Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() misschien dat een brain-removal wel goed is ofzo ![]()
||
Citaat:
Mijn verstand zegt: je stelt je aan, trek je niet zoveel van alles aan, hij doet niks verkeerd *aanstel aanstel*, mijn gevoel is meer doom scenario's. Dat maakt het allemaal zo moeilijk, steeds dat dubbel gevoel. Meestal komen die twijfels doordat ik zo'n typisch romantisch/onzeker meisje ben, ik heb constant bewijs nodig dat hij van mn houd, terwijl ik dat donders goed weet. Hij is in het verleden veel gekwetst op het gebied van de liefde en in wel meer dingen, waardoor hij angst heeft om zijn gevoelens te uitten, terwijl ik dat heel erg nodig heb. Ik wil hem niet veranderen en dat kan ik ook niet, hij zegt zelf van ik kan me aanpassen maar hij weet niet hoe en of dat gaat lukken en daar heb ik begrip voor, ik weet dat het moeilijk voor hem is en ik wist vanaf het begin dat hij zo was, maar toch mis ik dat... Ik ben denk ik gewoon te bang om hem kwijt te raken en dan ga ik al gauw negatieve dingen denken, waardoor ook grotendeels die twijfels komen, pfff wat een gedoe ![]() maar bedankt voor de tips en reactie ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over relatie Mangler | 24 | 08-12-2016 15:57 | |
Liefde & Relatie |
twijfels heel veel twijfels tartaarsaus | 9 | 25-11-2012 13:51 | |
Psychologie |