Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() toch heb ik soms best aardige gesprekken met god hoor
||
Citaat:
En zou het geen toeval kunnen zijn? En ik leid uit je verhaal op, dat je meerdere keren geen antwoord hebt gekregen. Waarom nu wel? btw, ik ben gewoon nieuwsgierig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
meestal in beelden (meditatie) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Een tijd geleden voelde ik me heel rot. Ik vond een persoon heel leuk al een tijd maar er kwam een andere persoon en die verdrong al m'n gedachten aan die eerste. Op een gegeven moment kon ik alleen maar de stem van de tweede persoon horen en ik kreeg echt het gevoel dat ik helemaal gek werd. Ik wist dat die tweede persoon een player was maar ik kon me er niet voor afsluiten ik wilde het wel maar doordat die persoon de hele tijd in de buurt was ging dat nogal moeilijk. Op een gegeven moment dacht ik echt: 'ik wil hier weg ik moet er een einde aan maken.' Ik vroeg daarom aan de krachten waarin ik geloof om een teken te geven wat ik moest doen, voor de ene persoon gaan, of toch de tweede, als ik geen teken zou krijgen zou dat betekenen dat het het einde was. Na een tijdje kwam ik langs een brug, en er vloog een zwarte zwaan over. Zwarte zwanen komen alleen voor in australie (goed goed sommige mensen hebben ze maar deze leek me niet bij een voliere vandaag komen) dus dat vond ik een teken. De zwaan vloog over me heen en vloog weg. Ik vatte het op als de weg naar vrijheid. Het teken leidde voor mij naar de eerste persoon, en meteen toen ik dat begreep, verdween m'n hele wanhoop als sneeuw voor de zon. Ik voelde me geweldig, ik kon weer lachen, als er niemand op straat geweest zou zijn, zou ik gaan dansen en zingen, zo goed voelde ik me. Het is echt heel bijzonder voor mij geworden. Ik denk niet dat het toeval was omdat zwarte zwanen alleen in australie voorkomen en zelfs al komt hij uit een voliere ofzoow, dan nog is het wel iets bijzonders. Het is niet zo dat ik meerdere keren geen antwoord gekregen heb ik heb er maar één keer om gevraagd. Misschien omdat ik echt wanhopig en ongelukkig was. sorry voor het lange verhaal |
![]() |
||
Ik heb de 1e 5 jaar op een christelijke school gezeten, daar werd dan ook gebeden s'ochtends. En aangezien ik toen nog zo invloedbaar als de pest was geloofde ik er half in (terwijl ik dus niet eens wist wat het inhield) Maar heb er nooit iets van teruggehoord ofzo.
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] CE biologie VWO 2012 tijdvak II [DNA] Starbucks- | 7 | 02-10-2012 19:40 | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
Liefde & Relatie |
relaties van kinderen van gescheiden ouders mislukken vaak de abt van sion | 80 | 05-03-2002 12:01 |