Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2004, 18:26
beckham1990
beckham1990 is offline
Vroeger kon ik meteen voor iemand vallen, maar het verliefsheidsgevoel zwakte af, terwijl mijn vriend altijd het omgekeerde gevoel had,hij werd steeds meer en meer verliefd.
Nu heb ik iemand leren kennen die ik niet meteen zag zitten voor een serieuze relatie, maar ondertussen ben ik over mijn oren verliefd terwijl ik daar van hem niet zo zeker van ben. Ook al zegt hij dat hij me graag ziet, ik heb steeds zo'n gevoel dat ik nu meer moeite doe voor hem.
In mijn vorige relaties voelde ik me de "machtige" zeg maar, hebben jullie ook zoiets of scheelt er toch wel iets aan mijn relatie dan ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2004, 19:03
juno
juno is offline
Dat scheelde er aan de vorige relaties toch ook? Alleen waren de rollen toen omgekeerd. Ach, je verdiende loon. Weet je ook eens hoe dat voelt.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:07
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
juno schreef op 27-11-2004 @ 20:03 :
Dat scheelde er aan de vorige relaties toch ook? Alleen waren de rollen toen omgekeerd. Ach, je verdiende loon. Weet je ook eens hoe dat voelt.
Wat kan zij er aan doen dat haar verliefdheid snel wegging

Denk dat er opzich niks mis is met wat meer moeite voor iemand doen alleen als je het gevoel hebt dat hij niet echt verliefd is zou ik lekker met hem gaan praten.
Oud 27-11-2004, 19:07
Multilot
Multilot is offline
zelfde verhaal hier.. Bijna dan.. Ik ben niet helemaal tot over mn oren verliefd denk ik. Maar goed, ik ga gewoon zorgen dat hij dat gevoel bij mij krijgt. Als ik iets in mn hoofd heb...
Oud 27-11-2004, 19:19
Verwijderd
Ik heb alle 2 gehad, en de 'dominerende' rol was iets beter mee om te gaan ja.

Laatst gewijzigd op 27-11-2004 om 19:22.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 09:59
love is life
love is life is offline
Wij hebben in onze relatie evneveel gevoelens voor elkaar alhoewel we daar af en toe discussies over hebben ("neen ik zie je liever" ;"neen dat kan niet dat je me liever ziet" ...)
Vraag het een keer aan je vriend of hij je echt graag ziet ... je zal onmiddellijk aan zijn reactie zien of hij het meent of niet ... maar je moet natuurlijk ook niet paranoïa worden mssn scheelt er absoluut niks en ziet hij je wel heel graag ...
succes
Oud 28-11-2004, 10:08
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
da's telkens verschillend
Oud 29-11-2004, 15:11
Sade
Sade is offline
Ik herken dit zeker. Ik heb nu twee keer gehad dat ik een jongen in eerste instantie niet zo zag zitten, hij mij wel, en ik uiteindelijk tot over m'n oren verliefd werd. Waarop beide heren vervolgens een paar maanden later 'niet meer verliefd' waren.

Op dit moment heb ik weer een vriend, en dit keer is het anders gelopen. Hij kwam net uit een relatie van 2,5 jaar en ik was nogal gehecht aan m'n vrijgezellenleven, dus beide geen behoefte aan een relatie. Toen spraken we een keertje af en patsboem, onafscheidelijk

Mijn verwachtingen liggen nu stukken lager, omdat ik tot nu toe nog niet in staat ben geweest om een echte lange relatie te hebben. Dus we zien wel hoe het deze keer loopt.
Oud 29-11-2004, 15:46
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Ik heb dat ook wel gehad in vorige relaties ja, maar met mijn vriendin nu zijn we allebij gelijk verliefd denk ik
Oud 29-11-2004, 19:12
miksje
miksje is offline
De situatie in het begin was het toch ook niet helemaal? Je wist eigenlijk van tevoren al dat het gevoel af ging zwakken na een tijdje naja dan was het waarschijnlijk niet een vette match!!

