Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Paddo's zijn voor mij ook wel een beetje eng hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@draaideurpoes ja zeker wel, hij heeft zelf heel veel van de drank/drugs wereld meegekregen vroeger en daar is hij nu 10 jaar vanaf... Hij weet dat ik toch wel met drugs in aanmerking kom, daarom wilt hij de reacties van mij kennen zodat er geen rare dingen kunnen gebeuren
![]()
||
Citaat:
![]()
|
1. Wat vind jij van blowen?
- Chill 2. Heb jij ooit wel is geblowd? - Dagelijks 3. Wat vind jij van hard-drugs? - Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet weten welke drugs zij gebruiken. Zelf heb ik eigenlijk alleen echt problemen met heroïne en crack. Maar ik veroordeel niemand die het wel gebruikt. 4. Heb jij wel is hard-drugs gebruikt? - Nee, wel interesse voor een aantal. Heb het tot nu legaal (gedoogd) gehouden.
||
Citaat:
|
Oh ik ben vaak niet mezelf meer als ik drugs gebruik hoor, dat betekend niet dat het niet leuk meer is. Wat je zegt over verslaafd raken klopt wel. Alhoewel drugs natuurlijk nog steeds wel leuk kan zijn ook al ben je verslaafd, maar goed die voordelen wegen niet op tegen de nadelen inderdaad.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Uuh, zie boven. 3. Uuh, zie boven. Met de kanttekening dat de lichamelijke verslaving bij bepaalde harddrugs wel iets is waar men rekening mee dient te houden; het is wat minder vrijblijvend in het geval harddrugs. 4. Nee. |
![]() |
|
1. Wat vind jij van blowen?
Ik vind het onverstandig. 2. Heb jij ooit wel is geblowd? Nee. 3. Wat vind jij van hard-drugs? Onnodig. 4. Heb jij wel is hard-drugs gebruikt? Nee. Goh, wat ben ik toch ook een burgerlijk trutje.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Skateboarden Pensionante | 8 | 08-05-2011 16:56 | |
Lifestyle |
Keihard drinken en nog harder kotsen? Verwijderd | 110 | 03-06-2004 14:16 | |
Liefde & Relatie |
vriendje aan drugs daarom tijdelijk uit?! homesick alien | 8 | 14-10-2003 08:47 | |
Lifestyle |
ben jij een slaaf van de producenten? Aaaaaart.. | 46 | 26-05-2003 16:29 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |