Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2003, 15:21
Verwijderd
net 1/5 gram van 10x extract op en ik ben alleen maar stoned.. wat doet iedereen toch om zo te gaan trippen?
Advertentie
Oud 20-12-2003, 15:34
]{ing
]{ing is offline
je moet meer nemen, 1/5 is niet genoeg
Oud 20-12-2003, 15:46
Verwijderd
hmm.. bedankt erowid dan.. en op het doosje zelf stond zelfs dat je maar 1/10 moest nemen (en er zat een halve gram in)
Oud 20-12-2003, 15:50
Mir-idiotA
op de doosjes stat sowieso alijd te wijnig aangegeven

Laatst gewijzigd op 06-12-2011 om 20:52.
Oud 20-12-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 20-12-2003 @ 16:50:
op de doosjes stat sowieso alijd te wijnig aangegeven
Moet ook. Op veilig spelen: als er iets mis gaat door een te hoge dosis, kunnen zij niet als schuldige aangewezen worden.
Oud 20-12-2003, 16:15
Footprint
Footprint is offline
hm hoeveel is dan wel genoeg?
Oud 20-12-2003, 16:31
Verwijderd
Dat is per persoon verschillend denk ik. Nu heb ik nog nooit salvia op (toen kende ik het nog niet, maar mijn nieuwsgierigheid is nu absoluut gewekt), ik zou beginnen met 1/5 en eventueel net zolang doorgaan (met tussenin pauzes om het tijd te geven om het te laten werken) tot je echt effect hebt.

Zo doe ik het toch met nieuw spul dat ik probeer .
Oud 20-12-2003, 18:22
Verwijderd
Ik ben ook wel benieuwd naar hoeveel mensen normaal dan gebruiken om wel een mind-blasting trip te krijgen.
Oud 20-12-2003, 21:55
Verwijderd
van de week gaan kat, bruud en ik het proberen. ben zéér nieuwsgierig!
Oud 20-12-2003, 21:55
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
deadlock schreef op 20-12-2003 @ 22:55:
. ben zéér nieuwsgierig!
Oud 20-12-2003, 22:59
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik wil het ook proberen majah, hier bij de koffeeshop kun je het niet halen en een smartshop is hier volgens mij niet
Oud 21-12-2003, 15:26
zeehond23
zeehond23 is offline
waar is daar?
Oud 21-12-2003, 16:47
Verwijderd
Kweet niet, maar je moet ook diepe hits nemen. Ik nam 2 diepe hijzen en hield die allebei dertig seconden in, toen werkte ut wel .

Laatst gewijzigd op 06-12-2011 om 20:52.
Oud 21-12-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 21-12-2003 @ 17:47:
Kweet niet, maar je moet ook diepe hits nemen. Ik nam 2 diepe hijzen en hield die allebei dertig seconden in, toen werkte ut wel .
Heb ik gedaan.. 2de keer iets korter maar de eerste keer gewoon zolang dat alles wel opgenomen moest zijn. Maar de volgende keer rook ik wel gewoon meer.

Laatst gewijzigd op 06-12-2011 om 20:53.
Oud 21-12-2003, 18:16
Verwijderd
Jep, dan moet je gewoon meer hebben. En als ut niet blijft werken, maybe van die salvia balderen kopen of shit en dan eten ofzo. Had ik is gelezen ergens, moet je er een bal van maken en op sabbelen of iets.
En als dat niet werkt een salvia plant kopen, in een vloeitje duwen plus een tippie en roken maar .
Oud 21-12-2003, 19:03
HenkMul
HenkMul is offline
Ik merkte heel sterk bij Salvia dat externe afleidende factoren echt funest kunnen zijn voor de trip. Als je een tweetal lekkere hits hebt genomen en op het punt staat om in de psychedelische kanon te worden afgeschoten, kan de vlucht alsnog snel worden afgeblazen door een of andere lulhannes die tegen je aan begint te praten (ervaring). Zorg dus voor totale stilte, diepe hijsen, een goede dosering en bovenal goed spul, .

Henk Mul !
Oud 21-12-2003, 23:22
Prudentulo
Prudentulo is offline
Ik ken het.. 1/4 van een doosje 10x bracht mij niet verder dan level 2, terwijl ik mijzelf als 'gevoelig' beschouw
Oud 22-12-2003, 00:01
Mafheid
Mafheid is offline
Goed verhitten (heel belangrijk!)
En vraag ns aan de smartshop wat zij aanraden.
Oud 22-12-2003, 10:36
Mir-idiotA
zoals dus allemaal al genoemd is:

- waterpijp gebruiken
- 1 grote hijs, lang genoeg inhouden
- goed verhitten dus
- stilte (of muziek, maar geen gelul en gezijk eromheen)
- meer nemen dan op doosje aangegeven
- gewoon afwachten en je bent weg

ik vind het zo zonde te lezen dat het soms niet werkt....
of het ligt aan mij en ben over gevoelig, maar dat geloof ik niet als ik meerder verhalen lees.
Oud 22-12-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 22-12-2003 @ 11:36:
zoals dus allemaal al genoemd is:

- waterpijp gebruiken

gedaan

- 1 grote hijs, lang genoeg inhouden

2 zelfs

- goed verhitten dus

tja aansteker...

