Advertentie | |
|
![]() |
|
kan je met dreamweaver zo doen
![]() hm ik maak wel ff tutorial... open dreamweaver <insert> <form> ![]() er komt een rode stippel box ding, daar moet je je formulier inmaken ![]() Klik op text field of <insert> <form> <textfield> ofzo ![]() Je ziet nu dat er tekst veld staat, onderin moet je ff de naam veranderen in wat jij dan wil, die waarde word meegezonden. ![]() okay ik heb ook nog even een achternaam gemaakt... voeg een checkbox in ![]() okay ik heb even 3 checkboxen ingevoegd. Let erop dat je de checkbox 1 naamt geeft en bij de checked valua kan je de waarde opgeven die je aanvinkt. In dit geval is de naam brood en checked valua wit ![]() Nu willen we het zaakje verzenden, voeg een button in ![]() klik op de button en vul bij de button naam mailto:lala@youremailadress.nl in en bij label submit. let erop dat submit staat aangeklikt. ![]() Even nog een reset knop, zelfde verhaal als bij submit alleen dan gewoon allbei op reset laten staan ![]() ![]() hier staat ook wat ![]() http://www.w3schools.com/html/html_forms.asp ik hoop dat je dit bedoelde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |