![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik krijg nl bij het minste of geringste een knalrode kop (echt een tomaat is er niks bij,...mijn hoofd heeft gewoon een tè goeie doorbloeding) (hadden mijn voeten dat maar,...had ik nooit meer koude voeten ![]() En ik vind het al vervelend genoeg maar als ze dan ook nog dingen gaan zeggen zoals: ''je hoeft niet rood te worden'' ''tomaten zijn duur he dit jaar'' en nog meer van die ongein, dan word ik dus nog roder. Dus als er wat op te vinden is,..hoor ik het graag. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dit is een operatie die vooral bij zakenmannen (toch??) gedaan wordt, die bijvoorbeeld presentaties moetejn houden en daarbij heel erg moeten blozen. Ik wordt ook bij van alles en nog wat knalrood. Er moet maar iemand een vage opmerking maken en ik heb opeens verassend veel weg van een tomaat (qua kleur dan ![]()
Laatst gewijzigd op 16-12-2004 om 08:58. |
![]() |
|
Ik heb even gezocht, en een foum gevonden.. Als ik het nu goed begrijp heeft het helemaal niks met je bloedvaten te maken (eigelijk ook wel logisch) maar met je zenuwen.
*Klik*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschap en de mens Kid Morbid | 53 | 19-01-2006 11:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
A. Vogel murwari | 22 | 05-08-2005 20:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
In slaap komen: homeopatische middelen? Nona | 44 | 23-02-2005 21:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homeopathie en andere bullshit Drs. M | 62 | 03-01-2005 15:34 | |
Psychologie |
Eye Movement Desensitization and Reprocessing. Verwijderd | 43 | 17-06-2004 20:31 |