Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2002, 11:32
Boogie
Boogie is offline
ik wel, maar omdat het niet op tv is ben ik genoodzaakt de spanning van het teletekstscherm af te lezen. (deze pagina)
wie volgt dit nog meer?
wie denk je dat er gaat winnen?

de finale van de western conference gaat tussen de Detroit Red Wings en Colorado Avalanche, in een best of 7 serie (dus wie 4 onderlinge wedstrijden wint, gaat door naar de volgende ronde). Vanavond (maandag) is de 2e wedstrijd, het is nu 1-0 voor de Red Wings.

de finale van de eastern conference gaat tussen de Carolina Hurricanes en de Toronto Maple Leaves, wat ook meteen de enige Canadese ploeg is die het tot de conference finales heeft geschopt. Tussen die 2 ploegen zijn al 2 duels gespeeld, de stand is daar 1-1.

De winnaars van de beide conferencefinales gaan in de finale uitmaken wie de winnaar wordt van de Stanley Cup 2002. Ook dit wordt in een best of 7 serie gespeeld.
Oud 20-05-2002, 16:25
Verwijderd
Ik kan het vanuit NL moeilijk volgen natuurlijk, maar als het kan doe ik dat. Ik hoop dat de Redwings winnen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 09:43
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Supermach schreef:
Ik kan het vanuit NL moeilijk volgen natuurlijk, maar als het kan doe ik dat. Ik hoop dat de Redwings winnen
Vanuit hier is dat even moeilijk Lang leven het internet.

Wie er gaat winnen weet ik niet. Duh! Wie ik hoop dat er gaat winnen idem. Het is een sport die ik graag bekijk op de TV (op andere buitenlandse zenders dus), maar van de ploegen op zich weet ik niet veel.
Oud 22-05-2002, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:

Vanuit hier is dat even moeilijk Lang leven het internet.

Wie er gaat winnen weet ik niet. Duh! Wie ik hoop dat er gaat winnen idem. Het is een sport die ik graag bekijk op de TV (op andere buitenlandse zenders dus), maar van de ploegen op zich weet ik niet veel.
Wat wel stoer is is dat je op de verscheidene websites van de clubs uit de NHL die filmpjes van hardste checks en mooiste goals kan zien (aanrader)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:30
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Supermach schreef:

Wat wel stoer is is dat je op de verscheidene websites van de clubs uit de NHL die filmpjes van hardste checks en mooiste goals kan zien (aanrader)
www.detroitredwings.com ? heb ik laatst op gekeken (niet echt uitgebreid overigens) maar niet gezien, zal ik nog eens doen want dat is natuurlijk wel
Oud 30-05-2002, 09:49
Boogie
Boogie is offline
op www.nhl.com staan inderdaad mooie filmpjes!

De playoffs zijn nog altijd aan de gang. De finale van de Eastern Conference is inmiddels in het voordeel van de Carolina Hurricanes beslist. Zij versloegen de Toronto Maple Leafs in 6 wedstrijden met 4-2. Carolina mag voor het eerst in haar bestaan naar de finale.

De Western Conference finale wordt vrijdag beslist. Het is daar 3-3 tussen de Detroit Red Wings (die in het beslissingsduel het thuisvoordeel hebben) en de Colorado Avalanche.
Reageren

Regels voor berichten