Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2007, 19:14
Lily Flower
Lily Flower is offline
Kan afscheiding zorgen voor een iets wittere verkleuring van de vaginawand?

Ik heb namelijk de laatste tijd meer afscheiding dan gewoonlijk, geurloos, maar ik merk wel dat de ingang van mijn vagina een lichtere, wittere kleur heeft dan de rest. Het lijkt of er een laagje overzit. Is dit normaal?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 20:52
vosje16
vosje16 is offline
Geen idee, maar als het een laagje afscheiding is, zou je het eraf moeten kunnen halen? Lukt dat?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 21:07
Lily Flower
Lily Flower is offline
Neej dat lukt niet.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 21:10
vosje16
vosje16 is offline
Is het de eerste keer dat je kijkt naar je vagina? Misschien is het al altijd lichter geweest? Of merk je echt een duidelijk verschil met voordien? En hoe lang heb je het al?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 21:46
Lily Flower
Lily Flower is offline
Ik heb een maand geleden een uitstrijkje laten nemen en daar kwam uit dat ik met een bacterie zit, beta hemolytische streptokokken (dit zijn normaal de bacterieën die zorgen voor angines bij kleine kinderen, en een enkele keer heeft een vrouw hier vaginaal last van, volgens mijn dokter, ik was de tweede dit jaar die hij hiermee over de vloer kreeg). Hiervoor heb ik al 2 antibioticakuren gekregen, maar nog steeds niet volledig vanaf. Ik heb dan ook voor aanstaande maandag een afspraak gemaakt gij een gynaecoloog.

Ik heb voordien nooit echt mijn vagina "geïnspecteerd", dus ik weet niet 100% zeker of het altijd al zo geweest is of niet. Door het kijken met een spiegeltje valt me ook op dat er nogal veel afscheiding is (niet dat ik het in mijn ondergoed superhard zie of zo). Deze is wit, geurloos, en de ene dag iets dikker dan de andere. Vandaar dat ik me afvraag of het hieraan kan liggen.

Heb ook de raad gekregen van de dokter om 's avonds een spoeling te doen met gynaecologische isobetadine, voor die bacterie. Ik had gehoopt dat ik ervan af raakte, maar blijkbaar zit ze nog steeds wat te irriteren. Hopelijk weet de gynaecoloog maandag meer raad

PS: moesten er nog meiden zijn op dit forum die met deze bacterie gezeten hebben, je mag me altijd pm'en.

Laatst gewijzigd op 05-06-2007 om 21:48.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 10:30
vosje16
vosje16 is offline
Volgens mij is die "verkleuring" dan normaal hoor...En die afscheiding ook. Heb ik ook. Kijken wat de gynaecoloog maandag zegt...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten