Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar goed, daarentegen let ik wel goed op mijn centen. ![]() @ TS (tikmaarwat): 4 woorden ---> Bespaar geld op uitgaan.
||
Citaat:
Maar zodra je geldproblemen krijgt zoals de TS dan zul je toch echt flink moeten (kunnen) minderen.
||
Citaat:
||
![]() |
Ehm wat geef ik uit.
Vrijdags +/- 20 euro Zaterdags eens in de maand ofzo naar de stad en anders bij vrienden biuer zuipen en dvd's kijken enzo bespaart een hoop geld, zeg 2 keer per maand naar de stad 35 euro. is 20x 4 = 80 euro 35x 2 = 70 euro ------------------------ 150 euro Wat kost het bier? in me stam kroeg 1,80(vrijdag); in de stad tussen de 1,60 en 2,20 meestal Citaat:
||
Citaat:
En 200 euro: stel, 50 euro betaal je aan toegangsgeld. Dan hou je nog 150 euro over. Bij 2 euro per biertje zijn dat 75 biertjes!! Elke week een stuk of 18, lijkt me toch een aantal dat groot zat is? Kijk, als je geldproblemen hebt moet je ook WILLEN rondkomen. Je kan wel heel hard overal 'no way' oproepen, maar je moet ook wat ingeven wat je eigenlijk niet zou doen. Life sucks.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je kunt stoppen met school en gewoon fulltime gaan werken. Dan kun je veel uit. Ik zou het wel weten, en jij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kortom, ik zou iets minder drinken, dan ben je er ook nog bij als mensen je portemonnee proberen te jatten.
||
Citaat:
Maar hoezo kun je dan niet besparen op uitgaan? ![]() ![]() De keuze is uiteindelijk aan jou he... zelf zou ik als jou was en je per se geen geld wil besparen op uitgaan maar dan weer gaan werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee tot 6 uur moet ik naar huis heen ben ik rond kwart over 6 thuis... moet ik eten is het vaak 7 uur en om dan nog te gaan werken... waar? meeste winkels sluiten om 6 uur en andere bedrijven om 5 uur... zaterdags zit ik soms dat ik moet nablijven want zo is dat bij ons op school geregeld... ![]() Mvdg |
![]() |
||
Citaat:
en ik snap echt niet dat het lastig is om maar 4x per maand uit te gaan ipv 8x... je moet het geld dat je te besteden hebt niet aanpassen aan je gedrag maar andersom. Dat is nou hoe mensen in de schulden raken: die blijven vast houden aan hun (bestedings)gedrag, terwijl ze minder binnen krijgen dan toen dat gedrag werd gecreërd. Dan geef je elke maand meer uit dan er binnen komt en dat hou je niet lang vol...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Sean Paul. | 1 | 27-04-2003 18:19 | |
ARTistiek |
Verhaal: Jackie icon | 3 | 23-08-2001 10:56 |