Ik heb een maand geleden een uitstrijkje laten nemen en daar kwam uit dat ik met een bacterie zit, beta hemolytische streptokokken (dit zijn normaal de bacterieën die zorgen voor angines bij kleine kinderen, en een enkele keer heeft een vrouw hier vaginaal last van, volgens mijn dokter, ik was de tweede dit jaar die hij hiermee over de vloer kreeg). Hiervoor heb ik al 2 antibioticakuren gekregen, maar nog steeds niet volledig vanaf. Ik heb dan ook voor aanstaande maandag een afspraak gemaakt gij een gynaecoloog.
Ik heb voordien nooit echt mijn vagina "geïnspecteerd", dus ik weet niet 100% zeker of het altijd al zo geweest is of niet. Door het kijken met een spiegeltje valt me ook op dat er nogal veel afscheiding is (niet dat ik het in mijn ondergoed superhard zie of zo). Deze is wit, geurloos, en de ene dag iets dikker dan de andere. Vandaar dat ik me afvraag of het hieraan kan liggen.
Heb ook de raad gekregen van de dokter om 's avonds een spoeling te doen met gynaecologische isobetadine, voor die bacterie. Ik had gehoopt dat ik ervan af raakte, maar blijkbaar zit ze nog steeds wat te irriteren. Hopelijk weet de gynaecoloog maandag meer raad
PS: moesten er nog meiden zijn op dit forum die met deze bacterie gezeten hebben, je mag me altijd pm'en.