Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2004, 18:37
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik heb een vraagje: bij de albert Heijn wordt elke vier weken uitbetaalt. nu las ik dat ivm met dit jaar schrikkeljaar, het salaris een keer over vijf weken uitbetaalt zal worden. maarrrr, en nu komt ie: is dat deze periode of de volgende, en indien het deze periode is, blijft de datum van uitbetaling gelijk, of die een week? hopelijk ias het een beetje duidelijk en weet iemand die bij de appie werkt hoe het zit.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2004, 19:19
angel--1987
angel--1987 is offline
hey hey
ik werk bij de appie
en volgens mij is t volgende salaris wat je kijgt( k krijg t donderdag) met dat salaris moet je 5 weken doen...de volgende periode dus over 5 weken....in die periode krijg je 5 weken uitbetaald....

ik hoop dat je t een beetje snapt....
__________________
life goes on
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 19:21
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
angel--1987 schreef op 12-12-2004 @ 20:19 :
hey hey
ik werk bij de appie
en volgens mij is t volgende salaris wat je kijgt( k krijg t donderdag) met dat salaris moet je 5 weken doen...de volgende periode dus over 5 weken....in die periode krijg je 5 weken uitbetaald....

ik hoop dat je t een beetje snapt....

yep, ik snap het ben blij dat ik het geen week later krijg deze maand maar gewoon volgende maand vijf weken later krijg, want feestdagen bladiebla he
maar hartstikke bedankt
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 22:04
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Dacht dat het toch anders is
deze periode loopt tot zondag 26 december.
de periode van 27 december loopt ook weer gewoon 4 weken etc. het blijft dus gewoon om de 4! weken. Altans zo staat het op de kalenders in het filiaal kijk er maar eens op of vraag het gewoon aan je VM .
Zo is het mij uitgelegd.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:27
angel--1987
angel--1987 is offline
ikbenschipper1
bij ons filiaal staat dat omdat het dit jaar schikkeljaar is en dit jaar 53 weken heeft, dat het daarom nu 1 keer na 5 weken uitbetalen....
maar ik denk dat ze bij albertheijn voer t algemeen 1 periode 5 weken bereken want anders komen ze volgend jaar niet meer uit....
zo stata eht bij ons....en dr staan grote uitroeptekens bij omdat je er rekening mee moet houden dan je dus nu 5 weken met je loon moet doen inplaats van 4 weken!
dus....dat zullen ze niet voor niks neer zetten als t gewoon bij 4 weken blijft...
__________________
life goes on
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:08
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
angel--1987 schreef op 13-12-2004 @ 12:27 :
ikbenschipper1
bij ons filiaal staat dat omdat het dit jaar schikkeljaar is en dit jaar 53 weken heeft, dat het daarom nu 1 keer na 5 weken uitbetalen....
maar ik denk dat ze bij albertheijn voer t algemeen 1 periode 5 weken bereken want anders komen ze volgend jaar niet meer uit....
zo stata eht bij ons....en dr staan grote uitroeptekens bij omdat je er rekening mee moet houden dan je dus nu 5 weken met je loon moet doen inplaats van 4 weken!
dus....dat zullen ze niet voor niks neer zetten als t gewoon bij 4 weken blijft...
vond het ook al vaag jah maar had het specefiek nagevraagd en kreeg toen dat als antwoord. nou jah ik zie wel heb genoeg om rond te komen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:43
angel--1987
angel--1987 is offline
haha dat is mooi!!
ik denk dat ik t ook wel red...
__________________
life goes on
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 14:40
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Ik heb er niks over gehoord.. zal eens nagaan bij mijn VM
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.