19
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Doopy schreef:
idd

Hoezo ga je z'n hart breken?
Nee, ze gaat hem een kind geven, ooit. Dan houdt-ie het echt niet droog hoor!
Oud 06-03-2003, 12:21
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
De eerste keer dat ik hem heb zien huilen, was toen we het erover hadden dat ik naar Leeuwarden ga volgend jaar (nogal een eindje uit de buurt!) omdat ie zo bang was dat dat niet zou gaan en dat ik m dan misschien niet meer zou willen.. Toen zat ik wel van, ohoh.. hij huilt! wat moet ik doen? nouja, natuurlijk gewoon gerustgesteld enzo.. En daarna heb ik hem nog wel een paar keer zien huilen, hij mij ook trouwens..
Oud 06-03-2003, 12:22
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
poesifox
ja dat kan ook idd, dan zou ik het ook niet droog houden denk ik,
Oud 06-03-2003, 12:48
Verwijderd
Ik heb mijn vriend het eerst zien huilen, toen we nog maar net iets hadden... Wij zien elkaar alleen in het weekend, maar dat was de eerste keer dat we elkaar door de weeks zagen (vanwege vakantie).. dus toen moesten we samen huilen op de laatste dag, omdat we wisten dat we elkaar door de weeks weer een tijd niet zouden zien..

Daarna heb ik hem nog heel vaak zien huilen (ben ik wel blij om, dat hij zijn gevoelens laat zien), maar ik moet altijd meehuilen en zeg altijd: "ik huil voor jou lieverd" omdat ik weet dat mannen toch minder makkelijk huilen..

Maar ik vond het wel heel schattig ja toen ik hem zag huilen, heb ik ook gewoon gezegd.. vond hij niks ergs aan..
Oud 06-03-2003, 14:07
DXC
DXC is offline
Ik heb mn vriendje ook wel eens zien huilen ja... 1x echt heel erg maar dat kwam omdat zn oma was overleden.. Hij was toen wel heel schattig :$

Maar als ik bijvoorbeeld moet huilen heeft hij vaak ook traantjes vaak maar 1 of 2 maar is wel heel schattig..
Oud 06-03-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
BertusBeentjes schreef:
Wat een onzin, ik heb ook lenzen en ik huil minstens 2 keer per week, nooit last van gehad (niet dat ik ongelukkig ben oid, ik huil gewoon erg gauw van verdriet, vreugde, woede, machteloosheid, zelfmedelijden, teleurstelling, ontroering, noem maar een emotie en die kan me aan het huilen brengen)

M'n vriend heb ik nooit zien huilen, dat heeft hij zichzelf zo'n beetje afgeleerd. Ik weet niet of hij misschien wel 'iets' heeft gehuild de laatste tijd terwijl ik het dan niet zág, dat kan natuurlijk... maar dan huilt-ie wel erg stil en bewegingloos, als dat zo zou zijn...
Oud 06-03-2003, 14:32
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
Wat een onzin, ik heb ook lenzen en ik huil minstens 2 keer per week, nooit last van gehad (niet dat ik ongelukkig ben oid, ik huil gewoon erg gauw van verdriet, vreugde, woede, machteloosheid, zelfmedelijden, teleurstelling, ontroering, noem maar een emotie en die kan me aan het huilen brengen)

Harde lenzen huil je er zo uit hoor. Met zachte lenzen is dat heel wat moeilijker, daar kun je gewoon mee douchen en zwemmen.
Oud 06-03-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:

hij is zo schattig als hij huilt ..
ja je kan het maar leuk vinden om te zien
Oud 06-03-2003, 14:44
fairyangel
fairyangel is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Harde lenzen huil je er zo uit hoor.
Ik heb ook harde lenzen en ik huil ook gewoon en heb ze er nog nooit uitgehuild, dus dat is onzin.

ontopic:
Ik heb samen met mijn ex op de bank zitten huilen toen het uitging
Oud 06-03-2003, 20:46
faith666
faith666 is offline
Ik had een keer in een soort brief opgeschreven wat er de laatste jaren allemaal met me gebeurd was, gewoon alles ff van me afschrijven. die brief lag onder em matras en hij was zijn telefoon kwijt en toen vondtie m. Ik schrok heel erg dus trok m uit zijn handen, hij schrok van mijn reactie.....een week daarna vond ik dattie best mocht weten wat er gebeurd was, hij las hem toen en de tranen liepen over zijn wangen. Niet zo perse om wat er gebreurd was, dat wist hij voor een groot deel al, maar door de geveolens, die kan ik normaal moeilijk uiten maar in die brief zaten ze wel.....
Oud 06-03-2003, 21:44
Verwijderd
nog niet, maar dat komt vast nog wel. Ik heb wel al bij hem kunnen huilen toen ik het even moeilijk had. Heel fijn.
Oud 07-03-2003, 13:40
Ellun
Ellun is offline
Hm ik geloof dat mijn vriendje moest huilen toen ik steeds keihard op zijn kont viel met snowboarden. Maar dat was van pijn en frustratie, telt dat?
Oud 07-03-2003, 14:02
snoopy
snoopy is offline
ik heb mijn ex wel een paar keer zien huilen.
1e keer toen had hij heel erg ruzie met z'n ouders. Was heel lullig.
2e keer toen mijn vader doodging
3e keer toen het uitging tussen ons... wat een nare herinneringen allemaal ...
Oud 07-03-2003, 15:11
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Ellun schreef:
Hm ik geloof dat mijn vriendje moest huilen toen ik steeds keihard op zijn kont viel met snowboarden. Maar dat was van pijn en frustratie, telt dat?
jij viel op zijn kont?? naja, beetje vreemd...

