Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dit gedicht gaat eigluk over dinsdag- en woensdagavond en vanmorgen ![]() pijn? hmz ik weet niet... ik voelde me kut ![]() ![]() (ik is dus zowel IEYOr als candysuck, maar leek me wel duidelijk ![]()
|
Verwijderd
|
Wederom redelijk sterk, maar ik mis iets als overgang
Het begin en het eind zijn, als ik het voor het eerst lees, redelijk onsamenhangend en gaan in feite nergens over. Ik kan geen motief achter het gedicht zien, of motief achter de beschreven daad. maar de daad zelf is op zich zelf mooi beschreven. wil je mail over het inhoudelijke aspect? |
![]() |
||
Citaat:
zal ik doen... |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat je em best goed heb geschreven en ik kan door jouw woorden wel redelijk begrijpen dat je heel depressief bent, dus er is niks mis met je gedicht.. alleen het gevoel die jij hebt dat je niet verdient te leven daar ben ik het niet met je eens, het leven is een berg je gaat soms naar boven en soms val je naar beneden maar je moet elke keer als je valt jezelf versterken en zeggen dat je het wel kan en weer naar boven lopen want eenmaal aan de top kom je niet meer beneden tenzij iemand jouw eraf duwt dan moet je gewoon weer proberen want weetje, jij denkt misschien dat je niet verdient te leven maar weetje wat is bewezen dat altijd voor dat iemand die zelfmoord pleegt voor dat tie dood is verandert die altijd van gedachten .. dus ik zou maar blijven leven ..
![]() Jesse |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Download or stream album "Start From Scratch!" antillectual | 1 | 04-11-2010 20:45 | |
De Kantine |
Ik wil [naam invullen] vandaag een compliment geven omdat [reden invullen] fractuur | 82 | 21-10-2006 09:01 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het onstaan van leven Verwijderd | 65 | 23-08-2005 20:18 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
Software & Hardware |
scratch disks??? undefined | 6 | 10-03-2002 19:13 |