Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Lieve jongen, HUN kunnen he-le-maal niks. Hun gebruik je namelijk niet om een onderwerp aan te duiden maar om een lijdend voorwerp aan te duiden. Het is dus 'zij kunnen' en 'zij zijn'. Wil je dat alsjeblieft niet meer verkeerd doen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als dat het ergste is wat ik op deze wereld doe, dan is er niks mis mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen kon je met F8 bij het opstarten elke regel uit je autoexec.bat en command.com al dan niet uit laten voeren, en als je dat goed deed, kon je met je bak met 4 MB RAM een spel spelen dat minimaal 8MB eiste... Zoals Simcity 2000 of LBA 1. Dat waren dan ook hele grote spellen, die tevens een flink beslag legden op de harde schijf. 30 van de totale 160 MB... Zó HUGE als spellen werden, dat geloofde je amper. Zelfs geARJt namen ze een heleboel floppies inbeslag... ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dan zal ik voortaan zelf verbeteren, beter na controleren. En trouwens, weten jullie het verschil tussen hun of hen? Owja voordat ik het vergeet, kijk eerst eens na jezelf of jij niet zo veel fouten maakt voordat iemand anders dat doet. Maar ik zal mijzelf wel verbeteren hoor, en controleren. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ontopic... Als je toch geheugen upgrade dan kan je beter meteen 256MB erbij nemen denk ik hoor! ![]() Laatst gewijzigd op 19-12-2004 om 15:38. |
![]() |
||
Citaat:
Jij bent niet in de war met hun en hen. Jij bent in de war met zij en hun. Zij gebruik je als het het zinsonderwerp is, hun of hen als het het lijdend of meewerkend voorwerp is. Grofweg ![]()
|
![]() |
|
|