Alleen die allerlaatste twee zinnetjes zijn leuk. De rest komt nogal gevoelloos, beschrijvend over. Er staan dingen in die weinig toevoegen of gewoon niet tot hun waarde komen.
-Een dopje van mijn mp3 speler valt uit mijn oor. Snel vang ik het op en stop het terug; zonder muziek geen leven. (word verder niks meer mee gedaan. Leuke mededeling maar voegt totaal niks toe)
-Ze geven me een vaag beeld van hoe ik er
op dit tijdstip van de dag waarschijnlijk uit zie. (NU dus?)
-Ik loop onbewust iets langzamer, het school reflex. (

Leuk!)
-een veel te rode gaastra jas (Hoofdletters, leestekens als je de boel wilt benadrukken)
-Het is zijn dagtaak om niet-bovenbouwers de toegang te weigeren en dat doet hij met een fanatisme waar je gewoon bang van wordt.( waarom??? waarom mag je niet naar binnen?)
-
Nadat ik hoi gezegd heb lopen we samen naar binnen,
nemen de dag door die nog komen gaat. (Dit loopt totaal niet, grammaticaal gezien ook niet)
-Na drie lessen eindelijk pauze. (Geen lekkere tijdsprong, omdat de zin ook nog eens is afgekort(haast?))
-om haar jas van 400 euro eruit te halen die ze trots bij elkaar heeft gespaard en waar nu een enorme koffievlek in zit. (ook een beetje niets-zeggend, maar dat kan altijd nog komen)
Voor de rest ben ik het met Anki eens, het begin is geen bal aan.
Maar je eindigt wel zeer goed.