Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 19:41
chillagirl13
chillagirl13 is offline
laatst had ik afgesproken met een jongen van 17 en zelf ben ik 13
op het einde toen pakte hij me hand en trok me naar hem toe en kuste me ik kon nix doen hij hield mijn stevig vast...
ik vond het helemaal niet leuk en elke keer als ik hem zie word ik bang verder durf ik er nix meer aan te doen..
verder vallen er veel oudere jongens op mij en ik ben bang dat het zelfde gebeurd want er is een jongen van 20 die vind mij leuk en hij is heel lief maar deed die jongen van 17 ook dus ik weet niet of ik hem nou wel kan vertrouwen .. ik vind het een kutgevoel
en kan het maar niet uit mijn hoofd halen kunnen jullie mij helpen?
Oud 24-05-2002, 19:43
Elvis
Elvis is offline
eigenlijk klinkt het heel vervelend maar neem maar van mij aan dat je beter iemand van je eigen leeftijd kan zoeken je bent nog zo jong die oudere jongens kunnen misbruik van je maken (heeft er al eentje gedaan zo te zien)

maarja is maar mijn bescheiden mening
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:45
chillagirl13
chillagirl13 is offline
Citaat:
Elvis schreef:
eigenlijk klinkt het heel vervelend maar neem maar van mij aan dat je beter iemand van je eigen leeftijd kan zoeken je bent nog zo jong die oudere jongens kunnen misbruik van je maken (heeft er al eentje gedaan zo te zien)

maarja is maar mijn bescheiden mening
bedankt
Oud 25-05-2002, 00:10
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hou een beetje afstand van die oudere jongens als je dr een beetje schrik voor hebt! je bent pas 13 die ouderen leer je later wel kenne!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:48
smartino-tje
smartino-tje is offline
Kijk maar uit! Je weet maar nooit wat je kunt gebeuren.. als er een oudere jongen je vastpakt, kun je je meestal niet verzetten als 13-jarige. Houd het gewoon bij je eigen leeftijd, want die oudere jongens zijn waarschijnlijk veel verder op het gebied van relaties dus... let een beetje op jezelf!
Oud 26-05-2002, 16:59
Verwijderd
Ik zou idd afstand nemen van die oudere jongens. Zij zijn al aan veel meer dingen toe dan jij blijkt wel. Daarom kun je het beter wat meer in je eigen leeftijd zoeken, die zitten meer op jou niveau en willen een beetje dezelfde dingen als jij denk ik.

Heb je die jongen trouwens verder gezegd dat je het niet leuk vond en bang was? Zo ja, hoe reageerde hij? Zo nee zou ik dat wel doen, voor hetzelfde geld is ie zich van geen kwaad bewust.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:15
fauvje
fauvje is offline
k ken je probleem, dat had ik ook toen ik zo oud was. Ik zou gewoon kappen als k jou was..... of uitleggen aan hem wat et probleem is, misschien begrijpt ie et.. maar dat is onwaarschijnlijk als ie zo iets doet... dus kijk maar. of je zegt dat je op iemand anders verliefd bent, dat werkt meestel ook wel!!
Oud 27-05-2002, 11:26
Verwijderd
als ie je dan zo vastpakt is er een ding wat je simpel kunt doen en dat zal em wel verjagen........ met een behoorlijke snelheid je knie naar boven laten gaan meestal staat ie wel met zijn benen beetje wijd dus kun je er nog goed bij ook!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten