Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
zouden jullie de volgende vragen voor mij willen beantwoorden?
- leeftijd?16 - geslacht? man - geloof? niet - geboorteland? Nederland - niveau school/ opleiding? vmbo - heb je wel eens met zinloos geweld te maken? een keer tijdens mijn folderwijk - wat vind je van zinloos geweld? klote, je voelt je niet veilig meer op straat - wat kan men doen tegen zinloos geweld? je moet niet als een dooie er bij blijven staan al gebeurd het. dan moet er ook wat aan doen. |
![]() |
|
- 19
- M - Geen - nederland - MBO - 1x overvallen, 3x zinloos in elkaar geslagen. Vanmiddag nog een klap gehad van een jongen op een scooter die voorbij reed. gelukkig sloeg ie op één van m'n spikes die op m'n tas zit, dus die heeft nu een gat in z'n hand ![]() - resultaat van laffe maatschappij die wel loopt te zeiken, maar nix doet, verveling van de jeugd, geen straffen op dit soort onzin -Meer politie, zwaardere straffen(dat dit niet echt mogelijk is weet ik ook wel, maar het gaat om het idee) , en hopen dat het goed komt met de maatschappij |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Zinloos geweld en zelfmoord (waargebeurd verhaal) Amoa | 25 | 21-12-2014 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
zinloos geweld door SenSatioN_NL SenSatioN_NL | 5 | 12-11-2004 10:50 | |
De Kantine |
Wat doe jij tegen zinloos geweld? DT | 78 | 13-09-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Zinloos Geweld. [kort verhaal] Little Phoebe | 35 | 16-06-2004 17:38 | |
De Kantine |
Zinloos geweld of een zinloze held anonieme_teddybeer | 16 | 03-09-2003 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
zinloos geweld klier | 2 | 02-11-2002 16:40 |