Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2005, 10:50
anja
anja is offline
Ik ben een ontzettende fan van het randjesfietsen (of was het nou randjesrijden?), maar ik vind het ontzettend moeilijk om op het goede moment te stoppen. Als ik tegen een orgasme aankom, heb ik de reflex om toch gewoon door te gaan. Mijn hoofd roept dan tegen mijn hand 'stoppeeeee!', maar mijn hand gaat verder En dan kom ik uiteraard klaar, en kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat het weer niet gelukt is.

Wat voor truuks gebruiken de andere meiden hier om zich toch op tijd te kunnen inhouden? Of ben ik gewoon een zwakkeling?
Oud 03-01-2005, 10:54
Dott
Dott is offline
hahah, je bent heus geen zwakkeling... er zijn er wel meer hoor... uhm, ja wat kan ik hier op zeggen.. vlak voordat je dat moment krijgt dat je er niet meer mee kunt stoppen, toch stoppen..
dan is het effect minder, maar na een tijdje toch effectief
Oud 03-01-2005, 10:54
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
anja schreef op 03-01-2005 @ 11:50 :
Ik ben een ontzettende fan van het randjesfietsen (of was het nou randjesrijden?), maar ik vind het ontzettend moeilijk om op het goede moment te stoppen. Als ik tegen een orgasme aankom, heb ik de reflex om toch gewoon door te gaan. Mijn hoofd roept dan tegen mijn hand 'stoppeeeee!', maar mijn hand gaat verder En dan kom ik uiteraard klaar, en kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat het weer niet gelukt is.

Wat voor truuks gebruiken de andere meiden hier om zich toch op tijd te kunnen inhouden? Of ben ik gewoon een zwakkeling?

waarom wil je randjesfietsen (welke mongool die benaming ook verzonnen heeft)
Oud 03-01-2005, 11:00
EggeD
EggeD is offline
Gewoon met jezelf afspreken dat je 10 euro verbrandt wanneer je doorgaat.
Oud 03-01-2005, 11:03
juno
juno is offline
Het spreekwoord: "De geest is gewillig maar het vlees is zwak" krijgt in combinatie met het idee van een heftig randjesfietsende maagd zo wel een heel nieuwe lbetekenis....

Eh, een tip: in plaats van stoppen langzamer bewegen met minder druk. Ook dan komt het gewoon, maar het duurt toch veel langer. Zelfde effect, maar niet zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 11:07
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
juno schreef op 03-01-2005 @ 12:03 :
Het spreekwoord: "De geest is gewillig maar het vlees is zwak" krijgt in combinatie met het idee van een heftig randjesfietsende maagd zo wel een heel nieuwe lbetekenis....

Eh, een tip: in plaats van stoppen langzamer bewegen met minder druk. Ook dan komt het gewoon, maar het duurt toch veel langer. Zelfde effect, maar niet zo moeilijk.
wat is de definitie van randjesfietsen ??
Oud 03-01-2005, 11:08
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 03-01-2005 @ 12:07 :
Telkens stoppen voordat je komt, lang uitstellen tot je uiteindelijk "harder" komt.
Oud 03-01-2005, 11:11
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
EggeD schreef op 03-01-2005 @ 12:08 :
Telkens stoppen voordat je komt, lang uitstellen tot je uiteindelijk "harder" komt.
totdat je tot het plafond spuit ?
Oud 03-01-2005, 11:13
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Zie de randjesfietsen homepage

Citaat:
Juno, bij mij is het effect toch helemaal anders. Mijn spieren trekken veel harder samen bij het randjesfietsen, met een veel steviger orgasme tot gevolg. Ik ben dan ook geen "mietje" en ga voor minstens tien bijna-orgasmes eer ik me overgeef - dit geeft bij mij het beste resultaat.

Citaat:
Ik ben benieuwd naar hoe anderen het doen, maar ik gebruik de truuk vanop de homepage: als ik het "point of no return" voel naderen (dat is dus het moment waarop je denkt: als ik nu nog 1 microseconde doorga, dan kom ik), haal ik mijn handen weg en druk ik ze keihard links en rechts van mijn bekken op het bed. Omdat je je concentreert op het drukken, ebt de opwinding weg.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 11:17
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
9. Kunnen jongens ook randjesfietsen?

Ja, jongens kunnen ook orgasme-aanlopen nemen en als het hoogtepunt nadert alle stimulatie stoppen. Zij kunnen echter nooit de perfectie van het vrouwelijke randjesfietsen benaderen, aangezien hun orgasme is gekoppeld aan de ejaculatiereflex. Eens deze reflex is gestart volgt de zaadlozing, en deze valt op geen enkele manier dan nog tegen te houden.

dit steekt me dus he, ik durf te wedden dat ik het net zo goed kan
Oud 03-01-2005, 15:00
audio bully
audio bully is offline
niet helemaal waar hoor dat het niet meer tegen te houden is..

ik doe het soms wel eens.. rukken en dan bijna klaar komen en dan ff stoppen en dan weer door

maar bij mij heeft het niet een super effect ofzow
Oud 03-01-2005, 15:58
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 03-01-2005 @ 12:17 :
9. Kunnen jongens ook randjesfietsen?

Ja, jongens kunnen ook orgasme-aanlopen nemen en als het hoogtepunt nadert alle stimulatie stoppen. Zij kunnen echter nooit de perfectie van het vrouwelijke randjesfietsen benaderen, aangezien hun orgasme is gekoppeld aan de ejaculatiereflex. Eens deze reflex is gestart volgt de zaadlozing, en deze valt op geen enkele manier dan nog tegen te houden.

dit steekt me dus he, ik durf te wedden dat ik het net zo goed kan
Hehe, ik ook
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 16:13
bracelance
bracelance is offline
bredere banden
Oud 03-01-2005, 16:33
mcflem
mcflem is offline
-denken aan je vieze wiskunde leraar?
-gewoon toch stoppen omdat jet weet dat je dat eigenlijk wou doen
-toch doorgaan omdat dat ook wel lekker is
-op een punt in de ruimte waar je bent opeens heel erg gaan concentreren (wat iemand anders dus ook al zei, ergens anders op concentreren)

tsjaa.. ik weet niet
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 16:44
AngelLena
AngelLena is offline
Idd dat punt zoeken waarop je niet meer terugkan. Zorgen dat je daar niet te dichtbij komt, want ja, heet niet voor niets point of no return he? Maar kan best lastig te vinden zijn. Als je die eenmaal gevonden hebt dan gaat het denk ik een stuk makkelijker.
Oud 04-01-2005, 15:33
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Vaal schreef op 03-01-2005 @ 16:58 :
Hehe, ik ook
Ik ook, reken maar dat het kan. Ken uw eigen lichaam en gij zult slagen

Het is dat moment dat je niet meer mag bewegen, dat zelfs geen vlieg nog op je l*l zou mogen blazen en dat je heftig aan je oerlelijke vroegere wiskundeleraar denkt om het geheel te stoppen.

*meestal voel je je wel cool als het lukt om je dan nog af te stoppen, zo van hehe mooi gelukt, hoewel ik toch prefereer net iets eerder te stoppen, dit is meer iets van oneee shit toch nog even niet klaarkomen*
Oud 04-01-2005, 16:59
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
ik denk dat de meeste gewoon niet willen stoppen
omdat ze het lekker vinden
waarom zou je eigenlijk ook stoppen
klaar komen is toch hartstikke lekker...
Oud 04-01-2005, 17:03
Dobomobo
Dobomobo is offline
eraan denken dsat alsje doorgaat er 50 kilo stront uit je oren komt..

Regels voor berichten