Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
op het moment dat de dollar stijgt kan je je dollars dus weer omzetten naar euros en maakt je winst.. doe dat dan wel met een groot bedrag want het kost wel geld om euros om te zetten naar dollars en andersom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zeker als je wat langer gaat, is dat zeker een (groot) punt wat meespeelt in je vakantie bestemming. Allereerst moet je natuurlijk weten of de VS je aanspreekt, maar aangezien de VS zo groot is, lijkt me dat geen punt. De topicstarter vraagt of de dollar nog duurder wordt. Aangezien ik redelijk wat met de dollar te maken heb (handel, beleggingen) kan ik je vertellen dat hij niet zomaar stijgt. Wat ik zelfs zo goed als zeker weet, is dat de dollar het komende jaar helemaal niet meer zal stijgen, maar in een gestaag tempo door zal blijven zakken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als jij verwacht dat je honderden euro's uit gaat geven, en je zo'n 33% korting krijgt zoals je zelf zegt, dan heb jij 'de vliegreis er wel uit'... Verder zijn alle elektronische snufjes daar sowieso al veel goedkoper, dus ik wacht met het aanschaffen van elektronische dingen tot ik weer naar de VS ga. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
euros wisselen voor dollars? Breg | 5 | 10-10-2008 14:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Illegaal downloaden kost een vrouw 220.000 dollar MelFi | 76 | 13-10-2007 00:01 | |
De dag dat de dollar valt Clemenzia | 30 | 25-09-2007 20:27 | |
Als de dollar valt Magican | 64 | 28-11-2005 16:27 | |
Oplichtingstruc tovert papiertjes om in dollars Atje85 | 4 | 08-04-2003 11:29 | |
Voormalig rookster krijgt 28 MILJARD dollar MissCzechMeOut | 3 | 07-10-2002 17:39 |