Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het wel fijn dat er steeds meer suikervrij eten en drinken komt, omdat ik geen suiker mag. ![]() Tuurlijk is het de verantwoordelijkheid van de mensen zelf en ik denk dat het ook net dat is waar de industrie op in wil spelen...ze willen geld verdienen, de meerderheid maakt het echt niet omdat ze zo begaan zijn met hun klanten oid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk je kunt 10 boterhammen met light-boter en licht-kaas naar binnen werken, maar dan leer je niet om mínder te eten. Men valt misschien wel af, maar op het moment dat je weer gewone boter en gewone kaas mag eten, vliegt alles er weer aan. De kunst van het diëten is; minder eten (hoewel dat niet in alle gevallen zo is, maar dat is meer uitzondering dan regel). Door van alles naar binnen te proppen waar geen calorie of vet inzit, leer je in sommige gevallen zelfs meer te eten dan ooit. EN ik krijg jeuk van het feit dat bepaalde producten niet meer in zijn orginele vorm te krijgen zijn. Vind maar eens normale kwark (géén magere). Daarvoor moet je weer naar de reform of misschien de markt, maar dat zit ook niet om de hoek. Ik vind Spa Fruit lekker. Maar niet van die gore light-zooi. Ik wil suiker! Ik wil vet! Ik wil kunnen leven en niet verplicht meedoen aan de dieetmania die heerst.
Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 15:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nouja, blij, die oplopende ziektekosten van al die mensen die lijden aan de gevolgen van overgewicht daar word ik niet erg blij van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga maar niet beginnen over sigaretten en alchohol ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mens is in wezen ook natuur, maar door alles wat de mens doet probeert de mens de natuur te ontstijgen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom zou je niet ergens mogen beginnen? Of je dan inconsequent bent of niet, tja, maar je doet iig iets. (Niet dat light drinken gezond is oid, maar goed.) Ik denk dat de meerderheid het iig niet doet omdat ze denken dat ze dan dat voedsel gerust naar binnen kunnen werken. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige mensen vinden cola light lekkerder dan gewone cola. Ze willen ergens beginnen, niet omdat ze dan de rest gewoon maar kunnen eten, maar omdat het nog wel altijd flink wat scheelt in de suikers of je gewone cola of cola light drinkt. Dat zijn iig al drie redenen en er zijn er vast nog meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dingen waar vet in zit totaal vetvrij maken lukt toch niet, volgens mij, er zit alleen minder vet in...en volgens mij is dat voor veel mensen niet overbodig omdat veel mensen toch wel genoeg (of te veel) vet eten. Er zijn maar weinig mensen die te weinig vet binnen krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Andijvie, daarom zei ik ook 'anders zoet'. Er zit een ander smaakje aan, dat ik lekkerder vind dan het smaakje van gewone cola ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |