Ik ga over 3 weken big time shoppen in A'dam maar moet eigenlijk even wat adressen hebben van 2de hands winkeltjes waar ze trendy kleren& items verkopen .. bv, leren motorjack?? ... thnx & ciao
Marshall_Mathers schreef: Ik ga over 3 weken big time shoppen in A'dam maar moet eigenlijk even wat adressen hebben van 2de hands winkeltjes waar ze trendy kleren& items verkopen .. bv, leren motorjack?? ... thnx & ciao
wat noem je big time shoppen?
en outlets zijn winkels waar merken hun kleding van het vorige seizoen wat nog wel gemaakt is maar niet door is verkocht aan winkels tegen gereduceerd tarief verkopen... en dat soort winkeltjes heb je niet in a'dam volgens mij... kan me vergissen enzo maar denk van niet...
en outlets zijn winkels waar merken hun kleding van het vorige seizoen wat nog wel gemaakt is maar niet door is verkocht aan winkels tegen gereduceerd tarief verkopen... en dat soort winkeltjes heb je niet in a'dam volgens mij... kan me vergissen enzo maar denk van niet...
t gaat me vooral om die 2de hands zaakjes... outlets heb je er wel, maar weinig en die kleding vind ik vaak niet echt wat ik zoek ,, maar anyway thnx voor je reply.. ciao