ik zal me maar stil houden over huilen
Oud 07-03-2003, 16:15
Bounce
Bounce is offline
Ik Heb Mn vriend gister voor het eerst echt zien huilen. Ik was zo boos op hem dat ik weg gelopen was. Hij viel hellemaal in elkaar en ik hoorde hem buiten schreeuwen dat ie niet zonder me kon. Sorry dat ik het zeg, maar dat doet mij goed...
Oud 07-03-2003, 16:37
Mo6
Mo6 is offline
sorry dat ik het zeg, maar als je dan geen meedelijden met hem hebt vind ik dat je een beetje te hard bent...
Oud 07-03-2003, 16:41
Bounce
Bounce is offline
Tuurlijk heb je wel medelijden maar het is dan wel zeker dat ie je echt niet kwijt wil..en als je daarna hoort dat ie zo nog nooit gehuild heeft vind ik dat heel speciaal. En zo voel ik me dan ook..
Oud 07-03-2003, 16:47
Mo6
Mo6 is offline
ow dat klinkt wel weer lief ik hoop dat je em binnen hebt gelaten en vervolgens na een goed gesprek alles weer goed is gekomen?
Oud 07-03-2003, 16:49
Bounce
Bounce is offline
Ja Tuurlijk! Zoiets kan je dan niet weerstaan hoor..als iemand echt om je huilt, dat heeft toch Iets..Maar Alles is helemaal weer okee!
Oud 07-03-2003, 16:58
Verwijderd
Citaat:
raindrup schreef:
Wanneer heb jij je vriendje voor het eerste echt zien en horen huilen ? en hoe voelde je je daarbij ? heb je ook zoiets meegemaakt ?
De eerste keer weet ik niet meer, maar de enige keer (hij huilt nauwelijks) dat het echt huilen was, was toen we iets van een jaar hadden ofzo. Hij was een aantal keren weggeweest met een hele goede vriendin van vroeger van hem. Hij begon weer wat voor haar te voelen (ze hebben nooit fysiek wat gehad) en daar zat hij zo mee, want hij hield ook verschrikkelijk van mij, vertelde hij me. Dus toen ik hem een cadeautje gaf, barstte hij in tranen uit omdat hij het echt niet meer wist, mij niet kwijtwilde, maar die gevoelens voor die vriendin wel.

Vond ik heel lief.
Oud 07-03-2003, 17:13
PlasTuut
PlasTuut is offline
de eerste keer is 2 jaar geleden, toen hadden we voor de 1ste keer iets met elkaar en was hij tot de conclusie gekomen dat het om de afstand (die groot is)niks zou worden en zo waren er nog wat dingen waardoor hij het uit wilde maken, hij vond het echt heel erg en kwam naast me zitten zei `ik denk dat het beter is als het uit is....´, en toen kwamen er tranen in zn ogen sloegtie een arm om me heen en begon zelf te huilen....vond ik zo verschrikkelijk lief...ben wel weggerend en zelf gaan janken maarja ...en nu istie weer van mij
Oud 10-03-2003, 17:31
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Toen ik t uitmaakte met me vriendje.. Ik jankte, hij toen ook. Hij had me net verteld da ie manisch-depressief was en een paar x had geprobeerd zelfmoord te plegen, dus t kwam extra hard aan en ik vond het ook moeilijk om t uit te maken. Hij keek zo zielig, ik kon ech nie meer stoppen met janken was wel schattig om te zien. Maar tis ammel weer goedgekomen hoor
Oud 10-03-2003, 17:36
Hopla
Hopla is offline
Citaat:
ringpower schreef op 06-03-2003 @ 11:14:
chagareiniger
hihi nieuw woord bedacht
Oud 10-03-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
fairyangel schreef op 06-03-2003 @ 15:44:
Ik heb ook harde lenzen en ik huil ook gewoon en heb ze er nog nooit uitgehuild, dus dat is onzin.

idd (ookal ben je de eerste persoon die ik tegenkom die ook harde heeft... )
Oud 10-03-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
suicidal eendje schreef op 10-03-2003 @ 18:51:
idd (ookal ben je de eerste persoon die ik tegenkom die ook harde heeft... )
*spring spring* Ik ook ik ook!! En heb er ook geen last van dat ik ze eruit huil; kan ze juist bijna niet meer uitkrijgen als ik heb gehuild..
maar om even bij de les te blijven: nee heb mijn (ex) vriend nooit zien huilen, maar daar was onze relatie toendertijd ook niet sterk genoeg voor en hij had zowiezo moeite met het uiten van zijn gevoelens.. moet zeggen dat ik het aan de ene kant wel fijn zou vinden als een jongen zijn emoties zo bij mij zou durven uiten; aan de andere kant zit ik niet te wachten op iemand die al echt in het begin van de relatie uit komt huilen of om het minste of geringste emotioneel wordt.
Oud 10-03-2003, 22:21
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
tijdens/na onze eerste keer seks samen...
hij was zo geëmotioneerd en gelukkig.
NEEN ik heb hem niet pijn gedaan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten