Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2004, 12:42
real.scary
real.scary is offline
Eey, ik ben het nu helemaal zat met steeds elke week een nieuwe telefoonkaart te kopen en wil nu wel eens een abonnement.
Nu zat ik te kijken op www.gsmtrack.nl en dan naar een Orange Free 30 abonnement van 2 jaar. Dan zou ik per maand maar 13,13euro moeten betalen en toch het 'tegoed' van 30euro hebben, dit leek me erg onwaarschijnlijk.
Nu ging ik even verder lezen en bleek dat je dan ook nog eens zomaar 405euro op je bank gestort kreeg.
Kan iemand hier iets meer over vertellen want dit is toch zwaar onmogelijk ?
Is het niet gewoon zo dat je wel steeds die 30euro moet betalen maar die 405euro krijgt teruggestort zodat je eigenlijk maar 13,13euro betaalt.
Lijken mij een beetje verkoperspraatjes ?
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2004, 12:56
Koen
Koen is offline
Er zijn wel abonnementen waarbij je geld terug gestort krijgt. Op die manier wordt je wel lid van een provider, en hopen zij dat jij meer belt dan je in je bundel hebt en dat hun naamsbekendheid vergroot wordt. Het is net als de 'gratis' telefoons die je bij dure abo's krijgt.

Denk overigens wel goed na voor je zo'n abo neemt, 2 jaar is een lange tijd om ergens aan vast te zitten
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 14:00
Enlightenment
Enlightenment is offline
www.gsmweb.nl kijk daar eens.
Oud 14-12-2004, 14:07
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
idee is als volgt : verkoper van abo krijgt geld van abo-provider. dat steken ze in hun zak, of ze geven een mobieltje, of ze geven een zgn. cashback.
en je moet het als volgt uitleggen bij gsmtrack : je betaald 30 euri per maand, maar omdat je 405 euro terugrkijgt, betaal je eigenlijk 13 euro per maand.
(dus NIET : ik krijg 405 euro en ik betaal maar 13 euro per maand.)
Oud 14-12-2004, 14:19
waaromniet?
waaromniet? is offline
Zie ook www.telecomvergelijker.nl

Daar staan de meeste sites op, en kan je aanbiedingen vergelijken.
Oud 14-12-2004, 15:43
Verwijderd
Die aanbiedingen kloppen wel degelijk. Hieronder een leuke aanbieding van www.gsmstunter.nl.

Citaat:
U neemt een Vodafone 150 abonnement voor 1 jaar zonder toestel. U betaalt geen aansluitkosten. U betaalt wel iedere maand aan Vodafone €23,50 maar krijgt van ONS een cashback waardoor u omgerekend maar € 0,005 per maand betaalt.

Uw kosten voor het abonnement van 1 jaar zijn dan:
12 maanden à 23,50 = 282

U krijgt van ons € 281,94 retour. Hierdoor betaalt u gemiddeld (282-281,94=0,06. 0,06/12=) € 0,005 per maand.

U betaalt geen verzendkosten. € 281,94 wordt ongeveer 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten