Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2004, 20:54
Blondfun
Blondfun is offline
ik vraag me redelijk af wat ik moet doen met mijn relatie.

Ik heb nu bijna een jaar met mijn vriendje, maar het is een maandje geleden 3 dagen uitgeweest omdat hij niet meer zeker wist wat hij wilde. Nu is het weer aan en het is ook vet gezellig als we samen zijn ofzo, maar toch zitten een aantal dingen me niet lekker.

Hij heeft een ontzettende waslijst van dingen waarvoor hij wel een middagje met mij zou willen missen (fitnessen, familie, kennissen, vrienden, honkbal e.d.) en dat vind ik best wel vreemd. Ik bedoel voor mij is hij echt heel belangrijk.

Daarbij, heeft hij me in de afgelopen ander halve week nooit contact met mij opgenomen (niet gesmst, niet gebeld) of iets dergelijks. Ik vind dat best wel naar, en raar, ookal weet ik dat ik een gebondender typje ben dan hij is.

Vraag ik vandaag aan hem: denk je eigenlijk vaak aan mij? zegt ie, nee eigenlijk niet. Ik zo: waarom niet? zegt hij: gewoon omdat ik dat niet nodig vind.

ik vind dit allemaal nogal vreemd en weet ook echt niet wat ik moet, hij in kwestie zegt nog steeds vet verliefd te zijn maar dat hij het belangrijk vind ook met heel veel andere dingen bezig te zijn. Dat kan ik opzich nog wel begrijpen, maar niet dat hij het prima vind mij 1,5 week niet te spreken.

als ik tegen hem zeg dat ik dat niet leuk vind, zegt hij dat ik niet moet zeuren en dat hij het gewoon druk heeft...(Aargh.. ik wordt daar gek van)

ik weet eigenlijk niet meer echt wat ik hier mee moet. Iemand hetzelfde gehad, of tips of opmerkingen.. alles welkom...
Oud 13-12-2004, 20:56
Briseïs
Briseïs is offline
Dumpen die hap.
Oud 13-12-2004, 21:00
masterdj
masterdj is offline
probeer er met hem over te praten en zeg dat je graag zou willen dat hij je af en toe is belt etc. en als hij het 'druk' heeft met andere dingen spreek dan bijv. af dat je gewoon een x aantal keer in de week/maand whatever tijd voor elkaar maakt.
Mn vriendin en ik hebben het beide ook best wel druk (hobby's, werk, afstand etc) maar toch zien we elkaar zown 2 keer in de week Als jullie t allebei willen dan kan het best
Oud 13-12-2004, 21:01
masterdj
masterdj is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 13-12-2004 @ 21:56 :
Dumpen die hap.
ook een optie
Oud 13-12-2004, 21:01
Blondfun
Blondfun is offline
heb ik ook wellis gedaan.. maar volgens mij is het probleem dat zijn wil niet zo groot is
Oud 13-12-2004, 21:02
groovy
groovy is offline
De rollen omdraaien en hem achter jou aan laten lopen. Zeg zelf eens een afspraak af om wat met vriendinnen te gaan doen, zoek zelf dan ook even geen contact op. Ik weet dat het erg pijnlijk is, maar misschien kun je hem dan 'wakker' krijgen?

Of een heel goed gesprek..

Niet flauw bedoelt, maar als hij je zo wilt behandelen, waarom is hij dan weer bij je terug gekomen? Stelde hij het zelf voor, of heb jij hem gezegd dat je hem zo graag terug wilde zeg maar?

Uitmaken is ook een optie, misschien ben je hem dan echt kwijt, maar dan vind je echt wel weer een jongen die wat liever voor je is, of hij schrikt zo dat hij inziet dat het niet echt gezellig is wat hij doet.

Ik weet niet precies hoe het een maand geleden is gegaan, maar ik zou dit niet pikken in ieder geval.