Nu voel jij het heel anders en het is logisch dat je ook anders tegen de reactie van de man gaat aankijken.'Is hij nou wel net zo verliefd als ik?' en 'wat bedoeld hij daar nou mee?' je gaat gewoon twijfelen omdat je zo VERLIEFD bent verder is er niks aan de hand, gewoon lekker niet nadenken en verliefd zijn
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:22
Alistar
Alistar is offline
Ik heb t ook wel s gehad, dat mijn vriendverliefder was dan ik.En in de relatie daarna was ik degene die verliefder was. Hehe, maar 3 maal is scheepsrecht want nu zijn we allebei even verliefd! Althans.......dat hoop ik:-P
Nee maar daar is gewoonniks aan te doen. Kijk t gewoon aan, en als je echt hetgevoel hebt dat jij alle moeite doet, is het tijd voor een goed gesprek.
Oud 30-11-2004, 08:26
ilse
ilse is offline
heb het allebei de kanten gehad. allebei vind ik niet leuk dus eigenlijk zullen relaties wel niet helemaal wat voor mij zijn.... maar bij mijn laatste ex was hij verliefder op mij en dat was echt "te veel". andersom gebeurd vaker en heb ondertussen een klein beetje door hoe ik dat moet handelen. ik weet t trouwens niet zeker, maar dan laat ik het iig meer merken dan zij. dus denk ik dat ik ze leuker vindt dan zij mij terwijl vaak dat ook weer niet zo is. ach t zal wel..
Oud 30-11-2004, 08:33
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
juno schreef op 27-11-2004 @ 20:03 :
sow, jij komt ook lekker uit de hoek! Zit er bij jou misschien ook iets niet lekker??
Oud 30-11-2004, 16:16
DvoorA
DvoorA is offline
hm ik weet het niet..ik denk dat ik meer van mijn vriend hou dan hij van mij eigenlijk. Als ik verliefd ben ga ik voor 200% voor iemand, ik heb dan eigenlijk nauwelijks grenzen meer, zou ALLES voor de ander overhebben. Ik denk wel dat ik een hele goede vriendin ben om deze reden. Maar soms voel ik me doodongelukkig en zou ik willen dat mijn vriend ook alles voor mij overhad. Dan lig ik me in mn bed af te vragen of het niet beter is wat minder lief te doen, wat meer 'hard to get' te spelen. Maar ik heb geen zin meer in al dat geflirt en dat de-hele-tijd-perfect-overkomen. Ik wil dat deze relatie gewoon lang gaat duren en dat ik elk moment van de dag kan zeggen dat ik het beste van mezelf aan mn vriend heb gegeven, de volle 100 procent. Misschien houdt hij op een dag wel net zoveel van mij als ik van hem, that would be nice.

Maar goed, het is natuurlijk beter om het een beetje gelijk te hebben, het moet niet zo zijn dat de een de hele tijd bezig is de ander het naar de zin te maken en dat je daar niets voor terugkrijgt (dat is bij mij niet zo, maar misschien bij jou wel). Succes meid
Oud 30-11-2004, 17:53
Luna
Luna is offline
Ik heb dat ook wel eens gehad, bij een exvriendje. Ik was ook supergek op hem maar ik had het idee dat hij toch net even wat meer weg was van mij dan ik van hem, aangezien hij alles voor me deed ondanks dat ik erg bitchy kon zijn.
Maar ik vind dat eigenlijk niet goed(heeft ook niet superlang geduurt). Een relatie moet gelijkwaardig zijn naar mijn idee en ik denk niet dat dat het is als de een veel verliefder is dan de ander.
Oud 30-11-2004, 17:59
Lena_jenaja
Lena_jenaja is offline
één woord: onzeker

en volgens meeeeei hoort dat gevoel er doodgewoon bij...

maar maak je geen zorgen.... ook dat wordt eens overwonnen

zucht......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten