Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2004, 09:19
Alistar
Alistar is offline
Hoi allemaal!
Ik weet niet of dit t goeie forum is hoor, maar ik plaats t maar ff hier omdat het toch over vakantie gaat.
Mijn vriend en ik gaan op wintersport in januari, en aangezien we met de auto gaan hebben we sneeuwkettingen nodig. Omdat t de eerste keer is met de auto, willen we die dingen nu huren, omdat we niet zeker weten of we ze volgend jaar weer met de auto gaan (en of we ze dus weer nodig hebben) Weet iemand hier waar je die kan huren en of het wel veilig is om te huren? En ook waar je op moet letten als je ze huurt? (beschadegingen etc.)
Ik weet niet of hier mensen zijn die dat ooit wel s gedaan hebben, maar zo ja, laat t ff weten, want al t advies is welkom
Thnx alvast.
Oud 06-12-2004, 15:12
waaromniet?
waaromniet? is offline
Vorig jaar hebben mijn ouders ze bij de ANWB "gekocht". Als je ze terugbrengt krijg je een groot deel van het geld terug. Als je ze gebruikt nemen ze ze echter niet meer terug, dan moet je ze dus kopen.
Oud 06-12-2004, 20:52
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Oud 07-12-2004, 17:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vader heeft die vorig jaar in een aanbieding bij de Gamma gekocht. Toen waren ze best goedkoop (iig vergelijkbaar met huren). Je zou kunnen kijken of je die dingen ook kan huren bij de Gamma want daar verhuren ze ook spullen. Verder verhuurt Boels die dingen vast wel.
Oud 07-12-2004, 21:58
Alistar
Alistar is offline
Thnx voor de ideeën
Dat van de ANWB, dat heb ik idd ook gelezen, maar in feite koop je ze dan alsnog want gebruikte kettingen mag je niet terugbrengen. Moet nog maar s ffies goed rondneuzen.
Maar bedankt in ieder geval!
Oud 10-12-2004, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Alistar schreef op 07-12-2004 @ 22:58 :
Thnx voor de ideeën
Dat van de ANWB, dat heb ik idd ook gelezen, maar in feite koop je ze dan alsnog want gebruikte kettingen mag je niet terugbrengen. Moet nog maar s ffies goed rondneuzen.
Maar bedankt in ieder geval!
maar je hebt lang niet altijd je sneeuwkettingen echt nodig.

Met een beetje geluk zijn de wegen namelijk goed schoongemaakt waardoor je je sneeuwkettingen niet gebruikt en dus terug kan brengen
Advertentie

Regels voor berichten