Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En de topicstarter zij toch ook helemaal niet dat het geloof misdaden tegenhoudt, hij wil alleen weten hoe gelovige mensen tegen muziekdiefstal aankijken. |
![]() |
||
Citaat:
maar of het moreel ook OK is...? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer iemand 15.000 illegale MP3's bezit, zullen dat gemiddeld zo'n 1000 CD's zijn. Echter, iemand met niet zo veel geld zal geen 1000 CD's kunnen betalen. Kortom, het is alleen nadelig voor het collectief indien degene die de muziek steelt de muziek zou kopen als hij de muziek niet kon downloaden. Het is dus voordelig voor de maatschappij als mensen MP3's downloaden die ze toch niet zouden kopen, omdat de welvaart van die mensen erdoor omhoog gaat. (ervanuitgaande dat ze de muziek ook waarderen natuurlijk) Immers, de maker van de muziek heeft er geen last van als iemand de muziek beluistert die toch de CD's niet zou kopen. Om deze reden is het illegaal downloaden van MP3's gerechtvaardigd, in het geval dat men de CD toch niet zou kopen. Voor mezelf rechtvaardig ik het door mijn geld niet aan artiesten te geven door middel van CD's, maar het bezoeken van concerten. Touren ze niet, jammer dan voor ze. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Tuurlijk is het stelen. Doe niet zo hypocriet, en wees eerlijk tegen jezelf. Stel je eens voor dat jij ergens je best voor doet, uiteindelijk eeen product aflevert, en je dit product wil ruilen voor geld, en bepaalde mensen dit product toch krijgen, zonder jouw te betalen voor alle moeite en inspanningen. |
![]() |
||
Citaat:
Wanneer je wel gelovig bent, speelt je geloof ik nog eens een rol. Mensen die gelovig genoeg zijn stellen hun geloof nog eens boven de wet, daar komt het op neer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De radio is meer goed dan slecht voor de commercie, alles in acht genomen. Wanneer er geen radio was, waren veel artiesten minder populair. De mensen die opnemen van de de radio en zo de verkoop negatief beginvloeden zijn een zeer kleine minderheid.
Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 11:46. |
![]() |
||
Citaat:
ze krijgen geld OMDAT ik mp3's down .. anders hat ik die cd's nooit gekocht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ligt eraan of je streng gelovig bent.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[brander] fout Verwijderd | 89 | 26-01-2005 10:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Blanke superieuriteit AsianDF | 500 | 06-01-2005 14:39 | |
Games |
Unreal 2:The Awakening Topic Dextro-X | 3 | 13-11-2002 22:26 | |
Software & Hardware |
[Hardware]ik verban PC en verwelkom de Mac - goei keuze ? SNeKKe | 49 | 11-08-2002 19:51 | |
Games |
corrupted :( VoRaZ | 28 | 02-06-2002 21:04 |