- stilte (of muziek, maar geen gelul en gezijk eromheen)

pretty much

- meer nemen dan op doosje aangegeven

zo'n 3 keer zoveel

- gewoon afwachten en je bent weg

nope

ik vind het zo zonde te lezen dat het soms niet werkt....
of het ligt aan mij en ben over gevoelig, maar dat geloof ik niet als ik meerder verhalen lees.
Oud 22-12-2003, 18:59
Prudentulo
Prudentulo is offline
idem

Laatst gewijzigd op 06-12-2011 om 20:53.
Oud 24-12-2003, 11:45
ook harrie
ook harrie is offline
dat had ik ook dat het niet werkte, maar was wel met 5X extract

daarna de pijp nog een keer bijgevuld, met nog meer erin, een zo groot mogelijke hijs genomen, en binnengehouden tot ik niet meer kon (denk zeker wel 30 seconden) en toen deed ie het erg goed, maar zoals henk mul al zei, als er iemand begint te praten ofzo is dat niet prettig, bij mij begon iemand te lachen omdat ik lachwekkend rondliep, ik dacht dat ie mij uitlachte, en dat verneukte heel de trip, die trouwens maar 3 minuten duurde ofzo
Oud 24-12-2003, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 20-12-2003 @ 17:31:
Dat is per persoon verschillend denk ik. Nu heb ik nog nooit salvia op (toen kende ik het nog niet, maar mijn nieuwsgierigheid is nu absoluut gewekt), ik zou beginnen met 1/5 en eventueel net zolang doorgaan (met tussenin pauzes om het tijd te geven om het te laten werken) tot je echt effect hebt.

Zo doe ik het toch met nieuw spul dat ik probeer .
Na je eerste hijs salvia word je er een tijdlang immuun voor. Vandaar dat je ook gelijk een hele grote hijs moet nemen, anders werkt het alsnog niet. :]
Oud 24-12-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 24-12-2003 @ 12:53:
Na je eerste hijs salvia word je er een tijdlang immuun voor. Vandaar dat je ook gelijk een hele grote hijs moet nemen, anders werkt het alsnog niet. :]
Neuh is niet waar.. bij DMT wel maar niet bij Salvia.
Oud 24-12-2003, 13:47
Vash!
Vash! is offline
Bij mijn eerste salviatrip (tevens de beste ging heeeeeeel ver ) was ik ook behoorlijk bezopen en stoned. Nou, dan laat je je een stuk makkelijker gaan en heb je niets meer door van 5 mensen die om je heen ook door elkaar heen schreeuwen. En een lekker muziekje waar je zelf wel naar luistert, wil allemaal wel helpen. Nog binnen een halve minuut was ik helemaal weg, op een van de mooiste avonturen die ik ooit gehad heb . Kwartiertje later beweerde ze dat ik flesjes op tafel beet hield, en dat ik door de kamer ging lopen....

Mijn advies: Eerst lekker blowen, biertje misschien, Pink Floyd of the Doors of wat je maar wilt, dan zit je lekker in je vel en ben je klaar om te vliegen (understatement)
Oud 30-07-2004, 23:25
Snijer
Snijer is offline
Hallo,

ik heb ook een tijdje geleden salvia genomen met een vriend van me, en toen hebben we samen iets meer dan de helft van een 10x extract potje gerookt. (dus ongeveer 0,28 gram schat it, 0,14 pp)

Maar nu gaan we het binnenkort weer proberen (met die andere helft), en ik ga alle tips hier opvolgen (gasaansteker, een one-hitter, etc.) maar dan had ik nog een vraagje.... Vorige keer dat we het deden waren we compleet nuchter, maar voel je het misschien sneller als je al stoned bent?

Alvast bedankt
Oud 31-07-2004, 00:31
Risce
Risce is offline
geen goed idee om te combineren. right?
Oud 31-07-2004, 09:50
Mir-idiotA
als je het goed inhalleerd (eerst waterpijp zorgen dat alle rook erin zit dan alles in één teug) voel je het gegarandeert na een paar sec. halve minuut.
Nou, iig, dronken salvia nemen werkt ook goed..stoned zou ik nie weten..
Oud 01-08-2004, 14:30
Snijer
Snijer is offline
Oke, ik ga het morgen overdag doen op een groot grasveld..

Maar ik heb nog 1 vraagje.. Kunnen we het beste die laatste helft in 2 keer nemen, of gewoon in 1 keer de overige 0,12 gram?

Alvast bedankt, en hopen dat het morgen goed gaat!
Oud 03-08-2004, 16:05
Tsasil
Tsasil is offline
Aan alle tips hierboven wil ik nog toevoegen:

Neem salvia als je net een beetje aan het neerkomen bent van je paddotrip. Dat verlengt de Salviatrip van 5 naar 50 minuten en bovendien is het effect 10x zo gaaf
Oud 03-08-2004, 17:16
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Sommige dingen die ik hier lees kloppen voor zover ik weet volgens mij niet

Bijvb van zat of stoned roken, want dat verminderd het effect juist. En joints ervan roken werkt sowieso niet. Verder kun je het beste met zo min mogelijk mensen zijn. En moet je binnen 2 minuten zoveel mogelijk grote/lange teugen nemen.

Verder is 1/10 gram wel genoeg om te trippen ookal moet ik zegge dat ik nog niet helemaal van de wereld ben geweest.

Ik heb tot nu toe 5x en 8x gebruikt
Afgelopen donderdag voor de 3e keer gebruikt en weer lekker getript. Wel echt kicke dat je leert de gevoelens en kenmerken van de trip te herkennen en te begrijpen zodat je ze kan sturen.
Afgelopen keer stukje uit de buurt van camping appelhof in een afgelegen weiland samen met 4 andere en dan de hele tijd met 2 personen een stukje verder op gaan zitten en dan smoken. Door een hasj pijpje. Nu hebbe we tusse de 0,1 en 0,2 gram gebruikt volgens mij. Maar het blijft moeilijk om te beschrijven hoe het gaat. Wel valt me op dat veel mensen hetzelfde reageren en zelfde gevoelens krijgen. Sowieso tintelend gevoel en verschillende krachtvelden voelen. Maar afgelopen keer dus op je rug in het gras liggend en het was echt tof, ik had het gevoel of ik van een schilderij werd afgetrokken en helemaal los was(beter kan ik het niet zeggen). En de lijnen van me gezichtsveld verandere ook de hele tijd. Verder had ik ook nog een lachkik en d8 ik ff dat ik normaal was, terwijl ik toen ik ging prate doorhad dat ik niet normaal kon praten. Magoed ik ben er wel steeds meer voor om het een keer alleen of iig maar met 1 persoon erbij te doen en dan nog een keer een sterker extract ipv grotere hoeveelheid.
Oud 03-08-2004, 17:59
Risce
Risce is offline
Citaat:
Ik heb tot nu toe 5x en 8x gebruikt
Afgelopen donderdag voor de 3e keer gebruikt en weer lekker getript.
Huh?

Verder lijkt me alleen doen sowieso niet cool, maar dat is slechts mijn mening. Goed stukje trouwens.
Oud 03-08-2004, 18:11
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
jah sorrie met 5x en 8x bedoelde ik de extracten

Binnekort btw paddo's uitproberen ook erg veel zin in.
Oud 03-08-2004, 18:39
Mir-idiotA
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 03-08-2004 @ 18:16 :
Sommige dingen die ik hier lees kloppen voor zover ik weet volgens mij niet

Bijvb van zat of stoned roken, want dat verminderd het effect juist. En joints ervan roken werkt sowieso niet. Verder kun je het beste met zo min mogelijk mensen zijn. En moet je binnen 2 minuten zoveel mogelijk grote/lange teugen nemen.

dat zat, opzich kun je nog steeds totaal van de wereld gaan. Ik was zat + 10x extract en het was Totaal in een andere wereld.

dat met die stem is trouwens zo raar vind ik...pas als het uit begint te werken krijg ik dat ook idd... wel enorm lachen.
Oud 03-08-2004, 23:07
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Hehe ik ga het ook zeker nog wel keertje doen
Oud 07-08-2004, 18:06
Higgs Boson
Higgs Boson is offline
Citaat:
Risce schreef op 31-07-2004 @ 01:31 :
geen goed idee om te combineren. right?
Ik vind salvia en wiet juist wel goed om mee te beginnen. De trip is een stuk rustiger en je hebt meer de tijd om alles te ontdekken.
Oud 17-12-2004, 13:41
meneer jonco
meneer jonco is offline
Hey ja moet gewoon een tiende gram in een vaporizer gooien. standaard succes.
Oud 17-12-2004, 13:51
Verwijderd
dat is niet waar, het heeft ook met het inhouden van de rook te maken.

EN je hebt een spelfout in je sig!
Oud 17-12-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 17-12-2004 @ 14:51 :
dat is niet waar, het heeft ook met het inhouden van de rook te maken.

EN je hebt een spelfout in je sig!
EZblade blijft altijd scherp
Oud 17-12-2004, 14:02
Verwijderd
niet altijd, want dan was dit forum voor mij overbodig
Oud 17-12-2004, 14:10
Verwijderd
true
Oud 17-12-2004, 14:48
Verwijderd
Beetje nutteloos bijna een half jaar later
Advertentie