Heel veel succes!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:03
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
masterdj schreef op 13-12-2004 @ 22:01 :
ook een optie
Het is een eikel.
Oud 13-12-2004, 21:04
Blondfun
Blondfun is offline
hij vond het heel erg, en wilde mij echt heel graag terug...
ik had meer zoiets, jij zoekt het maar uit, ik hoor later wel wat je van mij wilt...

een jaar geleden... dat was een mooie tijd. Toen had hij heel veel tijd voor mij. Volgens mij pakt hij nu zijn leven weer (helemaal) op omdat hij weet dat ik niet zomaar wegloop (of nu dus wel)
Oud 13-12-2004, 21:05
*ABC*
*ABC* is offline
Het lijkt mij dat dit ventje niet aan een serieuze relatie toe is. Hoe oud is hij eigenlijk?

Hij wil gewoon een vriendinnetje voor ernaast, als hij niets te doen heeft. Als jij dat ook best vind, goed. Maar je geeft aan dit niet fijn te vinden.

Eerlijk gezegd vind ik dat hij je niet behandeld zoals hij hoort te doen, en ik zou allereerst heel erg goed met hem over praten.
Werkt dat niet, dan zou ik het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:07
Blondfun
Blondfun is offline
hij is net als ik 16. dat suggereerde hij ook toen hij het uitmaakte, dat hij er niet aan toe was, omdat hij nog zoveel andere dingen wilde.

Hij zei daarna dat ie dat wilde opgeven omdat ik zijn leven mooier maakte. ofzo
Oud 13-12-2004, 21:12
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 13-12-2004 @ 22:04 :
hij vond het heel erg, en wilde mij echt heel graag terug...
ik had meer zoiets, jij zoekt het maar uit, ik hoor later wel wat je van mij wilt...

een jaar geleden... dat was een mooie tijd. Toen had hij heel veel tijd voor mij. Volgens mij pakt hij nu zijn leven weer (helemaal) op omdat hij weet dat ik niet zomaar wegloop (of nu dus wel)
Hm nouja als hij zei dat hij jou heel graag terug wilde, dan kan je tegen hem zeggen dat hij meer moet laten blijken dat hij je echt niet kwijt wil. Want op deze manier lijkt het net alsof hij niets om je geeft. En als hij echt niets wil opgeven om af en toe bij jou te kunnen zijn...tja dan is hij er toch echt niet aan toe, of hij houdt niet genoeg van je. Dan kun je 'm maar beter dumpen...
Oud 13-12-2004, 21:17
Blondfun
Blondfun is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 13-12-2004 @ 22:12 :
Hm nouja als hij zei dat hij jou heel graag terug wilde, dan kan je tegen hem zeggen dat hij meer moet laten blijken dat hij je echt niet kwijt wil. Want op deze manier lijkt het net alsof hij niets om je geeft. En als hij echt niets wil opgeven om af en toe bij jou te kunnen zijn...tja dan is hij er toch echt niet aan toe, of hij houdt niet genoeg van je. Dan kun je 'm maar beter dumpen...
ja hij heeft wel een tijd lang vet veel moeite voor me gedaan (3 weken ofzo) maar nu is het weer bam, dag!... maar mss omdat hij ook nu toetsweek heeft!?
Oud 13-12-2004, 21:17
Sparkles
Sparkles is offline
Hey,

mijn vriendje lijkt wel wat op die van jou. We hebben ook bijna een jaar en is ook even uitgeweest, omdat ik het niet meer zag zitten. Hij had nooit tijd voor mij enzo. Maar hij liet toen merken dat hij me echt niet kwijt wou en kheb hem nog een kans gegeven en het gaat nu wel goed, ben nog steeds erg gek op hem, alleen heeft hij dus net als jouw vriendje veel te veel hobbies. En ik heb er met hem over gesmst, want hij praat heel moeilijk. Ik heb gezegd dat ik het gevoel had dat ik niet echt belangrijk meer voor hem was....Dat was niet zo volgens hem, hij wist dat hij te weinig tijd had en wou er iets aan doen.

Das mijn verhaal en daar heb je misschien weinig aan, maar ik denk dat je het hem ook gewoon uit moet leggen. Dat jij je niet prettig voelt bij hoe het nu gaat en dat als hij er anders over denkt het misschien toch niet zo'n goed idee is om bij elkaar te blijven omdat dat gewoon niet gaat werken als jullie er beide zo anders over denken.

Zo wat een verhaal

succes!
Oud 13-12-2004, 21:19
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik ken het probleem.

Ik geef jullie nog een maand.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:20
Blondfun
Blondfun is offline
Citaat:
Sparkles schreef op 13-12-2004 @ 22:17 :
Hey,

mijn vriendje lijkt wel wat op die van jou. We hebben ook bijna een jaar en is ook even uitgeweest, omdat ik het niet meer zag zitten. Hij had nooit tijd voor mij enzo. Maar hij liet toen merken dat hij me echt niet kwijt wou en kheb hem nog een kans gegeven en het gaat nu wel goed, ben nog steeds erg gek op hem, alleen heeft hij dus net als jouw vriendje veel te veel hobbies. En ik heb er met hem over gesmst, want hij praat heel moeilijk. Ik heb gezegd dat ik het gevoel had dat ik niet echt belangrijk meer voor hem was....Dat was niet zo volgens hem, hij wist dat hij te weinig tijd had en wou er iets aan doen.

Das mijn verhaal en daar heb je misschien weinig aan, maar ik denk dat je het hem ook gewoon uit moet leggen. Dat jij je niet prettig voelt bij hoe het nu gaat en dat als hij er anders over denkt het misschien toch niet zo'n goed idee is om bij elkaar te blijven omdat dat gewoon niet gaat werken als jullie er beide zo anders over denken.

Zo wat een verhaal

succes!
haha idd.. die van ons lijken wel wat.. mn vriendje weet ook dat ie weinig tijd heeft en wil veranderen.. aleen: dat doet ie steeds niet, en dan voel ik me der kut om
Oud 13-12-2004, 21:20
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 13-12-2004 @ 22:19 :
Ik ken het probleem.

Ik geef jullie nog een maand.
Ik bied drie weken.
Oud 13-12-2004, 21:21
Blondfun
Blondfun is offline
en toen ik dat aan hem vroeg gaf ie ons minimaal nog 4 maanden ....
Oud 13-12-2004, 21:24
Verwijderd
dat is een soort relatie die het vermoedelijk niet lang zal uithouden. dit is precies hetzelfde als mijn vorige 4 relaties, en ik geef het toe; ik ben zelf altijd het probleem.

het begin is altijd heel mooi enzo, maar na een tijdje ga ik aan mezelf twijfelen, en komen onderdrukte gevoelens voor exen weer boven (terwijl ik toch degene was die het uitmaakte). dan vind ik het weer niet eerlijk om het meisje te laten lijden onder mijn twijfel, maar wil ik haar toch niet kwijt, etc.. ga ik haar ontwijken, dan weer doen alsof er niets aan de hand is. na veel uitstel weet ik mezelf er uiteindelijk van te overtuigen dat dit echt niet eerlijk is voor haar, en maak ik het uit.

dit heet met een mooi woord 'vicieuze cirkel'.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 13-12-2004 @ 22:21 :
en toen ik dat aan hem vroeg gaf ie ons minimaal nog 4 maanden ....
Als hij daar al over begint, deel mijn prognose dan ook maar door 4.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:26
Sparkles
Sparkles is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 13-12-2004 @ 22:20 :
haha idd.. die van ons lijken wel wat.. mn vriendje weet ook dat ie weinig tijd heeft en wil veranderen.. aleen: dat doet ie steeds niet, en dan voel ik me der kut om

same 4 me..maar dan moet je het gewoon nog een keer rustig vertellen..misschien dat het helpt. Want zo is het voor beiden niet leuk toch?
Oud 13-12-2004, 21:26
Blondfun
Blondfun is offline
hij zegt dat het niet zo zit.. hij zegt dat ie geen ander meisje wil want hij vind onze liefde mooi..

ik daarentegen vind het een stuk minder mooi..

het is zijn perfecte relatie om veel dingen zonder elkaar te doen, maar zo ben ik nou eenmaal niet en ik vind dat we daar allebei wat voor in moeten leveren, en niet alleen ik..
Oud 13-12-2004, 21:30
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 13-12-2004 @ 22:26 :
hij zegt dat het niet zo zit.. hij zegt dat ie geen ander meisje wil want hij vind onze liefde mooi..

het is zijn perfecte relatie om veel dingen zonder elkaar te doen, maar zo ben ik nou eenmaal niet en ik vind dat we daar allebei wat voor in moeten leveren, en niet alleen ik..
Het heeft echt fucking weinig zin om er bij hem over door te gaan. Hij heeft een groot deel van z'n leven voor zichzelf gereserveerd, dat gaat hij nooit opgeven. Jij zal alleen maar ongelukkiger over je relatie worden en eigenlijk staat de relatie al met een been in het graf. Maar dat besef je naderhand pas.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:30
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 13-12-2004 @ 22:26 :

Hij wil gewoon z'n eigen leventje blijven volhouden, en een vriendinnetje erbij voor de 'andere leuke dingen'(?). Voor hem is het nu dus perfect, voor jou niet. Dit moet je hem nog is duidelijk maken, en als hij er niets aan veranderd is 'ie behoorlijk egoïstisch (sorry...) en kun je 't beter uitmaken denk ik.
Oud 14-12-2004, 07:04
Blondfun
Blondfun is offline
Erbenda, zo denk ik er precies ook over..
Ik haat hem echt af en toe, maar ondetussen hou ik echt van hem... moeilijk
Oud 14-12-2004, 07:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
groovy schreef op 13-12-2004 @ 22:02 :
De rollen omdraaien en hem achter jou aan laten lopen. Zeg zelf eens een afspraak af om wat met vriendinnen te gaan doen, zoek zelf dan ook even geen contact op. Ik weet dat het erg pijnlijk is, maar misschien kun je hem dan 'wakker' krijgen?
Dat werkt echt
Gewoon net zolang geen contact met em opnemen totdat ie jou belt. Laten zien dat je ook onafhankelijk van hem bent Meestal is het zo bij jongens dat ze zich teveel geclaimd voelen En als er dan helemaal niets gebeurd, dan gaan ze nadenken, en komen ze erachter dat ze toch graag bij je willen zijn
Oud 14-12-2004, 07:37
Verwijderd
Ik denk dat je dat idee van groovy best eens kunt proberen idd. Het zal wel moeilijk voor je zijn.. maar nu ben jij volgens mij altijd beschikbaar wanneer hij er zin in heeft. Want als hij eindelijk tijd voor je heeft ben jij al zo blij dat je natuurlijk ook tijd voor hem hebt.

Ik vind het wel raar dat hij gewoon 1,5 week niks van zich laat horen.. wat kost een smsje of even bellen nou voor tijd en moeite? En je wilt natuurlijk dat hij het uit zichzelf doet, dat hij zélf graag contact zoekt, ipv dat hij het doet omdat jij het wil. En dat is moeilijk, want dat betekent dat je er eigenlijk niet om kan vragen.

naja succes iig.. ik weet het ook niet precies.. probeer iig zelf ook iets minder "beschikbaar" te zijn, ga veel leuke dingen doen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 07:37
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 14-12-2004 @ 08:04 :
Erbenda, zo denk ik er precies ook over..
Ik haat hem echt af en toe, maar ondetussen hou ik echt van hem... moeilijk
Dat houden van wordt nu al minder, je kan hem beter dumpen ipv je tijd met hem verdoen en ongelukkig worden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 10:29
DvoorA
DvoorA is offline
ik zou hem aan de kant zetten, wat heb je aan zoiemand...
Oud 14-12-2004, 11:28
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
zorg voor lol in dit leven. je bent 16.
Oud 14-12-2004, 11:48
Blondfun
Blondfun is offline
Citaat:
tweeophetgras schreef op 14-12-2004 @ 12:28 :
zorg voor lol in dit leven. je bent 16.
haha.. dat weet ik, heb je ook gelijk ing eig..
Oud 14-12-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 14-12-2004 @ 11:29 :
ik zou hem aan de kant zetten, wat heb je aan zoiemand...
Precies, dat iemand het druk heeft kan altijd... maar om 1,5 week niks van je te laren horen en nooit aan je te denken? Laat hem maar eens bewijzen dat hij wat voor je over heeft...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 13:58
MB
MB is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 13-12-2004 @ 22:30 :
Hij wil gewoon z'n eigen leventje blijven volhouden, en een vriendinnetje erbij voor de 'andere leuke dingen'(?). Voor hem is het nu dus perfect, voor jou niet. Dit moet je hem nog is duidelijk maken, en als hij er niets aan veranderd is 'ie behoorlijk egoïstisch (sorry...) en kun je 't beter uitmaken denk ik.
dat is niet waar, als je van je vriendje wil dat hij helemaal verandert voor jou, dán ben je pas egoïstisch

Hij denkt gewoon nog anders over een relatie als jij
Oud 14-12-2004, 15:06
filia dei
filia dei is offline
Volgens mij is dat gewoon 't verschil tussen jongens en meisjes. Bij jongens is 'n relatie iets wat érbij komt... dus voor de relatie denken ze: computeren, honkbal, vrienden, etc
en tijdens de relatie denken ze : computeren, honkbal, vrienden, etc, en vriendin

En bij meisjes neemt de relatie hun hele leven in beslag.
Meisjes denken eerst: computeren, shoppen, make-up, etc
en tijdens de relatie alleen maar: vriendje, vriendje, vriendje!

Maar goed... ik vind wel dat jou vriend het heel overdreven toont. Als je verlieft op iemand bent, kan je toch wel wat aandacht aan die persoon besteden, ook al heb je ook nog andere dingen te doen.
Oud 14-12-2004, 15:58
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 14-12-2004 @ 14:58 :
dat is niet waar, als je van je vriendje wil dat hij helemaal verandert voor jou, dán ben je pas egoïstisch

Hij denkt gewoon nog anders over een relatie als jij
Ik heb niet gezegd dat hij helemaal moet veranderen voor haar hoor. Maar als zij zich niet lekker voelt bij de manier waarop het nu gaat, doordat hij geen zin heeft iets meer tijd voor haar vrij te maken, dan kun je je toch wel afvragen of dat eerlijk is. Ik heb niet gezegd dat hij totaal moet veranderen, dit kan je niet van iemand vragen.
Oud 14-12-2004, 18:04
Blondfun
Blondfun is offline
ik was vandaag bij hem.. zij die toen ik probeerde te zeggen dat ik het vervelend vond dat ik 1,5 week niks van hem hoorde zei

hij: is dat echt waar? de tijd ging vet snel ik had het druk met school en met mn toetsen. Best wel erg van mij he?
ik: ja opzich niet zo aardig
hij: sorry, maar ik had het druk
ik: het komt wel vaker voor
hij: ik ben gewoon niet zo van het bellen en smsen, ik zie je liever
ik: maar als dit nou een week niet kan?
hij: ja, dan mss wel lullig.. sorry lieverd..

maarja.. nu hopen dat ie het serieus neemt dat ik meer aandacht van hem wil
Oud 14-12-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Blondfun schreef op 14-12-2004 @ 19:04 :
ik was vandaag bij hem.. zij die toen ik probeerde te zeggen dat ik het vervelend vond dat ik 1,5 week niks van hem hoorde zei

hij: is dat echt waar? de tijd ging vet snel ik had het druk met school en met mn toetsen. Best wel erg van mij he?
ik: ja opzich niet zo aardig
hij: sorry, maar ik had het druk
ik: het komt wel vaker voor
hij: ik ben gewoon niet zo van het bellen en smsen, ik zie je liever
ik: maar als dit nou een week niet kan?
hij: ja, dan mss wel lullig.. sorry lieverd..

