Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
PSIES
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar hij gaat dan beginnen over wat ik fout doe..en probeert zichzelf daarmee goed te praten! Ik controleer hem te veel...bla bla bla Maja is tog logisch als hij er elke x over liegt ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Waar ik het niet met je eens ben, is dat je zegt dat het allemaal zo eenvoudig ligt. Nu wil ik beslist niet de zachte heelmeester uithangen, maar iemand met een verslaving van drugs of alcohol vereisen een bijzondere aanpak. Door de verslaving zijn zij niet in staat om eerlijk te zijn of zich aan afspraken te houden als het gaat om de verslaving zelf. Iemand voor het blok zetten om te kiezen tussen jou en de drugs, is een mogelijkheid. Maar geen reële mogelijkheid vanwege eerder genoemde argumenten. De vraag die daadwerkelijk belangrijk is, is de vraag of je voldoende om iemand geeft om hem door die periode van zijn leven heen te slepen. Een leugen is daarbij niet relevant. Als hij liegt moet je geduld kunnen opbrengen, je frustraties beheersen, hem aanspreken op zijn gedrag maar ook liefde tonen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus nu vind ik dat ik ook voor hem moet klaar staan...Maar dat vind ik heel moeilijk.. Als ie niet eerlijk is...gaat dat niet
||
![]() |
Citaat:
...toen hij tegen mij zei: Ik wil niet meer doordeweeks blowen...Vroeg ik: Doe je dat voor mij...of voor jezelf..Want voor mij hoef je het niet te doen.. Toen zei hij dat hij het voor zichzelf deed...omdat hij zijn school belangrijk vind...en allerlei andere redenen..Toen zei k dat hij het zelf moest weten...Hij zei daarop:ik beloof het je..let maar op! Dus k ga er van uit dat het een belofte is.. En ik ben niet anti-blowen...Ik heb zelf vroeger van mijn 13e tot mijn 14e ook veel geblowd... Maar heb toen de keus gemaakt om te stoppen daarmee..Maar anti-blowen ben k absoluut niet..Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen...Maar lieg er niet over..Hij kan me alles vertellen...
||
Citaat:
Het belangrijkste is om zijn oneerlijkheid niet persoonlijk op te vatten, maar als onderdeel van zijn problemen. Mensen zijn vaak oneerlijk omdat ze iets gedaan hebben waarvoor ze de consequenties liever niet willen dragen. Het is een uitvlucht. Naar mijn mening is het belangrijk om naar hem te aan te geven dat het niet nodig is om tegen jou te liegen. Of hij nou blowt of niet, dat verandert niets aan jouw liefde voor hem. Op die manier geef je hem geen reden en motivatie om te hoeven liegen. Dat is stap één. Drugsverslaafden staan bekend om manipulatief gedrag. Wees daarop voorbereid en verzeker jezelf ervan dat je daartegen kunt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nogmaals, ik weet niet hoelang dat werkt en of dat werkt (geen ervaring), want ik ben ook geen professional. Maar misschien hoeft deze manier van met elkaar omgaan maar tijdelijk te zijn, totdat er een blijvende oplossing is.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
īruzietjesī met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |