Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(start -> programma's -> Bureau-accessoires) En is het misschien niet handig om up-to-date office pakket te gebruiken? Als je geen ms office kan betalen dan kan je bijvoorbeeld als alternatief open office (een gratis - en open source - office pakket) gaan gebruiken. (Ennuh open office kan ook word 97 bestanden lezen en opslaan)
Laatst gewijzigd op 16-12-2004 om 19:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je de word versie van 97 zou gebruiken dan zou je weten dat lang niet alle speciale tekens te vinden zijn in dat menuutje. De meest voorkomende wel natuurlijk, maar het Slowaaks heeft er jammergenoeg ook een paar die er niet bij staan. Een up-to-date officepakket zou een idee zijn, als dat tenminste via een diskette eropgezet zou kunnen worden. Inmiddels is het probleem al opgelost. Als je namelijk naar configuratiescherm gaat dan heb je daar de optie toetsenbord. Daar kan je de taal van je toetsenbord veranderen en met deze verandering veranderen ook de speciale tekens in het menuutje. Als je dus kiest voor Nederlandstalig heb je alleen speciale tekens die in de Nederlandse taal voorkomen. Nu heb ik hem staan op Slowaaks en heb ik dus alle tekens die ik nodig heb. Misschien ook een tip voor de in Belgie wonende Nederlanders (of andersom) die problemen hebben met het qwerty of azerty... Met een druk op de knop verander je de indeling van je toetsenbord. Groetjes, Merijn |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik probeer je alleen te helpen. Ik geef je een mogelijke oplossing en ook nog een alternatief. Zodat je gratis een up-to-date word pakket hebt. (dat voorkomt vele problemen) Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|