maarja.. nu hopen dat ie het serieus neemt dat ik meer aandacht van hem wil
hmm sla hem en dumpen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 19:27
miekmuis
miekmuis is offline
Dit klinkt inderdaad een beetje hopeloos....
Oud 14-12-2004, 19:32
Erbenda
Erbenda is offline
Hmja ik zie het somber in... ik denk niet dat hij er (gezien z'n opmerkingen) wat aan zal doen...
Oud 14-12-2004, 20:02
beckytjuhh
beckytjuhh is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 13-12-2004 @ 21:56 :
Dumpen die hap.
en dan kijken of ie in je geintresseerd raakt nog niet? Pech gehad..genoeg jongens op deze aardbol
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 20:16
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 13-12-2004 @ 21:54 :
Vraag ik vandaag aan hem: denk je eigenlijk vaak aan mij? zegt ie, nee eigenlijk niet. Ik zo: waarom niet? zegt hij: gewoon omdat ik dat niet nodig vind.
...
hij in kwestie zegt nog steeds vet verliefd te zijn maar dat hij het belangrijk vind ook met heel veel andere dingen bezig te zijn.
...
en toen ik dat aan hem vroeg gaf ie ons minimaal nog 4 maanden....
Hoe kan dat nu? Hoe kan je nu verliefd zijn en niet vaak aan iemand denken? Juist als je verliefd bent denk je heel veel aan die persoon! En wil je niets liever dan bij hem zijn. 'Vet verliefd' lijkt me dan niet echt een goede omschrijving als je een hele tijd niets van je laat horen.

Ook vind ik het raar als hij zich uitspreekt in de zin van 'nog minimaal 4 maanden', dan is het voor hem sowieso maar tijdelijk, en dat lijkt me ook niet echt een goede basis.

Ik zou er nog maar eens heel goed overnadenken of dit wel is wat je wil, of het wel de moeite is om er tijd en energie in te steken...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 22:37
Blondfun
Blondfun is offline
ja ik weet het...

Hij is echt af en toe best wel bot, maar dat doet hij omdat ik me teveel met zijn leven bemoei.. Daar kan ik me wel in vinden, god zeg, we zijn pas 16. Hebben nog een heel leven voor ons en moeten die tijd leuk maken, ook onze jeugd.

Hebben we komende maandag een maand zegt ie, owja ik weenie of ik kan, heb het druk. Dus ik zei: JE MAAKT MAAR TIJD. Zegt ie: ja maar zo belangrijk toch niet? dus ik zeg: voor mij wel.
Toen heb ik opgehangen, hij zoekt nu maar ff uit wat ie van me wil, ik kreeg wel net sms: 'sorry lieverd, wist niet dat het zo belangrijk voor je was. Ik zal er zijn, echt..'
Oud 14-12-2004, 22:49
Blondfun
Blondfun is offline
ik wil gewoon dat hij het ook belangrijk vind
Oud 14-12-2004, 23:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 14-12-2004 @ 23:49 :
ik wil gewoon dat hij het ook belangrijk vind
Vind ie ook wel, maar niet zo belangrijk als jij dat vindt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 23:45
Verwijderd
In dat vriendje herken ik mijzelf, en shit, als ik dat vriendje was zou ik het zelf uitmaken, ik heb mijn eigen leven en werkzaamheden, en dingen, en ik verwacht dat een toekomstige partner dat ook heeft.
Als een partner teveel tijd met mij wil doorbrengen lijkt het wel alsof ze helemaal geen eigen leven heeft.

Een relatie is toch niet dat je elke dag een kopje thee met een koekje erbij moet wegslurpen>??

Uiteraard is een relatie iets wat je met zijn tweeen doet, maar kom op get a life too, en de tijd die je samen doorbrengt is dan ook meteen een stuk passioneler, en gezelliger, heb je elkaar ten minste lekker veel te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 06:50
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 15-12-2004 @ 00:45 :
In dat vriendje herken ik mijzelf, en shit, als ik dat vriendje was zou ik het zelf uitmaken, ik heb mijn eigen leven en werkzaamheden, en dingen, en ik verwacht dat een toekomstige partner dat ook heeft.
Als een partner teveel tijd met mij wil doorbrengen lijkt het wel alsof ze helemaal geen eigen leven heeft.

Een relatie is toch niet dat je elke dag een kopje thee met een koekje erbij moet wegslurpen>??

