Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je The Simple life een keer hebt gezien dan kom je tot de conclusie dat ze echt niet zoveel verschillen van "normale" mensen. Maar dat ze een beetje ordi zijn kan ik niet ontkennen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik weer eens de beschikking heb over een digitale camera zal ik een feauteau maken van m'n vaas. Ik heb een witte vaas, maar er hangt een soort 'afwasmiddel' waas overheen. En er steekt aan de voorkant ook nog een porceleinen bloempje uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
En als we dan toch op de Sjef van Oekel toer zijn.. Er is vast ook dat 'schokkende' fragment te vinden dat hij in een fietstas kotst.
Ik moet nog ergens een videoband hebben met de laatste aflevering van hadiemassa, een aflevering van de late lien show en wat van de discohoek.. En die sidekick van'm Evert van de Pik, hehe.. Misschien staat er zelfs nog Phil Bloom op ![]() Nog even een toevoeging: De VPRÖ was, en is, een erg vooruitstrevende zender. Maar in de jaren '70 waren ze volgens mij internationaal bekender. Ze wilden misschien 200 Motels van Zappa produceren maar dat ging niet lukken vanwege de financiën.
||
Citaat:
ooooh raad eens waar die neus in kan Bartje ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Schoonheidswedstrijden voor je baby. ![]() Mijn god zeg, iets minder eten en ze kan topmodel worden! Children Graduation, October 2000 ,Yes Your Child can be a Model ![]() En dan te bedenken dat ze hier zelf voor gekozen hebben. ![]() Ringlings, door die naam lust ik ze al niet meer. ![]() Fiat Idea, als je gepest wil worden met je auto moet je er vooral een kopen die er zo uit ziet en ook nog "idea" heet. |
![]() |
||
Citaat:
Hee...das Tante Sidonia...dies niet camp. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=rick+finch |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oooh ik heb zo'n periode gehad dat ik overal, op al mn schriften en mappen Chiel Montagne's tekende ![]() huusssh husssh ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Camp, Kitsch & Wansmaak Jimmy Who? | 76 | 16-11-2006 16:06 | |
Lifestyle |
Waarmee ga jij je avond proberen boeiend te maken? Verwijderd | 500 | 19-10-2005 13:33 | |
Lifestyle |
Mooie plaatjes Blood Fire Rage | 54 | 15-10-2005 15:51 | |
Lifestyle |
Wat hebben we vandaag (of gister) allemaal uitgevreten? AngelLena | 500 | 08-07-2004 14:27 | |
Lifestyle |
Het grote CAMP-WANSMAAK-KITSCH-foto-topic Pan Am | 500 | 17-08-2003 19:43 | |
Lifestyle |
Kitsch-Wansmaak-Camp-FOTOTOPIC Pan Am | 52 | 25-04-2003 21:36 |