Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik slik nu zelf 30 mg, maar heb het idee dat de klachten waarvoor ik het eerst kreeg voorgeschreven zijn verdwenen (al kunnen die natuurlijk ook gewoon simpelweg zijn onderdrukt :/). Ik ben al in geen eeuwen meer naar mijn psych geweest sinds ik op mezelf ben gaan wonen en de afstand wel erg groot is geworden. Maar misschien is dat wel een goed plan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gebruikte het een maand of 4 denk ik. En ik ging op vakantie, een maandje er na, en wilde me op vakantie niet zo voelen. Ik sliep ook heel slecht, at nix meer, had een super verkeerd ritme, daar heb ik nog wel medicijnen voor geslikt, maar ook mee gestopt Edit: ik slikte 20 mg trouwens en liep toen net bij het GGZ / Riagg. En mijn klachten, waar ik de medicijnen voor kreeg, verdwenen niet |
![]() |
|
Verwijderd
|
Document teruggevonden over gevaren prozac Dit bericht stond vandaag op nu.nl. Als Prozac zo'n rare uitwerking heeft op mensen, kan dat bij seroxat hetzelfde zijn.
Als seroxat zo'n negatieve uitwerking heeft op je, kan je misschien beter een vervanger zoeken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alle medicijnen zijn rotzooi, waar tegen je ze ook gebruikt, en hoe goed ze ook helpen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|