Uiteraard is een relatie iets wat je met zijn tweeen doet, maar kom op get a life too, en de tijd die je samen doorbrengt is dan ook meteen een stuk passioneler, en gezelliger, heb je elkaar ten minste lekker veel te vertellen.
Niet mee eens. Ik vind het heerlijk om ín iemand te kruipen, en jezelf helemaal aan elkaar te geven. Weet je hoe een intense liefde je dan voelt? Er is niets beter dan dat.

Anyway. Ik zou het uitmaken. Hij is duidelijk minder geinteresseerd in jou dan jij in hem, en dat is in dit geval een nogal bepalende factor.

Maargoed, als je het advies van internetmensen aan zou nemen moet je het dus uitmaken, succes d'r mee.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 07:41
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 13-12-2004 @ 22:17 :
maar mss omdat hij ook nu toetsweek heeft!?

dat is het mayb ook.. die toetsweek..

als ik die heb dan..tja ik vindt dat persoonlijk belangrijk voor je toekomst.. dus dan ga ik ook wat minder om met mijn vriendin.. maar toevallig heeft zei ook toetsweek en zei vindt dat beter zo.. en dan maken we het daarna altijd goed bij mij op bed
Oud 15-12-2004, 09:29
alpha
alpha is offline
ik heb niet het hele topic doorgelezen, mn internet is zeer traag..

bij minder werd ik al gek. anderhalve week lang geen contact vind ik niet normaal, ik had het dan al lang niet meer oke gevonden. hij zegt verliefd te zijn maar dat vind ik toch een beetje vreemd als je zo denkt en doet..
ik herken het wel een beetje, maar dit is wel heel extreem. ik wil ook dat hij ongeveer 24/7 aan mij denkt enzo, dat jij dat wil snap ik ook wel. Je moet hem wel loslaten in bepaalde dingen, een eigen leven moet je beiden wel hebben. Maar dan nog, contact is toch wel belangrijk!!

Ik had dit niet door willen zetten, ookal ben je zo verliefd, als je realistisch denkt, en eerlijk tegen jezelf bent zoals in je eerste post, dan weet je dat dit voor hem niet zoveel betekend als voor jou. Dat hij er iig anders over denkt dan jij doet, en dat kan nooit goed (blijven) gaan.
Oud 15-12-2004, 15:03
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 13-12-2004 @ 22:03 :
Het is een eikel.
Oud 15-12-2004, 15:25
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
weglopen, niks meer van je laten horen,

ALS hij je belt, afspreken en niet geinteresseerd klinken,

als je hem zien, m opgeilen en het bed induiken,

klaar.punt.uitski.

Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 14-12-2004 @ 16:06 :
Volgens mij is dat gewoon 't verschil tussen jongens en meisjes. Bij jongens is 'n relatie iets wat érbij komt... dus voor de relatie denken ze: computeren, honkbal, vrienden, etc
en tijdens de relatie denken ze : computeren, honkbal, vrienden, etc, en vriendin

En bij meisjes neemt de relatie hun hele leven in beslag.
Meisjes denken eerst: computeren, shoppen, make-up, etc
en tijdens de relatie alleen maar: vriendje, vriendje, vriendje!

Maar goed... ik vind wel dat jou vriend het heel overdreven toont. Als je verlieft op iemand bent, kan je toch wel wat aandacht aan die persoon besteden, ook al heb je ook nog andere dingen te doen.
Dan heb je het denk ik toch over een erg kleine groep denk ik, ik weet van mezelf (hoe slecht ook) dat ik heel erg veel opgeef (lees repetities, afspraken met vrienden, concerten) om bij mijn vriendin te zijn. Het probleem is dat sommige mensen datzelfde ook van die andere verwachten en dat dat nu eenmaal voor iedereen zo werkt.

In jou situatie geef ik je relatie op deze manier weinig kans, dat hij zegt dat hij niet aan je denk en zelfs durft te zeggen dat hij jullie nog 4 maanden geeft Laat ik het zo stellen dat het voor mij redenen zijn om het uit te maken...

De oplossing van het verhaal omdraaien door je zelf zo te gedragen zoals hij nu doet is maybe een oplossing maar ik denk dat het er niet beter op wordt en je jezelf er alleen maar meer pijn mee doet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten