Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2004, 15:23
Verwijderd
Als ik een tweede pm stuur binnen 60 sec., krijg ik het standaard bericht van floodcontrole. Als ik dan op 'Vorige' klik, is mijn hele tekst weg. Hoogst irritant.
Als ik bij het posten van een normale forumpost een floodcontrole bericht krijg en dan op Vorige druk, staat de tekst er nog.
Waarom is dat niet ook het geval bij de pm's? Kan er wat aan gedaan worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2004, 15:24
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Irritant he

Maar ik ben slim
Ik kopieer de tekst die ik in een PM heb gezet voor ik op 'verstuur bericht' klik. En als ie dan door de FC weer leeg is, hoef ik alleen even te plakken
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Jetteke schreef op 20-12-2004 @ 16:24 :
Irritant he

Maar ik ben slim
Ik kopieer de tekst die ik in een PM heb gezet voor ik op 'verstuur bericht' klik. En als ie dan door de FC weer leeg is, hoef ik alleen even te plakken
Dat doe ik ook, maar soms vergeet ik het :\
Met citaat reageren
Briseïs
Briseïs is offline
Ja, dat vind ik ook stom. En kopieren doe ik wel vaak, maar ik vergeet het ook wel eens. En ik kan niet raden hoe lang die minuut precies duurt.
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-12-2004 @ 16:26 :
Dat doe ik ook, maar soms vergeet ik het :\
En dan vloek je de boel onder
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:29
Verwijderd
@ Briseis: idd, een timer is geen overbodige luxe.

@ jetteke: Ik ben een beschaafd jongetje.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:36
Briseïs
Briseïs is offline
En ik vind het stom dat er als er gespamt wordt altijd wordt gezegd dat je moet gaan pm'en, maar gewoon posten gaat nu eenmaal sneller. Een minuut is fucking lang.
Oud 20-12-2004, 15:46
Koen
Koen is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-12-2004 @ 16:36 :
En ik vind het stom dat er als er gespamt wordt altijd wordt gezegd dat je moet gaan pm'en, maar gewoon posten gaat nu eenmaal sneller. Een minuut is fucking lang.
Voor pure 1 op 1 gesprekken voldoet PM prima, maar als je langere conversaties wilt is een media buiten S.com zoals bijvb MSN toch veel handiger. Een gesprek voeren in een topic is sowieso uit den boze omdat de rest van 't forum daar niks mee kan.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:48
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Koen schreef op 20-12-2004 @ 16:46 :
Voor pure 1 op 1 gesprekken voldoet PM prima, maar als je langere conversaties wilt is een media buiten S.com zoals bijvb MSN toch veel handiger. Een gesprek voeren in een topic is sowieso uit den boze omdat de rest van 't forum daar niks mee kan.
Jaja dat snap ik allemaal wel maar ik wilde even mijn frustratie kwijt en dat is verder niet het punt van dit topic
Oud 20-12-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 20-12-2004 @ 16:46 :
Bedankt voor de opheldering, maar zou de beginpost ook nog even beantwoord kunnen worden? Danku
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 16:21
Koen
Koen is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-12-2004 @ 16:48 :
Jaja dat snap ik allemaal wel maar ik wilde even mijn frustratie kwijt en dat is verder niet het punt van dit topic
Dat is waar.

Overigens denk ik dat óf de tekst bewaard blijft of niet als je op 'terug' klikt afhankelijk is van je browser, en niet van de forumsoftware. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 16:22
Jolt
Jolt is offline
Gaar ik heb daar geen last van.
Oud 20-12-2004, 16:24
Lorelei
Lorelei is offline
De laatste keer dat het bij mij gebeurde had ik er geen last van. Maar ik vergeet het wel altijd en ik ben erg voor een timer oid.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 20-12-2004 @ 17:21 :
Dat is waar.

Overigens denk ik dat óf de tekst bewaard blijft of niet als je op 'terug' klikt afhankelijk is van je browser, en niet van de forumsoftware. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Maar bij mij (IE 6.0) blijft de tekst wel bewaard blijft bij een forumpost, en niet bij een pm.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 16:37
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-12-2004 @ 17:24 :
Maar bij mij (IE 6.0) blijft de tekst wel bewaard blijft bij een forumpost, en niet bij een pm.
Bij mij dus ook.
Oud 20-12-2004, 16:51
Viporizer
Viporizer is offline
Ik gebruik FireFox 1.0 en daar blijft ook mijn PM bewaard als ik op 'vorige' klik.
Oud 20-12-2004, 16:57
Verwijderd
ten eerste kun je altijd als je het bericht van floodcontrole krijgt op F5 drukken, dan vraagt'ie of hij de informatie opnieuw moet verzenden, kies je voor opnieuw en dan probeert hij het opnieuw.
Dat kun je een aantal keer doen.. of na een minuut.. maar dan is'ie daarna wel verzonden.. met de originele tekst.

Als je de tekst wil hebben als je op vorige klikt en dat staat hij nu niet, moet je in IE eens de tijdelijke bestanden weggooien.
Extra --> Internet-Opties --> Bestanden Verwijderen --> evt. ook Offline Items --> OK.

Als je daarna (soms duurt dat even en flipt je hele computer.. geduld is het toverwoord..) alle browsers afsluit en hem dan opnieuw opstart, zie je 'm wel weer als je op vorige klikt.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 23:49
Verwijderd
Citaat:
bartjenl schreef op 20-12-2004 @ 17:57 :
ten eerste kun je altijd als je het bericht van floodcontrole krijgt op F5 drukken, dan vraagt'ie of hij de informatie opnieuw moet verzenden, kies je voor opnieuw en dan probeert hij het opnieuw.
Dat kun je een aantal keer doen.. of na een minuut.. maar dan is'ie daarna wel verzonden.. met de originele tekst.
Goeie tip.

De rest werkt bij mij niet, though.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:15
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 20-12-2004 @ 17:51 :
Ik gebruik FireFox 1.0 en daar blijft ook mijn PM bewaard als ik op 'vorige' klik.
Bij mij ook.
Oud 30-12-2004, 08:55
WolterB
WolterB is offline
In Opera 7.54 heb ik dit probleem ook niet
Oud 30-12-2004, 09:45
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-12-2004 @ 16:23 :
Als ik een tweede pm stuur binnen 60 sec., krijg ik het standaard bericht van floodcontrole. Als ik dan op 'Vorige' klik, is mijn hele tekst weg. Hoogst irritant.
Als ik bij het posten van een normale forumpost een floodcontrole bericht krijg en dan op Vorige druk, staat de tekst er nog.
Waarom is dat niet ook het geval bij de pm's? Kan er wat aan gedaan worden?
http://www.mozilla.org/products/firefox/
Oud 30-12-2004, 22:39
M@rco
M@rco is offline
Je moet ook helemaal niet op Vorige drukken, gewoon op Vernieuwen/Refresh klikken of op F5 raggen.
Reageren

Regels voor berichten