Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Topictitel laat zich om 1 of andere reden niet veranderen....Misschien dat een forumbaas dat zou kunnen doen? Zo ja.....bij voorbaat dank ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mn moeder is nooit hertrouwd en is ook nooit een nieuwe relatie aangegaan tot de dag van vandaag.... |
![]() |
||
Citaat:
Via een rechter zou je wel alimentatie voor jou (als je niet werkt) en evt. broertjes/zusjes kunnen regelen, hij is dit verplicht volgens mij.
||
Citaat:
Het gaat nu alleen om mij, mijn rechten etc! Ik werk op dit moment wel...maar dan in de vorm van een bijbaantje...en volg daarnaast dus een voltijd hbo studie....maar dan heb ik denk ik alsnog recht op alimentatie! Thanks voor je link ook, ik ga de site meteen doorneuzen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zou een mooie boel worden als ik mensen niet hoef terug te betalen "omdat het te laat is"...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Bijverdienen & Kinderbijslag S0meone | 7 | 24-05-2014 19:12 | |
Werk, Geld & Recht |
laatste keer kinderbijslag Eduard001 | 4 | 03-09-2008 18:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Inkomen melden n.a.v. het waarschijnlijk vervallen kinderbijslag mark_h | 20 | 10-06-2005 12:24 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kinderbijslag in Engeland????? Ad Breedveld | 4 | 11-06-2004 11:35 | |
Werk, Geld & Recht |
kinderbijslag in gevaar ikbenschipper1 | 9 | 27-04-2003 15:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Tussen kinderbijslag en stufi? Balance | 15 | 03-03-2003 15:19 |